[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:41

Iemand die mij kan helpen?

Ik zit zelf nogal.. ver in de put zeg maar. M'n vriend probeert me altijd te helpen, is er altijd voor me. Maar nu begint het hem op te breken.. Het is even helemaal fout gegaan ;( . Nouja.. In de zin van, hoe gaan we dit oplossen.. Alletwee helemaal over stuur.. Aangezien het nog maanden kan duren voordat ik er uit ben, en hij trekt het nu niet meer zo.. En een pauze oid zal ook niet gaan werken..

Daarom wil ik hem nu iets geven (wat niet via internet besteld moet worden het liefst, omdat ik geen internetbankieren heb). Gewoon iets, wat laat weten dat ik zijn hulp enorm waardeer en dat ik ontzettend veel van hem houdt.. Gewoon iets kleins, omdat ik hem binnenkort ook al 'zomaar' iets geef, wat ook nogal wat kost :o .

Ik zat zelf te denken aan 'n hartje bij de juwelier oid, en daarin laten zetten 'ik hou van je'. Niet dat hij er veel mee kan oid, maar het gaat om de betekenis :). Maar misschien weten jullie iets leukers oid !

karlijn1985

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:03

Chantal, kun je hem niet meenemen voor een etentje? Of een leuk uitje? Als bedankje.
Eventueel een leuk avondje regelen, met een film, kaarsjes, wat lekkers te drinken, wat hapjes.
Misschien een ring met tekst erin? Als hij geen sieradenkrijgt is misschien een mooie sleutelhanger met tekst erop ook heel leuk. (geen goedkoop beertje ofzoz, maar een wat luxere.)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:02

Ik heb mijn vriend gister voor zijn verjaardag een slipcursus cadeau gedaan. Ik had een raadsel gemaakt van een sexy stringetje (slipje), en een plaatje van een auto en dan moest hij zelf raden wat hij zou krijgen. We hebben echt lol gehad. Hij begon al met; ohw? seks in de auto??? :Y) Daarna zei hij gaan we naar de prutsmutsen?? }:0 whahaha mannen.....

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:26

Sharmila schreef:
Ik heb mijn vriend gister voor zijn verjaardag een slipcursus cadeau gedaan. Ik had een raadsel gemaakt van een sexy stringetje (slipje), en een plaatje van een auto en dan moest hij zelf raden wat hij zou krijgen. We hebben echt lol gehad. Hij begon al met; ohw? seks in de auto??? :Y) Daarna zei hij gaan we naar de prutsmutsen?? }:0 whahaha mannen.....

Hahaha wat leuk!

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:43

Sharmila schreef:

Inderdaad, mannen!! :')

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:14

Ik lust zelf niks.. Dus is ook niet leuk voor hem om dan uit eten te gaan :n.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:38

Oké ook ik zet hier even mijn cadeau-dilemma :+
mijn vriend wordt volgende maand 18, en dus zoek ik natuurlijk een cadeautje.
We zijn nu ongeveer anderhalf jaar bij elkaar, dus ik wil wel een beetje een goed cadeau.
Hij heeft al een fotocollage op Canvas van me gehad, en een kussen met een foto van ons erop, dus ik wil wel weer eens wat anders.
Hij houdt beetje vn gamen, en van EHBO (lees, hij zit bij het rode kruis en gaat opleiding verpleegkunde doen)

Oh en ik ben 15, dus de kosten zullen een beetje beperkt moeten blijven :)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:30

Jennifuur schreef:
We zijn nu ongeveer anderhalf jaar bij elkaar, dus ik wil wel een beetje een goed cadeau.
Hij heeft al een fotocollage op Canvas van me gehad, en een kussen met een foto van ons erop, dus ik wil wel weer eens wat anders.
Hij houdt beetje vn gamen, en van EHBO (lees, hij zit bij het rode kruis en gaat opleiding verpleegkunde doen)

Wat voor bedrag wil je er aan uitgeven? Ik heb mijn vriendje vorige week een fossil-armband gegeven, was hij ontzettend blij mee.
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... -zwart.jpg
(Die was €45,-)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:40

Noppes, waar heb jij die armband gekocht? via internet? Of gewoon bij de juwelier?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:15

Noppes schreef:
Jennifuur schreef:

Wat voor bedrag wil je er aan uitgeven? Ik heb mijn vriendje vorige week een fossil-armband gegeven, was hij ontzettend blij mee
http://productimages.wehkamp.nl/is/imag ... -zwart.jpg
(Die was €45,-)

Oh vergeten er bij te zetten, hij is ook al voorzien van een armband haha.
Maar uhm rond de €50 is de max. denk ik ;)

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:19

xMarloes schreef:
Noppes, waar heb jij die armband gekocht? via internet? Of gewoon bij de juwelier?

Bij de V&D. Je krijgt er ook nog een heel leuk blikje bij!

