Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KletsKoekje schreef:Oh dat is echt heel irritant musli, hopenlijk wordt deze wel verzonden. Leuk pakje
Hier is zoon blij met de Malelions trui. Trui is echt als nieuw, was verbaasd. Gekocht voor 12 euro[ [url=m/nhw7t7.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Ik heb net een winterjas gekocht. Hopelijk wordt die verzonden, hier ook al een aantal dingen die niet verzonden werden helaas(en die ik nu ook niet meer kan vinden van andere verkopers). Had eindelijk geld van verkoop. Heel irritant, heeft heel lang op het pakketpunt gelegen, geen bericht van koper oid. Uiteindelijk dus opgehaald maar ook niet op alles is oké geklikt, dus moeten wachten tot het automatisch ging. Heb eigenlijk de neiging om geen hele positieve review achter te laten, het was echt de dag of 1 dag voordat het retour zou komen.
Nu hopen dat de jas zo warm is als gezegd wordt en hij lijkt.
[ [url=m/222CtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
MuSLi schreef:KletsKoekje schreef:Oh dat is echt heel irritant musli, hopenlijk wordt deze wel verzonden. Leuk pakje
Hier is zoon blij met de Malelions trui. Trui is echt als nieuw, was verbaasd. Gekocht voor 12 euro[ [url=m/nhw7t7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft een berichtje gestuurd dat ze het snel zal verzenden. Dus ik ga er vanuit dat het goed gaat komen![]()
Leuke truiwit is wel altijd lastig met tweedehands kopen, maar fijn dat hij echt als nieuw is!
Ethelate schreef:Hier een DPD pakketje wat al vanaf 6 september onderweg is, binnen Nederland en vanaf 18 sept op “Delivered by driver to Pickup parcelshop”. Kreeg nu een bericht van Vinted dat ik voor 30 september ontvangen of probleem melden moet kiezen, anders automatisch ontvangen.
Nogal jammer want wil het pakketje graag hebben.