Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 21:40

Moosje schreef:
milatje schreef:
Ik moest zondag werken in de supermarkt, dus ik zeg de klant gedag en scan alle artikelen, wat er nog aardig wat waren.
Ik vraag of hij meespaart met de messenactie? Klant: Nee.
Ik vraag of hij meespaart met de koopzegels? Klant: Nee.

Ik: Dan wordt het *noemt bedrag*.
Klant: Valt daar over te onderhandelen?
Ik: Vandaag niet meneer.

Mwuahaha.
Volgens mij komt ie dat elke week wel een keer vragen.

Werk je bij de Hoogvliet?
Zo ja, welke?

Nee, de Coop. xD

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:07

Laatst ook weer leuke dingetjes meegemaakt :P
Is niet echt een rare opmerking, maar gewoon leuk

Zat zo achter de kassa en had niets te doen, en bij de kassa achter mij stond een jongetje, en die was de hele tijd naar mijn kassa aan het kijken :P En er kwamen van die tegoedbonnen uit de sealbag, dus hij zegt zo: Jaaa je moet wel goed de deur dicht doen he!!
En toen vroeg ik aan hem of hij thuis al een kerstboom had staan, zegt ie ja, en jij? Ik zo ja ik heb ook een kerstboom! Jongetje kijkt om zich heen: Ooow.. Maar waar staat ie dan? :')

Alsof ik in de ah woon, maar het kwam er zo schattig uit :P

Manon_V

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:17

Tijd geleden alweer,, maar moest er door dit topic weer aan denken.

Ik werk in een cafetaria, en bij grotere bestellingen of als er tijdens het opnoemen van de bestelling iets mis gaat, noem ik altijd de bon nog even op voor de klant, ter controle.
Ik vroeg aan een klant of ik de bon nog even moest opnoemen, zegt ie:
'' Nee, ik geloof jou op je blauwe ogen ''
Uhm,, juist :=

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 22:24

:P Ik heb eens een leverancier aan de telefoon gehad omdat er een taart niet geleverd was die besteld was door een klant. Dus ik best wel streng zeggen dat we die taart niet geleverd hadden gekregen en dat het toch echt wel op de bon stond. Zei hij dus ook aan de telefoon: ik geloof jouw op je mooie blauwe ogen!
Waarop ik hard begon te lachen en maar heb verteld dat ik niet eens blauwe ogen had :P

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:42

Ik als klant in een supermarkt in Cambridge. Vriendin durfde niet te vragen waar de batterijen waren, ik vond het reuzelollig, dus ik wilde het wel vragen. Dus ik vrolijk naar de kassa, staat een chagerijn van een vent.

Ik: "Waar zijn de batterijen?"
Verkoper staart me aan en begint opeens vreselijk hard te lachen.
Ik: :o?
Verkoper: :D :D "Voor je neus"

Stond er een muur met batterijen van twee bij twee meter récht voor m'n neus. Juist ja :') .

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 23:51

Werk bij de c1000...
Wij in dit dorp hier, hebben een spaaractie, de wokkels..ook hadden we voor de kerstdagen uiteraard de disney kerstballen actie..

Ik de 176 artikelen gescant en afgerekent met de klant, waar ik vervolgens op vraag, Wilt u de kassabon nog? Nee bedankt was het antwoord. Spaart u dan toevallig de wokkeltjes? Nee bedankt was weer het antwoord. Oke meneer, maar u spaart vast en zeker wel de disneykerstballen? Verbaast maar waar, weer was het antwoord, Nee bedankt.
Nou meneer ik kan ook niets aan u kwijt
Owhjawel antwoord de meneer, open je kassalade maar...
Die vond ik echt erugg leuk!! :D

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 00:06

vorige week, ik was aan het werk samen met een jonge mannelijke collega, er komt een meneer de winkel in, net als een stuk of wat andere mensen en hij had de pech dat hij met mij van doen had.

hij had iets gekocht wat achteraf niet het juiste produkt was, meneer vond dat wij voor de geleden schade moesten betalen :x

nou werk ik in de automaterialen, en het komt wel eens voor dat iemand het verkeerde onderdeel meekrijgt, een goed monteur ziet dat op tijd, belt even en krijgt dan alsnog het juiste onderdeel.