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:19

Weten jullie een leuk kado voor mijn broertje die volgende week 13 word? Hij weet zelf ook niks, maar we willen hem graag verassen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 17:13

Mijn man en ik zijn bijna 1 jaar getrouwd.
Ik had voor hem een mooi schilderij willen laten maken van een foto van onze trouwdag.
Maar door omstandigheden had ik daar op dat moment geen geld voor.
Inmiddels zou ik het wel kunnen betalen, maar is het te kort tijd voor het schilderij.

Heeft iemand een ander idee voor mij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:01

Weet iemand hét cadeau voor mijn moeder (44)?
Ze is gek op ons paard (rijdt zelf ook),hond en de katten.
misschien iets met paarden,hond en kinderen?
maar foto's liever niet,dat heeft ze al te vaak gehad :=

_Lott_Wanda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:48

ik heb ook een probleempje!

Volgende week een 50jarige bruiloft. we willen deze mensen een leuk persoonlijk cadeautje geven en dit in het thema haflinger... dus een leuk beeldje, bord of zoiets dergelijks! Ben benieuwd of hiervan een site is ofzo..

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 21:55

Heb vandaag voor een vriendin ook wat gekocht.

Een blikje in de holland stijl met erin een: Dvd, massageolie, een gezichtscrème, twee kleurtjes oogschaduw.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:31

Hier ook een cadeau probleem.. 1juli ben ik 3 jaar samen met mijn vriend en 10 juli wordt hij 23 jaar... ik weet echt niet wat ik moet kopen....

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 23:23

Ik ben opzoek naar een kado voor mijn stagebegeleiders op stage(waar ik sinds 2 jaar terug ook werk)...
ze hebben erg veel voor mij gedaan :)
Tevens voor de cliënten een kleinigheidje...
Ik kan dus echt niks bedenken!!!!!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 23:34

Venthe schreef:
Ik zoek een origineel cadeautje voor mijn neef
hij is 27 jaar en nogal bijdehand. Vind techniek leuk en auto's.
Maar vind dat een beetje standaard ik zoek iets geks iets leuks iets aparts...
Maar ik zou dus echt niet weten wat :+
het mag tussen de 20 en 30 euro zijn

Kan iemand mij helpen?

??

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:38

@ Stal_Fiore, een foto op canvas geen idee? Of een foto gelaserd op een spiegel ofzo?
@_Lott_Wanda, ik weet iemand die persoonlijke beelden maakt, maar die is wel erg prijzig dacht ik.
@ Pinto_Natal, misschien hetzelfde idee als van Stal_Fiore, een leuke foto op canvas of iets op een spiegel/glas gegraveerd.

Ikzelf zoek een cadeau voor mijn oma, ze heeft alles al, foto's zijn ook in overvloed aanwezig dus tja, wat kan ik geven :S

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:49

AngelofLove schreef:
@ Stal_Fiore, een foto op canvas geen idee? Of een foto gelaserd op een spiegel ofzo?
@_Lott_Wanda, ik weet iemand die persoonlijke beelden maakt, maar die is wel erg prijzig dacht ik.
@ Pinto_Natal, misschien hetzelfde idee als van Stal_Fiore, een leuke foto op canvas of iets op een spiegel/glas gegraveerd.

Ikzelf zoek een cadeau voor mijn oma, ze heeft alles al, foto's zijn ook in overvloed aanwezig dus tja, wat kan ik geven :S

Mijn oma heeft een gouden armband met gouden bedeltjes eraan, en op elk bedeltje staat de letter van der kinderen en klein kinderen :)
Ik geloof dat dat best wel heel duur is, maar misschien een ander sierraad?

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 18:19

Iets persoonlijks krijgen vind iedereen meestel leuk.
B.v deze badsetjes met tekst naar keuze op het handdoekje
(is te versturen via brievenbuspost)
Zie site voor info en meer ideeën http://www.allerlei-dingen.nl
Afbeelding
Afbeelding

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 20:03

Lauraennala schreef:
AngelofLove schreef:

Mijn oma heeft een gouden armband met gouden bedeltjes eraan, en op elk bedeltje staat de letter van der kinderen en klein kinderen :)
Ik geloof dat dat best wel heel duur is, maar misschien een ander sierraad?

Dat is best een leuk idee, helaas draagt mijn oma echt nooit sieraden behalve dan haar trouwring. Dus dan is het wel een beetje zonde. Ze draagt ze overigens niet omdat ze dat niet handig vindt :-D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 07:37

2 vriendinnen van mij gaan voor 6 weken naar Malawi om daar stage te lopen.. Nu wil ik ze allebei wat leuks meegeven!
Ik dacht sowieso al aan allebei 1 of 2 tijdschriften, zak snoep, klein knuffeltje en natuurlijk wat condooms haha.. Maar nog meer ideeën?

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 14:08

Tanya schreef:
2 vriendinnen van mij gaan voor 6 weken naar Malawi om daar stage te lopen.. Nu wil ik ze allebei wat leuks meegeven!
Ik dacht sowieso al aan allebei 1 of 2 tijdschriften, zak snoep, klein knuffeltje en natuurlijk wat condooms haha.. Maar nog meer ideeën?

Doe dat soort dingen in een typisch holland blik ofzo.
Pak stroopwafels erbij bijv. Sleutelhanger met iets leuks.