Koper schreef:Raineri schreef:Ik vind macaroni stom. Van alle pastavormen die er bestaan, waarom dat idioot kleine friemelige ding? De vorm voelt niet fijn. Mensen die macaroni gebruiken beschuldig ik van een gebrek aan culturele opvoeding.
Dat is het ook. Macaroni is de verzamelnaam voor alle soorten pasta die geen sliert zijn. Dus farfalle, fusilli enz. Voor zover ik weet is het Nederlands de enige taal waarin met macaroni alleen die elleboogdingetjes bedoeld wordt. Die in ook in vrijwel geen enkel ander land bestaan. En die qua vorm en structuur doen denken aan snotjes.
Aldus mijn Italiaanse tanteDie overigens de beste capeletti maakt. En ciambelle. Maar dat is dan weer geen pasta.
Ik word volledig gevoed om Nederlandse macaroni nog stommer te vinden nu! Ja die kleine dingetjes in zo'n gore glibberige saus uit een pakje
Verder lust ik alles. Ik zou overigens als het me voorgeschoteld wordt, het wel gewoon eten.
Dat potlood is niet roodachtig als je 'm zo bekijkt, maar op mijn gezicht is hij dat wel
Ik zou bij jouw criteria als man ook afhaken denk ik
als hij een goed salaris heeft ) wel accepteren inclusief de bijbehorende luchtjes.
Hoe doe je dat dan?
onderhand heb ik geleerd hoe andere mensen die die vragen maken denken zodat ik weet wat ik in moet vullen, maar dat kan je van een kind niet verwachten.
). Het zat ook niet mee dat ik een half uur te vroeg was ook (iets met bang om te laat te komen) en vervolgens de huisarts een uur en 3 kwartier uitliep vanwege oa een spoedgeval. En ik zat me daar niet lekker te voelen en met pijn en het was einde van de middag en ik was al hartstikke moe en overprikkeld....
. Ik ben het type dat al misselijk wordt als ik het alleen nog maar ruik.