Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Over negen wekendan is het 24-12. Dan heb ik weer vakantie
Tanya schreef:Ik doe ook niet echt aan budget… maar ik heb wel ook spullen bij de kringloop weg en wat dingen van mezelf die ik goed vind passen, dat scheelt echt onwijs!
Bienotje schreef:marleen_88 schreef:Leuk Bienotje. Wij hebben met de vriendengroep ook opgenoemd erheen te willen. Is het ook leuk wanneer je geen bier drinkt?
Ik heb ook geen bier gedronken. Het was een grote tent met heel veel Duitse tafels. In het midden een podium met eerst de fanfare en later een band. Er is dus niet zo heel veel bijzonders wat er gebeurt, behalve dus veel mensne en gezelschap van de mensen om je heen. Hier was het prima geregeld en kon je bier/ alcoholvrij en fris gewoon gezamenlijk bestellen. Maar soms is het ook wel geregeld dat ze alleen met bier langs de tafels komen en je zelf in één of ander afgelegen ver loketje iets fris kan halen.
Elk jaar hoeft van mij niet denk ik, maar was wel leuk voor een keertje
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 43
Ben jij een verzamelaar? Dit in de breedste zin van het woord: van Pokémon tot linkersokken. Liefst mét foto!
marleen_88 schreef:Wij 'verzamelen' de uitgevallen snorharen van Nova en Chester.![]()
[ Afbeelding ]
Mocht mijn Santa een inimini potje/vaasje oid hebben waar we ze leuk in kunnen zetten, helemaal leuk.