Net, ben de laatste paar weken al in een bui waarvan ik niks kan hebben, voel me elke dag zwaar verkl**t en ik voel me nu al helemaal niet lekker en vriendjelief vond het pokeren met een kamaraad iets belangrijker dan even bij mij te zitten... Word er helemaal gek van, kweet niet wat het de laatste tijd is...Lijkt wel of ik depri word door de pil ofzo? Pff
nu, heb te horen gekregen dat een vriend overleden is donderdag is het een jaar geleden dat ik mijn vriendin heb verloren bij een nootlotog ongeval op schier en nu verlies ik een goeie vriend. ben echt helemaal kapot van binnen
de hele vorige week elke dag.. ouders gingen dinsdag op vakantie, ik zou afgelopen vrijdag gaan met een vriendin, maar mn ouders zijn zaterdag nacht naar huis gekomen omdat oma op sterven lag, papa was net 5minuten bij zijn moeder, en toen overleed ze.. gelukkig waren ze dus net optijd. Daar heb ik de nodige tranen om gelaten...
Anoniem
Geplaatst: 27-07-09 13:05
Gisteren avond/nacht bij Harry Potter een traantje Nouja, bij het boek moest ik keihard huilen dus vond het wel goed van mezelf.
Net, en gister en weet ik veel wanneer nog meer deze week. Alles komt gwn even naar boven en dan komt er ook nog eens bij dat ik m'n vriend ongelovelijk mis.