Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
prompter schreef:Mijn ergernis over de bijzondere kleuren van paarden ging niet over een specifiek topic, die klik ik sowieso niet aan. Maar het feit dat er op bokt een speciaal sub forum is puur voor kleuren genetica spreekt wat mij betreft boekdelen.
Nou ja, bij de dravers is kleur gelukkig geen issue, als ze hard gaan zijn ze automatisch mooi (en bijna allemaal bruin)
Femke_Tweety schreef:Als je bedoelt dat mensen teveel naar kleur lijken te kijken en andere eigenschappen als bouw en karakter daar aan ondergeschikt maken, en je dat een probleem vindt, kan ik er deels in mee.
MarlindeRooz schreef:Rotonde hier wordt bezet door voetbal wuppies. Vind het aan de ene kant wel grappig maar om nou een hele drukke rotonde af te zetten?
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niobe schreef:MarlindeRooz schreef:Rotonde hier wordt bezet door voetbal wuppies. Vind het aan de ene kant wel grappig maar om nou een hele drukke rotonde af te zetten?
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als dat de rotonde is met de zwevende heksen, dan is dat vrij gebruikelijk
Telpeva schreef:Kabayo schreef:Mensen die zo'n rat in huis nemen en dan nooit het ras goed kunnen schrijven. Het is chihuahua mensen... niet chiwawa ofzo
Bij zulke denk ik vaak al heel snel: hoeveel geeft zo iemand werkelijk om zijn/haar dier wanneer zoiets simpels als de naam en spelling van het ras al te veel moeite is. Idem met schetlanders, chetlanders, halflingers.
rien10 schreef:Polarize schreef:Mensen op marktplaats die gaan vragen wat de minimale prijs is wat in ergens voor wil. Het staat er net 4 uurtjes op, laat me eerst even wat biedingen krijgen voordat ik dat beslis
Nou, gewoon, wat je er voor vraagt.
Suzanne F. schreef:Iemand hier had het over de plottwist bij Bridgerton. Maar ik wachtte tot het einde tot er iets schokkends ging gebeuren maar heb niks gezien. Wat is dan die enorme plottwist?
Nu morgen op naar nieuw seizoen House of the Dragon.