Dat meisje op dat zadel had best wel een dikke kont Gelukkig lag dat meisje ook helemaal in een deuk. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik vroeg me af uit wat voor ei dat gezin komt... Dat zulke mensen echt bestaan

Maartje1990 schreef:Ik woon in een dorp en dan heb je nogal snel roddels. Mijn vader heeft een periode gehad dat die alleen met de fiets naar school ging. Stond er dus 1 auto altijd op de oprit overdag (we hebben dus 2 auto's en die stonden dus overdag niet op de oprit). Op een gegeven moment is m'n moeder in de supermarkt boodschappen aan het doen komt er een vrouw op m'n moeder af en vraagt zo: 'wat heb ik nu gehoort? ben je ontslagen? wat erg zeg!' waarop m'n moeder de vrouw erg verbouwereert aankijkt en zegt: 'nee hoor' vrouw: 'ach dan is hans zeker ontslagen!" (hans is m'n vader) ook hier kijkt mijn moeder de vrouw erg verbaast aan. Moeder: 'nee hoor die ook niet' vrouw: 'oh, maar waarom staat er dan steeds die auto op jullie oprit?'waar mensen al geen conclusie's over kunnen trekken
![]()
ik heb zelf ook een keer gehad dat ik met m'n pony was gaan rijden (shetlander, foto's zie profiel) kom ik langs zo'n wandelaars vraagt zo'n vrouw: 'is dat nu een paard of een pony?' ik zo:'het is een pony' waarop mevrouw zegt: ' oh hij is zo dik als een paard' en bedankt

Van je familie moet je het hebben ;