Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:20

Over negen weken :D dan is het 24-12. Dan heb ik weer vakantie

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:21

Kijk, dat is een mooie combideal! *\o/*
Budget staat ook niet echt in het woordenboek hier. Heb al wel wat gekocht en wat ideetjes, maar totaal niet bijgehouden wat ik heb uitgegeven. Weet wel wat de prijs ongeveer was van wat ik al heb, maar te lui om op te tellen.
Scheelt ook dat ik aan 2 edities meedoe, wordt het in mijn hoofd nog waziger met de getallen. _O-

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Zertab schreef:
Ik ben ook al over het budget heen. Zoals elk jaar. Budget is ook weinig...

Ik denk dat dat hier ook weer het geval gaat zijn :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:55

Zertab schreef:
Over negen weken :D dan is het 24-12. Dan heb ik weer vakantie

Yeah! Wat een heerlijk vooruitzicht.

Neonlight: zolang je de cadeautjes maar niet onderling door elkaar haalt :=

Volgens mij zijn er weinig die binnen het budget blijven.

Ondertussen kreeg ik vanmorgen deze foto van mijn vriend.
Ik blijf daar nog maar even uit de buurt :')
Afbeelding

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:15

Ik doe ook niet echt aan budget… maar ik heb wel ook spullen bij de kringloop weg en wat dingen van mezelf die ik goed vind passen, dat scheelt echt onwijs!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:33

Tanya schreef:
Ik doe ook niet echt aan budget… maar ik heb wel ook spullen bij de kringloop weg en wat dingen van mezelf die ik goed vind passen, dat scheelt echt onwijs!

Ja een beetje erom denken is ook helemaal prima.
En recyclen is helemaal niks mis mee.

Een vriendin van mij is een volleerd kringloopjager en die weet altijd zulke leuke dingen te vinden.

Vlinder84

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:35

Ik heb ook al wat geshopt voor m'n lootje;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

Ik heb ook dingen van de kringloop, en ook iets van mezelf wat paste voor 1 van mijn lootjes. En de kadootjes staan op 2 verschillende plekken, dus als het goed is gaat het niet door elkaar.

Zertab, open huis aan het houden? Waait wel wat blad binnen zo. :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:02

Ik had een beetje geluk met cadeautjes die kwamen aanwaaien zo ongeveer. Normaal gesproken hou ik ook van de kringloop, binnenkort nog heel even kijken misschien. En ik hoop op vakantie nog ergens tegenaan te lopen. :D

Zodra mijn santa mij geraden heeft en terug gaat lezen; er zit 1 pakketje in waarvan ik totaal geen idee heb of je er wat mee hebt of niet. Nog voordat de lootjes getrokken werden kon ik deze ergens gratis meenemen dus ik dacht "misschien vindt mijn lootje dit leuk!". Zo niet, geef het gerust door aan een ander. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:04

Het enige wat hier komt aanwaaien is een hoop blad, geen kadootjes. _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:09

Ja dat komt hier ook aanwaaien! :)) maar dat zal ik maar niet in het pakket doen zeker.

Of toch wel. Als hint. Met het kaartje met "met de groeten van Roosch ".

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:12

Hier ligt de tuin ook alweer vol blad, een bladopzuiger zou ook welkom zijn dus maar toch nog iets met een budget :P Ik hoop stiekem dat de buurman met zijn bladblazer vorig jaar tijdens het doen van zijn eigen tuin mijn tuin binnenkort ook weer meeneemt O:)

En goed dat ik net was over was las, deed me denken dat mijn wasmachine ook klaar is en ik de was er nog snel uit moet halen!

En ik heb nog even tijd over, dus ik ga nog even snel zelf granola maken. Was op en dan heb ik dat ook weer in huis :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:37

Gelukkig viel het vandaag mee met het blad, maar zowel maandag als dinsdag lag er een dik pak en hebben we moeten blad blazen. Ik zeg wel we, maar dat is de klus van mijn man. De bladblazer is een serieuze bladblazer en ook serieus zwaar.
Maar goed materiaal is het halve werk.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

Bienotje schreef:
marleen_88 schreef:
Leuk Bienotje. Wij hebben met de vriendengroep ook opgenoemd erheen te willen. Is het ook leuk wanneer je geen bier drinkt? O:)

Ik heb ook geen bier gedronken. Het was een grote tent met heel veel Duitse tafels. In het midden een podium met eerst de fanfare en later een band. Er is dus niet zo heel veel bijzonders wat er gebeurt, behalve dus veel mensne en gezelschap van de mensen om je heen. Hier was het prima geregeld en kon je bier/ alcoholvrij en fris gewoon gezamenlijk bestellen. Maar soms is het ook wel geregeld dat ze alleen met bier langs de tafels komen en je zelf in één of ander afgelegen ver loketje iets fris kan halen.

