Hoe was de reep chocola en waar heb je het gekocht?
Hemels! Ik zag m bij de appie. Niet op ‘t prijskaartje gelet en zo in mijn karretje gekieperd.
Marcella
Geplaatst: 31-07-24 17:00
Blij met mijn fnv jurist die flink uwv op de vingers gaat tikken.
Anastasia24
Geplaatst: 31-07-24 21:14
Vandaag de hoefsmid geweest, ik houd de hoeven zelf bij en er hoefde eigenlijk niets aan gedaan te worden. Altijd fijn, . En volgende maand in m'n eentje naar de Efteling, wil dingen vaker alleen doen, dit is er iets van. Zin in, ondanks dat het ook spannend is, steeds meer stapjes uit m'n comfort-zone
Siggislief
Geplaatst: 31-07-24 22:24
Ik ging naar de Gamma voor een kwast vanmiddag, maar kwam terug met een kwast, 6 liter ton & een tafel Ventilator.
Ben vooral blij met de laatste 2.. De ton voor de natvoer zakjes van de 2 heren (kitties) en de tafel ventilator voor bij bed tegen muggen en overdag voor beneden als het warm is in de huiskamer.
Kaitlyn
Geplaatst: 31-07-24 23:01
Ik ben zo ziek als een hond, en daarom zorgt mijn vriend voor mijn paard. Die gesprekken gaan zo; Bijna kwartier bellen over het voer, magnesium en olie en een nieuw pak vlas. Oh en dat hij wel kusjes in de wei ging halen maar niet bij de koekjes kon.
Ik ben blij omdat het de laatste dag voor mijn weekend is! Niet de meeste fijne werk week achter de rug. In het weekend alleen leuke dingen gepland om bij te komen
Winged
Geplaatst: 01-08-24 10:47
eindafrekening van de energieleverancier terug. Ik wist al dat ik flink teveel heb overgemaakt afgelopen jaar... Maar 560 euro terug is wel erg lekker
Winged, ik ben jaloers. Hier 1100€ narekening helaas. Ben wel blij omdat mn hond vandaag geopereerd moest aan zn tandje en ze belde al heel snel dattie opgehaald mocht worden. Nu ligt ie lekker te pitten, net als ik zometeen ben kapot.
In één keer superstrak de auto achteruit file geparkeerd terwijl er mensen achter mij op de weg stonden te wachten. Altijd lekker als het dan in één keer lukt
Vandaag weer heerlijk bij de kapper geweest, weer heerlijk kort.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 02-08-24 13:28
Eigenlijk al 2 weken oud nieuws, maar ik wou het zeker weten zodat ik het ook niet zou jinxen Ik heb weer een creatieve hobby gevonden die ik kan uitvoeren Eigenlijk een oude hobby die ik al jaren niet meer deed maar nu opnieuw heb opgepakt, kleine beeldjes en modelbouw schilderen. Het zal kwalitatief niet meer zo worden zoals vroeger maar gewoon het feit dat iets creatiefs weer lukt daar ben ik zo blij mee