deze meneer was niet zo slim zeg mah :x

nu gaan wij echt niet betalen omdat hij geen kennis van zaken heeft, en ik probeerde hem dat op een nette manier duidelijk te maken.

gaf nog aan dat hij het verkeerde onderdeel gewoon terug mocht brengen maar nee hoor, ik moest naar een psygiater want dat ik niet voor zijn kosten wilde betalen was te zot voor woorden.
ik moest wel gek zijn :=

en dat terwijl er best veel andere mensen in de winkel waren :+

ik heb meneer vriendelijk verzocht de winkel te verlaten omdat ik niet van plan was om hem nog verder te woord te staan.

vervolgens begon hij tegen mijn collega te jammeren, waarop ik hem nogmaals vertelde de winkel te verlaten.

hij eiste vervolgens de leidinggevende te spreken....... sneu voor hem..... dat was ik :D :D :D

hij heeft de winkel verlaten :D

eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat hij 2 uur later zijn excuses kwam aanbieden :D

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:06

laatst had ik echt een hele leuke opmerking van een klant!
was afgelopen donderdag, zo voor kerst, en aangezien ik bij een banketbakker werk, is het dan echt niet te houden, zo druk!
maar bij oudere mensen houden we netjes de deur open,
voor die tijd zij een wat ouder mannetje al een keer; bedankt meisje dat je me zo goed geholpen hebt, ik vergeet jou nooit meer!
dus ik liep met hem mee naar de deur en hield hem netjes open, fijne dagen gewenst enzo, zegt ie echt met zo heel gelukkig gezicht; wat ben je een fantastisch meisje, ik vergeet jou nu echt helemaal nooit meer!
ik vond het zo schattig over komen :')

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 11:08

Dana01 schreef:
vorige week, ik was aan het werk samen met een jonge mannelijke collega, er komt een meneer de winkel in, net als een stuk of wat andere mensen en hij had de pech dat hij met mij van doen had.

hij had iets gekocht wat achteraf niet het juiste produkt was, meneer vond dat wij voor de geleden schade moesten betalen :x

nou werk ik in de automaterialen, en het komt wel eens voor dat iemand het verkeerde onderdeel meekrijgt, een goed monteur ziet dat op tijd, belt even en krijgt dan alsnog het juiste onderdeel.

deze meneer was niet zo slim zeg mah :x

nu gaan wij echt niet betalen omdat hij geen kennis van zaken heeft, en ik probeerde hem dat op een nette manier duidelijk te maken.

gaf nog aan dat hij het verkeerde onderdeel gewoon terug mocht brengen maar nee hoor, ik moest naar een psygiater want dat ik niet voor zijn kosten wilde betalen was te zot voor woorden.
ik moest wel gek zijn :=

en dat terwijl er best veel andere mensen in de winkel waren :+

ik heb meneer vriendelijk verzocht de winkel te verlaten omdat ik niet van plan was om hem nog verder te woord te staan.

vervolgens begon hij tegen mijn collega te jammeren, waarop ik hem nogmaals vertelde de winkel te verlaten.

hij eiste vervolgens de leidinggevende te spreken....... sneu voor hem..... dat was ik :D :D :D

hij heeft de winkel verlaten :D

eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat hij 2 uur later zijn excuses kwam aanbieden :D

haha, dan schik je ook wel even als die man zijnde, wel netjes dat ie toch zijn excuses aan kwam bieden!

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 18:34

LoveBaileys schreef:
Werk bij de c1000...
Wij in dit dorp hier, hebben een spaaractie, de wokkels..ook hadden we voor de kerstdagen uiteraard de disney kerstballen actie..

