Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Misschien dat hier bokkers weten wat een goeie rijschool is omgevin Nijverdal?
Maar goed, ik heb hem wel nog twee keer af laten slaan bij een stoplicht, deed mijn richting naar rechts toen ik naar links wilde en moet meer mijn hoofd draaien. Dat soort dingetjes vind ik een beetje irritant, maar wat doe je er aan...
Gefeliciteerd!
Vind dat niet echt heel moeilijk!

* bij mij ging het ook voornamelijk op lezen op afstand enzo
Jodym schreef:Goede morgen
Had gister weer rijles, aan het einde van de straat liet ik de auto al 2x afslaan, dacht gaat weer goed,
maar de les verder ging wel goed voor mijn doen
moest bij het cbr vooruit inparkeren, auto stond ook nog redelijk recht (haha toeval?)
en heb de stopopdracht gedaan..
had eindelijk de bordjes met 30km-zone in de gaten,
meestal was ik nog te druk met bocht door rijden dat ik die bordjes al had gemist,,![]()
moet alleen wel weer een keer naar de opticien haha

Maar volgens mij is het bij mij ook dat ik het overzicht niet heb ofzo, mankeert me niks aan mijn ogen volgensmij. Auto laten afslaan heb ik ook een handje van (vooral als ik voor het stoplicht sta op een soort heuveltje dus dat ik dan ook de rem vast moet houden omdat ie anders terug rolt).
, ik zat altijd met een vet slecht groepje (nog 3 jongens) voorin de klas want we praatten altijd, slecht in wiskunde enzo en we hadden altijd vette lol om haar en nu praat ik nog wel eens met ze en gaat het er nog steeds over (is al 2 jaar geleden dat ik dr had). Zie ik haar lopen met een vet lelijke hond. Ik had helemaal de slappe lach en mn instructeur 'wat is er? wat is er?' maar ik kon niet meer praten en moest haast huilen van t lachen.
Haha toen die het wist wou die nog wel terug rijden om een foto voor me te maken. 
3 fout op gevaarherkenning en 1 in de regelgeving!