Door jullie verhalen ben ik nog banger voor de volgende bui
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-08-09 21:57
De onweer lijkt hier voorbij te trekken. Vanmiddag was er wel opeens een harde knal. Ik had geen onweer verwacht dus sprong zo'n 3 meter omhoog uit m'n stoel
miss_kippie
Geplaatst: 28-08-09 22:02
hahaha vanmiddag hadden wij ook al onweer en hagel. me shet was boos dat ik haar vanavond pas binnen haalde kreng
Heeft hier echt gigantisch gespookt . Flitsen die insloegen, knallen van hier tot ginter, en knetterende lucht. Rommelt en flits nog steeds wel, maar stuk minder. Was hier ook echt binnne minder dan een minuut pik en pik donker
Kattenbak
Geplaatst: 28-08-09 22:45
JorisDy schreef:
Heeft hier echt gigantisch gespookt . Flitsen die insloegen, knallen van hier tot ginter, en knetterende lucht. Rommelt en flits nog steeds wel, maar stuk minder. Was hier ook echt binnne minder dan een minuut pik en pik donker
Heb je ook he rond dit tijdstip
nataly_
Geplaatst: 28-08-09 22:49
Hier zie ik ook af en toe nog wat flitsen. Hoorde het net trouwens wat rommelen
Ik wil ook onweeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hier alleen wat geflits in de verte!
Merry98
Geplaatst: 28-08-09 23:12
paasei..
t weerlichte hier al vanaf half 9 tot ongeveer 10 uur.. daarna smste me vriend vanuit drieberge dat hij fixe onweer had.. wij nog niks toen in wijk.. en nu begint t hier als een windhoos te waaien en te regenen en de onweer is ook op komst.. en dat vind ik echt helemaal niks.. wilde zo gaan slape..dat gaat niet lukke nu :p