Ik de 176 artikelen gescant en afgerekent met de klant, waar ik vervolgens op vraag, Wilt u de kassabon nog? Nee bedankt was het antwoord. Spaart u dan toevallig de wokkeltjes? Nee bedankt was weer het antwoord. Oke meneer, maar u spaart vast en zeker wel de disneykerstballen? Verbaast maar waar, weer was het antwoord, Nee bedankt.
Nou meneer ik kan ook niets aan u kwijt
Owhjawel antwoord de meneer, open je kassalade maar...
Die vond ik echt erugg leuk!! :D

haha daar zie ik de humor wel van in :D

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-09 20:50

Ik werk bij de makro in Nuth. Ik kan genoeg meepraten over de rare opmerkingen die ik van klanten krijg, maar nu valt me alleen even deze in:

Laatst zat ik aan een pin-only kassa. Dan moet je altijd netjes aan iedere klant vragen of ze ook wel gaan pinnen, omdat aan die kassa niet contact betaald kan worden :+ Dus er komt een klant, en ik vraag hen netjes of ze gaan pinnen omdat contact betalen niet mogelijk is. Zegt deze klant: Ja, ik ga pinnen. Kan ik wel geld bijpinnen? .... Alsof ik niet net helemaal heb uitgelegd dat er geen contant geld in mijn la zit!!

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:37

ik had vandaag een vrouw,, die komt naar me toe,,
jaa ik wil graag dat ene kastje bestellen,,,

godzijdank hebben we maar 150 verschillende kastjes -.-

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:52

Ojaa, dat ene kastje :P Lekker duidelijk.

Ik had vandaag ook weer een aantal mooie klanten hoor:

Klant: Mag ik een L&M
Ik: En van hoeveel had u die gewild, van 4,5 of 6 euro?
Klant: 5 euro
Ik kijk in het schap, maar het was op, dus ik kijk in het kastje en ook daar lag geen voorraad meer dus: Ow, sorry mevrouw, ik heb geen L&M van 5 euro meer ik heb alleen nog maar die van 4 euro en van 6 euro
Klant: ja is goed
Ik: Welke wilde u dan, die van 4 of van 6 euro
Klant: ja die..
Ik: Die van 6 euro dan
Klant: nee nee, die van 4 euro

Zeg dat dan :P

Een mevrouw snapte ook helemaal niks van de zegeltjes die ze er niet bij kreeg. Het was echt enorm druk en die mevrouw die bleef maar heel langdradig vragen stellen en ze bleef het maar niet begrijpen :P

Klant: Ja, ik kom even nog een paar zegeltjes halen, want ik heb er vorige week niet genoeg gehad!
Ik: Heeft u de bon nog, dan kan ik er even naar kijken
Klant legt alles op tafel en begint alles op te dreunen. Ik zie ondertussen al waar het probleem zit en wacht geduldig tot klant 'uitgemekkert' is (sorry :P)
Ik: Ik snap al waar het probleem zit mevrouw, U heeft namelijk ook koopzegels en die tellen niet bij het bedrag. Dat betekent dus dat u niet aan de 20 euro komt en dus maar 1 zegel in plaats van 2 zegels krijgt voor het bedrag. Maar ik geef u nog wel een zegeltje, omdat het maar om 10 cent gaat.
Klant: nee, ik krijg er nog meer, want ik heb ruim 20 euro besteed.
Ik: Dat klopt wel mevrouw, maar de koopzegels tellen niet mee als bedrag voor de pakketzegels.
Klant: Ja, maar hoe kan dat dan, want ik heb meer als 20 euro betaald en krijg hier ook allemaal pakketzegels bij..klant begint weer alles op te sommen
Ik: Ik snap het mevrouw, maar de koopzegels moeten van het betaalbedrag afgetrokken worden en over dat bedrag krijgt u de pakketzegels. Het is dus wel allemaal goed gegaan en u heeft eigenlijk geen recht op een pakketzegel, maar omdat u zo dicht erbij zit krijgt u er wel eentje van mij
Klant: Ik krijg er dan toch zeker wel 2, want ik ben hier helemaal heen gekomen voor dit en ik heb toch al recht op die ene.
Ik: Nou mevrouw, u krijgt deze al cadeau, dat lijkt me wel genoeg.

Klant ging vervolgens nog gewoon boodschappen doen bij ons, kortom ze is echt niet speciaal voor dat naar de winkel gekomen :P

Ik heb ook een irritante, rare, vage klant. Hij wil mijn nummer elke keer hebben en afspreken en praten en weet ik allemaal niet. Ik heb daar echt geen zin in en hij heeft mijn nummer ook echt nooit gekregen (gelukkig). Maar meneer wordt nu een beetje vervelend, slaat armen om me heen en blijft maar tegen me aanlullen waarom ik niet met hem wil afspreken...... ben toestraks maar boos weggelopen en ik hoop dat de boodschap nu duidelijk is... Heb ik weer :(. Het vervelende is dat het buiten werktijd 'gebeurt' en ook niet in de supermarkt (voel me dus gewoon een beetje alleen dan :P)... hij komt erg vaak boodschappen halen. Ben benieuwd, maar zie er eigenlijk heel erg tegenop om hem weer te moeten helpen aan de kassa...

