Heb ook een keer een stuk getreind in Luxemburg, waren mooie treinen zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muisbal schreef:Wij hebben op hetzelfde moment op hetzelfde perron gestaan
Ik moest alleen de trein naar Den Haag hebben. Ik voorzag het feest al en zeker toen die van Schiphol er kwam te staan. Toen ben ik 5 voor half naar perron 18 gelopen de de VIRM van 15:29 naar Den Haag gepaktEn warempel, die ging eerder weg en was helemaal niet zo vol
Ik verwacht dat de trein van 15:14 stampvol gezeten heeft
Muisbal schreef:Die trein die op 9 aankwam stroomde leeg en mensen die probeerden in de stappen werden eruit gestuurdDe deuren gingen daarna ook dicht
Al met al bijna een half uur op het station gehangen, want ik had die van 14:59 op 2 minuten gemist
sharonalover schreef:Dan ben ik toch blij dat ik alleen maar op stations kom met 2-3 perronsIk snap er anders helemaal niks meer van denk ik
sharonalover schreef:Jeszica: Ik moet dan vanaf apeldoorn naar deventer, maar een aantal intercity's reden ook niet meer naar deventer die daar vandaan kwamen.
Wij zijn dus maar mooi met de stoptrein gegaan, die was iig op tijd en dat scheelt op dat stukje nog geen 5 minuten
zap schreef:En natuurlijk had ik daarstraks weer een 'muziekant + bietser' in de trein......
Trek ik ze aan ofzo
[edit] Inoterry, ik lees zojuist je berichtje pas! Ik zal het in de gaten houden! Volgens mij zitten ze ook altijd maar 1 halte in de trein en moeten ze dus uitstappen waar ik uitstap. Ik zal er de volgende keer aan denken!