kehdra schreef:ben ermee bezg Mystica! *special effects aan het zoeken*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kehdra schreef:ben ermee bezg Mystica! *special effects aan het zoeken*
Baxter schreef:Ik lig hier in een deuk![]()
Ik heb nog nooit meegemaakt dat mensen zooooo graag regen wilde
ik hoop voor jullie echt dat het eraan komt... hier krijgen we vannacht ook nog wel wat zo te zien
quintusgl schreef:snik.als ik naar BR kijk, krijgen we maar 1 lichtblauw buitje en 1 rood buitje...niet genoeg voor de grassprieten, die schreeuwen nu heeeel hard!
Terwijl ik dit type hoor ik REGEN!!!!!!!!!!!!!!!
paardje2005 schreef:Baxter schreef:Ik lig hier in een deuk![]()
ik hoop voor jullie echt dat het eraan komt... hier krijgen we vannacht ook nog wel wat zo te zien
Nou als je ziet hoe zielig alles hier er bij staat, alle bloemen en planten staan met de bekjes omhoog: water water, geef ons water helpzo zielig...
En dan niet te praten over mijn grasmat.... krijg spontaan vulkanen in mijn tuin. 1,5 meter lang 4 cm breed... levens gevaarlijk.
buuf heeft al weken de dode muis van haar dochter in de vriezer omdat de grond te hard is om een gat te graven....
Mystica schreef:Een dode muis in de vriezer?
liss schreef:oke, dan geen regen, maar wel mooi weer om te hooien!
Baxter schreef:Baxter schreef:Ik lig hier in een deuk![]()
Nou als je ziet hoe zielig alles hier er bij staat, alle bloemen en planten staan met de bekjes omhoog: water water, geef ons water helpzo zielig...
En dan niet te praten over mijn grasmat.... krijg spontaan vulkanen in mijn tuin. 1,5 meter lang 4 cm breed... levens gevaarlijk.
buuf heeft al weken de dode muis van haar dochter in de vriezer omdat de grond te hard is om een gat te graven....
[/quote]Citaat:Wij kunnen hier ook wel wat gebruiken... maar als ik het allemaal zo hoor is het daar nog VEEEEEL erger dan hier...
Maar het komt wel... er is nog het 1 en ander onderweg... ik ga morgen heel hard blazen zodat jullie ook jullie deel krijgen