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:10

Ik had 2 kinderen aan mij kassa, van een jaar of 10. Ze kochten stoer energie, ren begonnen er toen over dat ze hadden gehoord dat energie gewoon stieren plas is. Want ja een paar kinderen uit zijn klas zeiden dat, en ook z'n moeder zij dat. Maar hij vond het lekker dus daarom dronk hij het gewoon :P

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:11

arans.
geweldig hoe verzinnen ze het!!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:13

arans schreef:
Ik had 2 kinderen aan mij kassa, van een jaar of 10. Ze kochten stoer energie, ren begonnen er toen over dat ze hadden gehoord dat energie gewoon stieren plas is. Want ja een paar kinderen uit zijn klas zeiden dat, en ook z'n moeder zij dat. Maar hij vond het lekker dus daarom dronk hij het gewoon :P

_O- Stierenplas? :')

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:26

Klant bij kaasafdeling van de AH.

Klant: "Ik wil kaas."
Ik in gedachten: "goh".
Ik: "Wat voor kaas mevrouw?"
Klant: Een pond.

zucht :')

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:29

arans schreef:

Haha zo bijzonder is dat niet. Google maar eens op stierenpis en redbull, krijg je een hele hoop hits!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 22:53

Mijn vriend werkt in het ziekenhuis en tijdens een stage van zijn opleiding werkte hij op de kraamafdeling. Wordt er gebeld door een man die zegt: ,, mijn vrouw is zoveel weken zwanger en heeft nu echt veel pijn in de buik''.
Verpleegkundige: ,,dan zou ik maar even langskomen''
Half uur later staat de man hijgend aan de balie.
Vraagt de verpleegkundige waar zijn vrouw dan is.
Zegt ie: ,,U zei toch dat ik langs moest komen??'' _-:(

Lady_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:38

Jenna schreef:
Mijn vriend werkt in het ziekenhuis en tijdens een stage van zijn opleiding werkte hij op de kraamafdeling. Wordt er gebeld door een man die zegt: ,, mijn vrouw is zoveel weken zwanger en heeft nu echt veel pijn in de buik''.

Haha, Hoe erg! :')

scotie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 00:09

Kaplaars schreef:
Ik werk(te) in een bouwmarkt, de vraag die het meeste langs kwam was:

"uuuuummmm, juffie, ik zoek een dingens om die jeweetwel, aan vast te maken. Dan is ie verbonden met de hoe heet dat nou, snap je wel?"

Dusss.......

hahahhah moet lachen om deze. :D

M4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 14:47

Ik werk nu niet meer in een winkel, maar een ding zal ik me altijd herinneren:

Een paar jaar terug had ik (tegelijk met een collega) mijn eerste werkdag.
We mochten even in de winkel rondkijken om te zien wat ze allemaal in het assortiment hadden en waar alles lag.
Ik kan me niet meer herinneren wát de reden was, maar we liepen door de winkel en hadden nogal de slappe lach.. :')
Toen liep er ook een klant door de winkel (niet ver van ons vandaan) en zij wordt BOOS op ons, niet normaal;

Uit het niks begon ze te schreeuwen(!):
'ja en hoe durven jullie mij uit te lachen! mij 'n beetje belachelijk maken!' *en toen een aantal scheldwoorden*
'ik ga een klacht bij jullie baas indienen!!' etc.

