Ik kan niet genoeg krijgen van dit weer. Niet te warm, koele nachten, lekker in een shirtje overdag. Wij vertrekken zaterdag weer naar huis, daar blijft nee rond de 24 graden overdag en 's nachts onder het dikke dekbed. Viva España!
En toch kan ik dit weer ook wel waarderen lekker in t shirt buiten , de deur open en de nachten koud. Maar wat kouder weer en gewoon brrrr weer is zo fijn !
Ik wou dat het zo kon blijven. Koele nachten, overdag rond de 20. Heerlijk. Maar we stevenen af op 12 graden zie ik. Ach ja, heeft ook zijn charme. Binnenkort maar lichtjes ophangen met de kerstboom.
Wij blijven zeker tot na nieuwjaar in Spanje. En dan hoop ik op lekkere vrieskou in januari en februari in Nederland, maar die kans lijkt steeds kleiner.
Ik heb ook gewoon een trui aan hoor. Werk vanuit huis en zit zo goed als de hele dag stil, dan krijg je het niet vanzelf warm natuurlijk Gisteren wel een tshirt aan gehad, maar toen scheen het zonnetje lekker naar binnen en dan is het prima te doen, vandaag is het bewolkt en dan voelt het ook meteen een stuk killer.
Vandaag met die harde wind is het een stuk minder lekker dan de afgelopen twee dagen.
lor1_1984
Geplaatst: 11-10-23 13:18
Ik heb het dunste dekbed vervangen voor een ietsje dikkere, werd de afgelopen week soms verkrampt wakker omdat het te koud bleek. Verder draag ik nog steeds dunne kleding maar wel longsleeves ipv mouwloos/korte mouwen en een hoodie of vest wanneer ik het koud krijg. Ipv blootvoets te lopen draag ik nu dunne sokken. Alles bij elkaar prima om op temperatuur te blijven.
Als ik het door bijvoorbeeld vermoeidheid erg koud heb dan draag ik een legging, mouwloze shirtjurk, hoodie en dikke sokken (evt eronder dunne sokken), drink ik sloten thee en kruip lekker in bed. De shirtjurk is vnl omdat als je shirt en hoodie wat opkruipen je rug bloot komt te liggen en je daardoor weer kouder wordt, terwijl je bedekt blijft als je wat aanhebt dat lang is.
Suzanne F.
Geplaatst: 11-10-23 16:23
Elisa2 schreef:
Vandaag met die harde wind is het een stuk minder lekker dan de afgelopen twee dagen.
Nou zeker. Ik waaide weg vanmiddag. Was een open stuk tussen de weilanden. Zo, wat een wind. Niet echt aangenaam.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.