vorige week, ik was aan het werk samen met een jonge mannelijke collega, er komt een meneer de winkel in, net als een stuk of wat andere mensen en hij had de pech dat hij met mij van doen had.
hij had iets gekocht wat achteraf niet het juiste produkt was, meneer vond dat wij voor de geleden schade moesten betalen

nou werk ik in de automaterialen, en het komt wel eens voor dat iemand het verkeerde onderdeel meekrijgt, een goed monteur ziet dat op tijd, belt even en krijgt dan alsnog het juiste onderdeel.
deze meneer was niet zo slim zeg mah

nu gaan wij echt niet betalen omdat hij geen kennis van zaken heeft, en ik probeerde hem dat op een nette manier duidelijk te maken.
gaf nog aan dat hij het verkeerde onderdeel gewoon terug mocht brengen maar nee hoor, ik moest naar een psygiater want dat ik niet voor zijn kosten wilde betalen was te zot voor woorden.
ik moest wel gek zijn

en dat terwijl er best veel andere mensen in de winkel waren

ik heb meneer vriendelijk verzocht de winkel te verlaten omdat ik niet van plan was om hem nog verder te woord te staan.
vervolgens begon hij tegen mijn collega te jammeren, waarop ik hem nogmaals vertelde de winkel te verlaten.
hij eiste vervolgens de leidinggevende te spreken....... sneu voor hem..... dat was ik

hij heeft de winkel verlaten

eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat hij 2 uur later zijn excuses kwam aanbieden