Gisteren me rijbewijs opgehaald bij het stadhuis! Toen was ik echt pas blij blij!
Daarna autotje gepakt van moeders en gaan rijden! We gingen die middag ook nog even naar Amsterdam (afscheid van me buurvrouws moeder). Mocht ik heen en terug rijden! Voelde goed!
Kijken is erg belangrijk...snelheid goed aanpassen, dus waar kan lekker doorrijden maar ook zelf goed kunnen inzien wanneer je rustig aan moet doen, verkeersinzicht dus. Veiligheid natuurlijk en ook erg belangrijk is je gedrag bij kruispunten...want op de kruispunten gebeuren de meeste ongelukken
Amber_
Geplaatst: 15-07-09 21:39
Wow, mag 15 Augustus al afrijden voor mijn E ! Vind nou wel eng hoor, ben nu al zenuwachtig aan het worden
nou vanmiddag bracht ik mijn vriend naar huis.. zijn gisteraaf/nacht naar HP premiere geweest was echt heel erg gezellig.. waren we bij hem thuis.. zei hij dat hij t niet meer zo zag zitten tussen ons.. voor mij kwam het totaal onverwachts .. bah.. ik voel me nu echt zo ontzettend poedersuiker..
ja echt he.. als ik t nou aan voelde komen ok.. het ging inderdaad niet altijd even goed.. maar hij zei dat hij niet meer van me hield zoals hij eerst wel deed .. ach ja.. Ik zie t nu even allemaal niet meer zo zitten