Unwritten schreef:Niet meer controleren, maak dan het OV gewoon gratis..
Dat lijkt me een heel goed plan. Nu is het zo duur dat mensen gewoon liever met de auto gaan. Da's niet erg goed voor 't milieu.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Unwritten schreef:Niet meer controleren, maak dan het OV gewoon gratis..

) en dan wordt het wel een heel duur klusje denk ik..
.
. Het heeft mij 7 uur gekost om vanaf het randje van Brussel thuis te komen
. Was ik 'bijna' thuis, van Roosendaal naar Amsterdam CS, gaat die trein maar tot Schiphol, weeeeeer wachten en na dus uitendelijk 7 uur was ik thuis, wat was ik blij! En dat allemaal voor 1 uur in een 'museum' in Brussel
.
Dan denk je lekker naar huis te gaan, en dan duurt het zo lang... Was 't wel een beetje een leuk museum?
. Hetzelfde staat ook in Amsterdam, maar het leuk school wel leuk om naar Brussel te gaan. Nou eens maar nooit meer
.

.
MarrieLeen schreef:Volgens mij is het nog best druk in het weekend in de trein, zo laat. Allemaal mensen die uitgaan enzo.

. Soms heb je wel vage figuren, maar in Rotterdam stapt nagenoeg al het rare volk over
. Ik zorg gewoon dat ik niet alleen in een coupé ga zitten, want dan gebeuren er nog wel eens rare dingen (spreek uit ervaring) alhoewel sommige mensen er niet vies van zijn andere 'lastig' te vallen in een drukbezette trein (ook hier spreek ik uit ervaring
)