Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-23 21:52

Zo jurk gaat terug. De verkoopster wilde wel een trui van €10 van mij kopen als genoegdoening. Waarop ik zei dat ze ook €25 naar mij direct kon overmaken via de bank.
Wat ik wel niet dacht. Want er zitten geen vlekken in en ik wilde gewoon achteraf de jurk goedkoper. En er is niks mis mee. Hij had geen vlekken toen ze hem verkocht.
Zoek t uit.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:13

@ Lau gevalletje kan je niet mee in gesprek

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:23

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-23 22:48

Oh wat zonde, wat een mooie jurk. En dat is ook niet een vlekje wat met inpakken per ongeluk ontstaan is ofzo. Gelukkig op tijd gezien!

Ik zit altijd elk item nog 5x te checken voor ik het verzend. Had ook weer wat bundels verkocht en toen kwamen er 2 paar Donsje sandalen voorbij, maat 25 & 26, voor een prijs dat ik de gok wel durf te nemen dat die volgend jaar zomer passen en anders wel weer verkoop.

Afbeelding

Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 07:42

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-23 08:21

Die is leuk ja!

Ik heb dit schatje nog gevonden voor de jongste. 100% kasjmier. Dus zal lekker zacht zijn.
Afbeelding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 21:19

Ik heb vanavond dit leuke joggingpak gescoord voor mijn zoon :)

Afbeelding

Nu maar hopen dat het ook verzonden wordt.. dat is de afgelopen tijd echt zo wisselend. Zoveel bestellingen die niet verzonden worden -O-

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 06:47

Oh dat is echt heel irritant musli, hopenlijk wordt deze wel verzonden. Leuk pakje

Hier is zoon blij met de Malelions trui. Trui is echt als nieuw, was verbaasd. Gekocht voor 12 euroAfbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 07:59

Oh dat lijkt mij ook echt een heerlijk pak voor nu in het najaar/winter!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:18

KletsKoekje schreef:
Oh dat is echt heel irritant musli, hopenlijk wordt deze wel verzonden. Leuk pakje

Hier is zoon blij met de Malelions trui. Trui is echt als nieuw, was verbaasd. Gekocht voor 12 euro[ [url=m/nhw7t7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze heeft een berichtje gestuurd dat ze het snel zal verzenden. Dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen *\o/*

Leuke trui :j wit is wel altijd lastig met tweedehands kopen, maar fijn dat hij echt als nieuw is!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:26

Ik heb net een winterjas gekocht. Hopelijk wordt die verzonden, hier ook al een aantal dingen die niet verzonden werden helaas(en die ik nu ook niet meer kan vinden van andere verkopers). Had eindelijk geld van verkoop. Heel irritant, heeft heel lang op het pakketpunt gelegen, geen bericht van koper oid. Uiteindelijk dus opgehaald maar ook niet op alles is oké geklikt, dus moeten wachten tot het automatisch ging. Heb eigenlijk de neiging om geen hele positieve review achter te laten, het was echt de dag of 1 dag voordat het retour zou komen.

Nu hopen dat de jas zo warm is als gezegd wordt en hij lijkt.
Afbeelding

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:52

MyWishMax schreef:
Ik heb net een winterjas gekocht. Hopelijk wordt die verzonden, hier ook al een aantal dingen die niet verzonden werden helaas(en die ik nu ook niet meer kan vinden van andere verkopers). Had eindelijk geld van verkoop. Heel irritant, heeft heel lang op het pakketpunt gelegen, geen bericht van koper oid. Uiteindelijk dus opgehaald maar ook niet op alles is oké geklikt, dus moeten wachten tot het automatisch ging. Heb eigenlijk de neiging om geen hele positieve review achter te laten, het was echt de dag of 1 dag voordat het retour zou komen.

Nu hopen dat de jas zo warm is als gezegd wordt en hij lijkt.
[ [url=m/222CtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had precies hetzelfde. Nadat ik haar een bericht had gestuurd heeft ze het eindelijk opgehaald, net op tijd. En ook die twee dagen moeten wachten. Maar ik heb het geld, gelukkig jij ook!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 08:55

Ik vind het heel vervelend, als het andere verzender was geweest was het retour gestuurd. Ook geen reactie op berichtjes.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 09:41

Er komen weer leuke aankopen voorbij!
Die jas ziet er heerlijk warm uit, hopelijk gaat het goed.