Ik weet het niet meer letterlijk, maar hier kwam het op neer, is goed blijven hangen :Y)
En zo heeft ze ons n tijdje afgebekt, wij nog uitgelegd dat we echt niet háár aan het uitlachen waren,
maar er was geen redden meer aan, ze bleef woedend en bleef vloeken }>

Oja, we waren al de hele tijd al lacherig (probeerden 't echt uit goed fatsoen zoveel mogelijk in te houden) :o
dus het was niet zo dat we bij haar in de buurt ineens begonnen te lachen of zo ;)
Kan me niet meer herinneren wat onze baas precies tegen haar gezegd had, maar wij hebben in ieder geval niet op onze kop gekregen :D

M4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 14:56

Oja! ik was 'n tijdje erna met een vriendin aan het shoppen,
*natuurlijk weer de slappe lach* :o

En toen wij buiten bij onze fietsen stonden kwam er iemand uit 'n winkel vlakbij ons gelopen..
een keer raden: jawel hoor! diezelfde vrouw.. }>

Voordat ik haar uberhaupt gezién had, hoorde ik die bekende stem achter mij, *vloekend en scheldend* :')
Ze ging er dus vanuit dat ik haar 'wéér' aan het uitlachen was -dit zonder haar gezien te hebben- :Y)
Ben er verder maar niet op ingegaan, want ze leek me nogal 'n agressief type.. ~~}>

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:44

Jenna schreef:

haha dat is gewoon dom :+

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 20:16

Ik weet niet of deze al genoemd zijn... maar ze zijn zo leuk...
Onderstaand wordt bij ons ten over gespamed aan alles en iedereen... excuses als je ze al kent...

Citaat:
"Even Apeldoorn schrijven..."

Het onderstaande zijn citaten uit brieven die mensen aan verzekeringsmaatschappijen stuurden. Dit is dus allemaal echt geschreven!!!

- Bij thuiskomst reed ik per ongeluk een verkeerde oprit in en ramde ik een boom die daar bij mij niet staat.

- De jongen was overal en nergens op straat, ik moest meerdere bochtennemen voordat ik hem raakte. Toen ik de kruising naderde, verhief zich daar een hek om mijn vrije zicht te belemmeren.

- Wie mijn portemonnee gestolen heeft kan ik u niet zeggen, aangezien er van mijn familie niemand in de buurt was.

- Ik reed door de weide. Plotseling kwamen er van links en rechts meerdere voertuigen. Ik wist niet meer waar ik heen moest en toen knalde het van voren en van achteren.

- Intussen is het loopgips van mijn rechterarm verwijderd.

- Ik verwijderde mij van de rand van de straat, wierp een blik op mijn schoonmoeder en reed vervolgens het talud af.

- Uw computer heeft mij een kind toebedeeld. Maar ik heb helemaal geen kind. En al helemaal niet van uw computer.

- (uit een proces-verbaal) De achtervolgde sprong te water en dook ondanks meermaals herhaalde sommatie niet meer op.

- Bovendien heb ik voor mijn eerste ongeluk en na mijn laatste schadevrij gereden.

- Een voetganger kwam plotseling van de stoep en verdween vervolgens zonder een woord te zeggen onder mijn auto.

- Ik heb zoveel formulieren moeten invullen, dat ik veel liever had gehad dat mijn geliefde man helemaal niet was gestorven.

- Mijn motorfiets moest, net als ikzelf, vanwege ernstige schadeweggesleept worden.

- Ik overreed een man. Hij gaf zelf toe schuldig te zijn, omdat hem dit al een keer eerder gebeurd was.

- Ik ben nog nooit van een ongeval weggevlucht. Integendeel. Ik moest altijd weggedragen worden.

- De tennisbal kwam elegant en zuiver aan (geslagen door mijn dochter). Helaas heb ik mijn hoofd in plaats van het racket er voor gehouden.

- Volgens de taxatie van de expert zal de schade tussen de 250.000 en een kwart miljoen bedragen.

- Tijdens het dansen van de bekende Holladihia-Hoppsassa sprong ik overmoedig omhoog, waarbij ik mijn danspartner stevig ondersteunde. Daarbij kwam het kelderplafond sneller op mij af dan ik verwachtte.

- In Uw schrijven van 26.6 over de nieuwe eigen bijdrage heeft u mij allervriendelijkst tot mejuffrouw bevorderd, wat echter in samenhang met mijn voornaam Henk helaas aanleiding tot pijnlijke vermoedens kangeven.

- Ik reed eerst met mijn auto tegen de vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een boom. Toen verloor ik de macht over het stuur.

- Met de wettelijk ter plaatse toegestane maximum snelheid botste ik op een vrouw die mij tegen alle geldende voorschriften tegemoet kwam.

