ze moet zeker heel nodig naar de toilet. Of ze had het al in haar broek gedaan? Dat denk ik dan altijd maar
ze is gewoon ook ziek, maar dan op een andere manier Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Alle lelijke AI plaatjes met kerst. Mijn-hond-maar-toch-wel-AI-met-een-kerstmuts-op
Zo paasei lelijkpak gewoon een bestaand generiek plaatje of doe de moeite om daadwerkelijk die kerstmuts op te doen bij je hond en maak een foto, zo moeilijk is het niet
Lay_D schreef:Fly_high schreef:Alle lelijke AI plaatjes met kerst. Mijn-hond-maar-toch-wel-AI-met-een-kerstmuts-op
Zo paasei lelijkpak gewoon een bestaand generiek plaatje of doe de moeite om daadwerkelijk die kerstmuts op te doen bij je hond en maak een foto, zo moeilijk is het niet
Ik snap de irritatie,moest ook wel even gniffelen,onze hond is de afgelopen 6 jaar elke keer de l*l met echt een kerstmuts of iets anders kerstigs voor de 'fijne feestdagen' foto.
[ Afbeelding ]

wyoming schreef:2 pakketten komen van hetzelfde sorteercentrum, zijn vandaag beide om dezelfde tijd vertrokken naar hetzelfde afleverpunt. (En van beide een mail dat het vandaag geleverd zou worden). Ik heb bericht gehad dat er 1 is afgeleverd, de andere is nog onderweg?
. MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Godsamme, er blijven maar lui aan de deur komen. Kan niet eens rustig m'n oliebol eten.
Bel uitzetten!
Ik erger me aan dat het rondje wat ik ging lopen maar 50 min was. Had gedacht dat het rondje rondom de Heerderplas verder was. En dan heb ik nog flink getreuzeld ook haha.
.

echt toffe actie weer.