Niobe schreef:Mac was vroeger vooral gericht op media mensen enzo toch?
Oh, dat ben ik toch niet. Dat kleine beetje photoshop dat ik doe, pffrt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Niobe schreef:Mac was vroeger vooral gericht op media mensen enzo toch?
Ja nu nog!
Daarom heeft Mkango mede een Mac denk ik. Adobe werkt er gewoon fijner op.
Lestrange01 schreef:_San87_ schreef:
Je zei dat je ribben niet aan elkaar groeiden door een of andere aandoening. Dan hoeven ze je ribben toch ook niet eerst te breken? Om vervolgens nog een rib te breken en je een klaplong te bezorgen en je leuk de volgende dag naar huis te sturen?
Maar ik weet niet of Marlinde dat bedoelt.
Zoek eens even op: hypertrofische pseudoartrose ribben. Er is maar een arts in nederland die deze operatie doet, dus ik snap het als het raar klinkt.
En hierbij, de klaplong en vocht in longen:
[ [url=m/ljKky9.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Er staat 10 en 11, maar de arts heeft tegen mij gezegd dat het ook 9 is, dus 3 in totaal gebroken en vervolgens vast gezet met plaatjes tijdens de operatie)
[ [url=m/899nxw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Topneu refereert naar de klaplong, 2cm niet afgenomen vergeleken met gisteren. Consolidatie refereert naar vocht in de longen.
[ [url=m/1tuEty.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ennnn ik zit nu de huidige aflevering jachtseizoen te kijken terwijl mijn operatie gisteren om 12 uur was, oftewel, ik ben thuis
Om even alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen.
Overigens, het was niet de bedoeling om een klaplong en gebroken rib te veroorzaken hè? Dat zijn helaas risico's van zo'n operatie, ik heb gewoon een beetje pech gehad
Mkango schreef:Ik gebruik inmiddels al 13 jaar Apple, dus ik kan echt niks meer met Windows.Vind het ook niet fijn werken met Photoshop e.d. door hoe de
schermenvensters zijn opgebouwd. Hoewel ik misschien wel een gaming laptop wil kopen, maar dan hoef ik ook niks anders te doen dan games opstarten en spelen.
Mkango schreef:Ik gebruik inmiddels al 13 jaar Apple, dus ik kan echt niks meer met Windows.Vind het ook niet fijn werken met Photoshop e.d. door hoe de
schermenvensters zijn opgebouwd. Hoewel ik misschien wel een gaming laptop wil kopen, maar dan hoef ik ook niks anders te doen dan games opstarten en spelen.
_San87_ schreef:Mkango schreef:Ik gebruik inmiddels al 13 jaar Apple, dus ik kan echt niks meer met Windows.Vind het ook niet fijn werken met Photoshop e.d. door hoe de
Maar als t appeltje zo goed is, waarom is jouwe dan zo traag?
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:
Maar als t appeltje zo goed is, waarom is jouwe dan zo traag?
Omdat ze een MacBook Air heeft die zijn niet gemaakt voor wat ze er mee doet.
Dat is net alsof je off-road gaat met een Aygo en dan zegt dat je Aygo’s zo traag door het mulle zand komt.
Maar dat betekent niet dat alles van Toyota slecht is.
_San87_ schreef:Ok. Je hoeft je niet te verantwoorden of zo. Het verhaal klonk raar.
Telpeva schreef:Auuw Lestrange! sterkte
Lestrange01 schreef:_San87_ schreef:Ok. Je hoeft je niet te verantwoorden of zo. Het verhaal klonk raar.
Snap ik, maar ik heb inmiddels lang genoeg op bokt gezeten om te weten hoe snel dat soort verhalen over liegen of dingen aandikken rondgaan. Het is niet alsof ik nu veel beters te doen heb en het kost geen moeite om dan de twijfels even weg te halen bij mensenTelpeva schreef:Auuw Lestrange! sterkte
Dankjewel!
_San87_ schreef:Wat Marlinde zegt inderdaad.MarlindeRooz schreef:Omdat ze een MacBook Air heeft die zijn niet gemaakt voor wat ze er mee doet.
Dat is net alsof je off-road gaat met een Aygo en dan zegt dat je Aygo’s zo traag door het mulle zand komt.
Ah, okay. Didn't know /noob.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Wat Marlinde zegt inderdaad.
Ah, okay. Didn't know /noob.Voor het uiteindelijke doel (af en toe wat bewerkingen als ik op locatie werk en ter plekke moet editten) is hij prima, maar ik moet er nu alles op doen en daar is hij niet krachtig genoeg voor. Dan had ik een Pro moeten kopen, maar dat vind ik zonde van het geld als hij over een tijdje hoofdzakelijk in een hoekje ligt en even uitgelaten wordt als ik dus niet m'n desktop bij de hand heb.
_San87_ schreef:Jawel, maar ik houd niet van geld over de balk smijten.Mkango schreef:Wat Marlinde zegt inderdaad.Voor het uiteindelijke doel (af en toe wat bewerkingen als ik op locatie werk en ter plekke moet editten) is hij prima, maar ik moet er nu alles op doen en daar is hij niet krachtig genoeg voor. Dan had ik een Pro moeten kopen, maar dat vind ik zonde van het geld als hij over een tijdje hoofdzakelijk in een hoekje ligt en even uitgelaten wordt als ik dus niet m'n desktop bij de hand heb.
Kun je tzt die pro niet verkopen dan?
Mkango schreef:_San87_ schreef:Jawel, maar ik houd niet van geld over de balk smijten.
Kun je tzt die pro niet verkopen dan?Want je maakt er altijd verlies op, dus het is gewoon nog even afzien de komende maanden.
![]()
(Op zich zou het ook al schelen als m'n internetbrowser geen 20 openstaande tabs had.)
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Maar als t appeltje zo goed is, waarom is jouwe dan zo traag?
Omdat ze een MacBook Air heeft die zijn niet gemaakt voor wat ze er mee doet.
_San87_ schreef:Nope, maar gelukkig heb ik dan wel centjes.Mkango schreef:Jawel, maar ik houd niet van geld over de balk smijten.Want je maakt er altijd verlies op, dus het is gewoon nog even afzien de komende maanden.
![]()
(Op zich zou het ook al schelen als m'n internetbrowser geen 20 openstaande tabs had.)
De economie komt met jou de winter niet door.