- De andere wagen was absoluut onzichtbaar en toen verdween hij.

- De andere auto kwam met de mijne in botsing zonder mij zijn bedoeling kenbaar te maken.

- In hoog tempo naderde de telegraafpaal mij. Ik begon te zigzaggen maar ondanks dat raakte de telegraafpaal mij tegen de radiator.

- Nog voor ik hem aanreed was ik er al van overtuigd, dat deze oude man nooit de overkant van de straat zou bereiken.

- Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij moest wegrennen, reed ik over hem heen.

- Na veertig jaar schadevrij te hebben gereden viel ik achter het stuur in slaap.

- Een onzichtbaar voertuig kwam uit het niets, ramde tegen mij aan en verdween spoorloos.

- Ik had de hele dag planten ingekocht. Toen ik de kruising naderde, groeide er plotseling een flinke struik in mijn gezichtsveld en ik kon het andere voertuig totaal niet meer zien.

- Toen ik een vlieg wilde doodslaan raakte ik een lichtmast.

- In eerste instantie heb ik tegen de politie gezegd dat ik niet gewond was, maar toen ik mijn hoed afzette bemerkte ik de schedelbreuk.

- Toen ik met mijn auto van de weg raakte, werd ik eruit geslingerd en kwam ik in het weiland terecht. Een paar koeien vonden mij later in mijn gat.

- Ik zag een treurig gezicht langzaam voorbij zweven en toen sloeg de man met een harde klap op het dak van mijn auto.

- De getuigen van de aanrijding zijn tegen de achterkant aangeniet.

- Kort en goed: Als ik het geld niet binnen 8 dagen ontvang, zie ik er geheel vanaf!

- Mijn bruid heeft de agenten, die het ongeval kwamen opnemen, alles laten zien wat ze maar wilden zien.......

- Ik dacht dat het raam openstond. Het was echter gesloten, wat ik pas bemerkte toen ik mijn hoofd naar buiten stak.

- Laat u het mij a.u.b. weten indien u deze brief niet heeft ontvangen.

- Mij treft het ongeval geen enkele blaam. De oorzaak was die jonge dame in de minirok. Als u een man bent is een verdere verklaring overbodig; als u een vrouw bent, begrijpt u het sowieso niet.

- Moet ik mijn man dan eerst ombrengen voordat ik het geld krijg?

- Uw argumenten zijn werkelijk zwak. Voor zulke uitvluchten moet u toch werkelijk een dommer iemand zoeken, maar die zult u bijna niet kunnen vinden.

- Ik schrijf u vandaag voor de eerste en de laatste keer. Mocht blijkendat u niet antwoord, schrijf ik u direct weer.

- Wij hebben geen inkomsten uit de melkveehouderij. Met de dood van mijn man is het laatste rund van het erf verdwenen.

- Toen ik op de rem wilde trappen, was deze er niet.

- Ik wilde de straat oversteken. Er kwam een auto van links recht op mij af. Ik dacht dat hij voor mij langs wilde en deed weer een stap terug. Hij wilde echter achter mij langs. Toen ik dat merkte deed ik snel weer twee passen vooruit. Maar de bestuurder had ook gereageerd en wilde nu toch voor mij langs. Hij stopte en draaide zijn raampje open. Woedend riep hij mij toe: "Blijf toch een keertje stilstaan!" Nou, dat deed ik ook inderdaad en toen reed hij mij aan.

- Ik heb geen levensverzekering nodig. Ik zou graag willen dat iedereen echt treurig is als ik eenmaal sterf.

- Ik wil mijn kind niet laten inenten. Mijn vriendin heeft haar kind ook laten inenten en daarna is het uit het raam gevallen.

- Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.

- Alle rekeningen die ik ontvang, betaal ik nooit onmiddellijk, daar mij daarvoor eenvoudig het geld ontbreekt. De rekeningen worden integendeel in een grote trommel gestort waar ik er iedere maand geblinddoekt drie uit trek. Deze rekeningen betaal ik dan prompt. Ik verzoek u dan ook te wachten tot het lot u getroffen heeft.

- Mijn dochter heeft haar voet verstuikt, omdat dat stomme vrouwvolk het verdomt fatsoenlijk schoeisel te dragen.

- Meteen na de dood van mijn man ben ik weduwe geworden