Elk jaar hoeft van mij niet denk ik, maar was wel leuk voor een keertje :j

Wat jij beschrijft hadden wij ook al begrepen, dat blijft de twijfel.
De mannen vinden die pullen bier prima, de vrouwen niet. Misschien moeten de mannen gewoon gaan zonder de vrouwen.

Vreselijk altijd die natte bladeren in de herfst, wordt zo glad en vies op de tegels.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:00

Citaat:
Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!

Bedankt boeflover voor je input.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:06

Oh wat een leuke vraag !
Ik verzamel patches, ofja ik ruil ze voor die van mezelf en soms krijg ik ze van iemand (militair/politie enz) maar daar heeft mn santa niet zoveel aan :')

Qua budget is dat bij mij ook kansloos :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:17

Ik heb ook nog wel wat snoeiafval voor de liefhebber.
Wij hebben straks een groot deel tuinaanleg die eruitgaat.
De nieuwe buurman vroeg ook al of wij een specifieke boom zouden kappen die het hele jaar door voor de nodige rotzooi zorgt.
Dat was voldoende informatie voor ons om te besluiten die ook weg te gaan halen.

Dus mocht iemand nog een boom, struik of plant op het verlanglijstje hebben staan: zelf uitgraven = gratis meenemen ;)
Oh en schanskorfen. Heel. Veel. Schanskorfen.
De vorige bewoner had er een bedrijf in en is failliet geraakt dus het lijkt erop dat hij de complete inhoud van zijn opslag in de tuin heeft gezet.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

marleen_88 schreef:
Citaat:
Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!

Totaal niet maar het huis ligt vol genoeg met verzamelingen van mijn huisgenoten. We hebben mappen vol pokemon en magic kaarten (oké eerlijk open maken is best leuk), warhammer, paw patrol en gereedschap (ik verbaas me nog altijd hoeveel verschillende soorten zagen er zijn).

Ik sta meer bekend om mijn incomplete verzameling :') ik heb (inmiddels in sommige gevallen had) bijvoorbeeld alleen maar het eerste boek van een reeks om deze vervolgens nooit compleet te maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:53

Ik verzamel ook eigenlijk niets. Behalve geld, maar dat telt niet zeker. O:)

Ik heb afgelopen jaar met de verbouwing ook veel spullen weggedaan, dat ruimt af en toe lekker op. Want ook al ben je geen verzamelaar, een mens verzamelt onbewust toch heel wat spullen door de jaren heen. :')

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:55

Oeh, ik was even aan het denken maar ik verzamel eigenlijk helemaal niks. Telt paarden verzamelen ook? :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:13

Ik verzamel ook niets eigenlijk.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Wij 'verzamelen' de uitgevallen snorharen van Nova en Chester. <3
Afbeelding
Mocht mijn Santa een inimini potje/vaasje oid hebben/vinden waar we ze in kunnen zetten, helemaal leuk.
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op Gisteren, 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:36

Hmmm nee ik verzamel eigenlijk ook niets.. mocht me nog wat invallen da kom ik er nog op terug :D

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:44

Antwoord op Weekvraag 43:

Afbeelding

Beide wat je ziet. Akita’s en ah hamsters _O-

Edit: ik moet weer eens een nieuwe foto maken… de hamsters zijn zo’n 3x zoveel geworden.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:46

marleen_88 schreef:
Wij 'verzamelen' de uitgevallen snorharen van Nova en Chester. <3
[ Afbeelding ]
Mocht mijn Santa een inimini potje/vaasje oid hebben waar we ze leuk in kunnen zetten, helemaal leuk.

Oh ja dat heb ik ook! Ik heb ze nu nog heel lelijk onder plakband aan m'n computermonitor :))

Ik neem magneten voor de koelkast mee als ik ergens ben geweest. Vroeger deed ik dat met theelepeltjes, heb er best een hoop. Verder heb ik een verzameling botjes en stenen in m'n vitrine kast maar komt niet echt iets bij de laatste jaren. Denk dat de laatste botjes muizen botjes waren uit een braakbal van een uil.

Afbeelding

En ik denk dat ik nu boeken verzamel :))
Afbeelding

En niet echt een verzameling, maar toch ook weer wel. Een LotR plankje <3

Afbeelding

Oh, ja, nieuwe verzamel unit zijn kleine flesjes Gin uit diverse plaatsen. Maar daar heb ik er nog maar 2 van dus dat gaat niet zo snel.