Heb ook een keer een stuk getreind in Luxemburg, waren mooie treinen zeg!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deel van den haag ging wel geloof ik maar weet ik niet zeker. Toen kwam er op 8 een VIRM binnen met schiphol erop, en ook niet uit 2 delen dus iedereen al van huh hoe kan het nou den haag EN rotterdam zijn. De conducteur zei dat het den haag was maar het bord sloeg toen al om naar schiphol. Dus WAAR was de trein van 15.17 gebleven

En warempel, die ging eerder weg en was helemaal niet zo vol 
Muisbal schreef:Wij hebben op hetzelfde moment op hetzelfde perron gestaan
Ik moest alleen de trein naar Den Haag hebben. Ik voorzag het feest al en zeker toen die van Schiphol er kwam te staan. Toen ben ik 5 voor half naar perron 18 gelopen de de VIRM van 15:29 naar Den Haag gepaktEn warempel, die ging eerder weg en was helemaal niet zo vol
Ik verwacht dat de trein van 15:14 stampvol gezeten heeft
De deuren gingen daarna ook dicht 
Muisbal schreef:Die trein die op 9 aankwam stroomde leeg en mensen die probeerden in de stappen werden eruit gestuurdDe deuren gingen daarna ook dicht
Al met al bijna een half uur op het station gehangen, want ik had die van 14:59 op 2 minuten gemist
Ik had mijne van 15.02 ook echt net gemist op 1 min dus heb er ong net zo lang gestaan.
Ik snap er anders helemaal niks meer van denk ik
sharonalover schreef:Dan ben ik toch blij dat ik alleen maar op stations kom met 2-3 perronsIk snap er anders helemaal niks meer van denk ik
, scheelt toch dat je niet met je slaperige hoofd dan nog van perron naar perron moet rennen
dat lijkt me ook niks.
Uiteindelijk in een stoptrein naar Amsterdam gepropt, en toen begon de chaos op Hilversum. Propvolle treinen. Kwam uiteindelijk een omgeleide trein naar rotterdam centraal, daar in gestapt in de hoop dat ie naar Utrecht ging. Die was gelukkig niet zo druk, volgens mij hadden mensen niet door dat die ook richting Utrecht ging, want de stoptreinen zaten volgepropt! 
sharonalover schreef:Jeszica: Ik moet dan vanaf apeldoorn naar deventer, maar een aantal intercity's reden ook niet meer naar deventer die daar vandaan kwamen.
Wij zijn dus maar mooi met de stoptrein gegaan, die was iig op tijd en dat scheelt op dat stukje nog geen 5 minuten
Zegt ze: Ik weet niet of je dit expres doet, maar ik moet een trein halen''. Dus ik: Ja kunt u mij wel van achter gaan duwen maar dat werkt niet! En aangezien iedereen zijn trein moet halen pak je maar een volgende! Als ze nou normaal had gevraagd of ze er langs mocht had ik daar best mijn best voor willen doen... zap schreef:En natuurlijk had ik daarstraks weer een 'muziekant + bietser' in de trein......
Trek ik ze aan ofzo
[edit] Inoterry, ik lees zojuist je berichtje pas! Ik zal het in de gaten houden! Volgens mij zitten ze ook altijd maar 1 halte in de trein en moeten ze dus uitstappen waar ik uitstap. Ik zal er de volgende keer aan denken!
* Een hele dunne lange man met dunne haar. Die zag ik op een gegeven moment wel 2x per week
Voor zover ik weet gaat de stoptrein tussen Rotterdam en Amsterdam via Gouda. Neemt niet weg dat ze altijd tussen Amstel en Duivendrecht die trein nemen
Is toch al een heel tijd geleden dat ik met dat trein ging.