Ik heb wat schoenen besteld. Vooral sneakers slijten hier hard, dus inmiddels had ik geen enkel paar meer waarvan de zool nog helemaal vast zat..
Drie gloednieuwe sneakers besteld met de plakkertjes nog op de zool, van Esprit, Desigual en een onbekend merk.. en nog een paar bronskleurige laarzen omdat ik ze gewoon gaaf vond.
Afbeelding
Allemaal onder de 20 euro.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 10:54

Die laatste zijn La Halle, is een Franse winkel die diverse merken verkoopt en ook een huismerk, dat.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:02

Ah dat is leuk om te weten. Ik heb jaren geleden soortgelijke schoenen bij Scapino gekocht, en lang plezier van gehad!

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 11:47

MuSLi schreef:
KletsKoekje schreef:

Hier is zoon blij met de Malelions trui. Trui is echt als nieuw, was verbaasd. Gekocht voor 12 euro[ [url=m/nhw7t7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze heeft een berichtje gestuurd dat ze het snel zal verzenden. Dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen *\o/*

Leuke trui :j wit is wel altijd lastig met tweedehands kopen, maar fijn dat hij echt als nieuw is!

Wit is inderdaad altijd lastig om te kopen. Maar als ik dan iets wits koop gaat het standaard een nacht in de week in de Vanish. Of wasbenzine over de eventuele vlekjes… Nooit problemen gehad met eventuele vlekjes die blijvend in witte kleding zitten :)

Verder: leuke aankopen komen er voorbij! Wij zitten momenteel op ons vakantieadres en laat hier gewoon alles in de plaatselijke fietsenhandel bezorgen. Ze zien me al steeds aankomen :') Waaronder een hele leuke top van NIKKIE. Die komt vandaag binnen als het goed is. Vind dat altijd erg mooie kwaliteit.

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 14:36

Hier een DPD pakketje wat al vanaf 6 september onderweg is, binnen Nederland en vanaf 18 sept op “Delivered by driver to Pickup parcelshop”. Kreeg nu een bericht van Vinted dat ik voor 30 september ontvangen of probleem melden moet kiezen, anders automatisch ontvangen.
Nogal jammer want wil het pakketje graag hebben.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-23 15:03

Probleem melden dan. Het is dan gewoon kwijt en dan krijg je geld terug. Soms komt het alsnog aan na die tijd.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:09

Ik heb afgelopen maand ook echt mega lang op DPD moeten wachten. Kreeg ook 2x die meldingen (1x zelf iets verzonden, maar ook 1x iets gekocht). Uiteindelijk beide gewoon goed gekomen.
(Jas gekocht op de 15de en kreeg net een bericht dat hij geleverd is bij het pakketpunt).

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 15:43

Hier ook al 2,5 weken aan het wachten op een dpd pakketje

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 16:18

Ik ging van de week een dpd pakketje halen. En toen bleek er nog een te liggen die volgens vinted nog onderweg was. Dus wellicht het proberen waard om te kijken of het niet toch al op het punt ligt.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-23 18:03

Ethelate schreef:
Hier een DPD pakketje wat al vanaf 6 september onderweg is, binnen Nederland en vanaf 18 sept op “Delivered by driver to Pickup parcelshop”. Kreeg nu een bericht van Vinted dat ik voor 30 september ontvangen of probleem melden moet kiezen, anders automatisch ontvangen.
Nogal jammer want wil het pakketje graag hebben.

Ja, probleem melden! Ik heb hetzelfde probleem gehad en meldde niet dat er een probleem was met als resultaat dat de verkoper haar geld ontving en ik zonder pakketje zat. Toevallig ontving ik het pakketje gisteren eindelijk, maar dat heeft zeker 3 weken geduurd!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:03

Schoonbroer was gisteren jarig en daar scoorde ik deze zeldzaamheid. Schoonbroer zoekt hier al 8 jaar achter, staat er gewoon eentje op Vinted.

Een truitje van Germinal Beerschot van een specifieke speler. ( België) jaren geleden heeft die gespeeld.

Als hij maar gelukkig is, denk ik dan.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-23 14:28

Afbeelding

Mijn Uggs zijn binnen. Nieuw <3.