Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Bellatrix schreef:Oh jee dat is verrot. Deze heeft wel tijd? Wil je het betalen?
Ze hebben wel tijd, maar we vinden het echt te veel geld. We hadden gehoopt op minstens 10k minder zelfs. Zeker omdat het een klein, makkelijk dak is en de buren wellicht ook mee wilde doen.
_San87_ schreef:Ik heb geen verzekering voor de opticien, dat kost me meer dan ik vergoed zou krijgen.
MyWishMax schreef:_San87_ schreef:Ik heb geen verzekering voor de opticien, dat kost me meer dan ik vergoed zou krijgen.
Ik kan niet kiezen om hem niet tw nemenhoort bij de hele verzekering haha. Maar vind het juist bij zo'n verzekering voor deze doelgroep zo belachelijk ook.
hagelslag schreef:JudithGigi schreef:Eindelijk een offerte voor het dak binnen, is het een bizar hoog bedrag
Welke omgeving. Misschien weet een bokker nog een goed bedrijf?
Bellatrix schreef:Rennie89 schreef:Had een heel leuk topic gemaakt (al zeg ik het zelf) paar dagen geleden over mijn kitten met foto’s en geen enkele reactie.
Vroeger had je BB-ITP maar dat is weg, is het zo erg leeg gelopen?
Tja, het is niet meer hetzelfde als zeg maar 15 jaar geleden.
JudithGigi schreef:hagelslag schreef:
Welke omgeving. Misschien weet een bokker nog een goed bedrijf?
Zuid limburg, suggesties zijn zeker welkom![]()
Ik vond de pannen wel meevallen als ik online kijk. Als ik ze zelf zou bestellen (zelde merk en type) kom ik uit op 1086 euro.
Rennie89 schreef:Had een heel leuk topic gemaakt (al zeg ik het zelf) paar dagen geleden over mijn kitten met foto’s en geen enkele reactie.
Vroeger had je BB-ITP maar dat is weg, is het zo erg leeg gelopen?
melanie0906 schreef:Hutcherson schreef:Blijkbaar heb ik in mijn slaap de wekker uitgezet en werd dus een half uur te laat wakker. Fijn begin van de week.
Heb je iphone? Apple schijnt echt problemen te hebben met de wekker dat ie regelmatig gewoon niet afgaan!
Citaat:Zuid limburg, suggesties zijn zeker welkom![]()
Ik vond de pannen wel meevallen als ik online kijk. Als ik ze zelf zou bestellen (zelde merk en type) kom ik uit op 1086 euro.
Themba schreef:Keuzes maken
Nu bezig met de keuze. Wel of geen ventilator in de douche. Waarbij altijd een raam open staat.
Heb zo'n hekel aan het geluid van zo'n ventilator maarja heb ook geen zin in schimmels enz enz
Boheme schreef:Themba schreef:Keuzes maken
Nu bezig met de keuze. Wel of geen ventilator in de douche. Waarbij altijd een raam open staat.
Heb zo'n hekel aan het geluid van zo'n ventilator maarja heb ook geen zin in schimmels enz enz
Ik heb er 1 maar nooit aan. En op een keer een vieze voeg nooit schimmel. Ik trek dat geluid dus ook niet. Woon nu bijna 8 jaar in dit huis.