Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharxHebe

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:49

Stamppotten zijn heerlijk <<) alleen hutspot ben ik geen fan van. En ik ben verder kieskeurig in mijn rookworst die wil ik alleen van unox :=

Kaas lust ik niet en droge worst ben ik ook geen fan van. Hou wel van zo'n cervelaatworst maar die mag ik nu niet eten ivm zwangerschap.

Streekproducten lijken me verder zeker leuk :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 12:53

Stamppot ben ik geen liefhebber van. Maar ik ben sowieso een slechte eter.

Jonge kaas vind ik wel lekker en fuet ook. Maar ik ben echt wel een beetje van wat een boer niet kent dat vreet ie niet. Helaas geldt dat dan weer niet voor chips en snoep

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 13:56

Stamppot vind ik Okee maar lang niet allemaal. Ik vind geprakt eten niet helemaal de bom zeg maar :+

Wat is de muzieksmaak van jullie eigenlijk?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:30

Droge worst is mijn vriend wel echt heel erg dol op en oude kaas ook. Ik wat minder.
Streekproducten vind ik wel altijd heel erg leuk.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:37

Ik hou van stampotten, heerlijk. Broccoli stamppot met kaas is hier favoriet.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:39

Muzieksmaak? Ik ga over het algemeen erg goed op muziek uit de jaren '90 en '00. Ook Nederlands talig kan ik wel waarderen op RAP en Maan na. Ik kan haar niet uitstaan, sinds ze meedeed aan de Voice al, ik zet de radio om als ik haar hoor. :=

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 14:53

Een mueslibeker hoef ik niet persé, geloof dat ik er ergens nog eentje heb. Maar een herbruikbare koffie cup lijkt me wel heel tof, dan kan ik gewoon die geven ipv telkens een kartonnen bekertje te krijgen als ik koffie ga halen.

Er werd hier gevraagd naar hobbies. Ik heb er ook best wel wat. Maar het is met bepaalde perioden dat ik er meer (of minder) mee bezig ben. Uiteraard heb ik de paardenhobby en de algemene verzorging van de dieren hier. Maar daarnaast hou ik me ook erg graag creatief bezig (linosnedes, houtsnedes, naaldvilten, gewoon tekenen/schilderen, customizen van voorwerpen, digitaal tekenen, ...). Ik ben recent gestart met middeleeuwse re-enactment, maar heb nog maar één evenement kunnen meelopen en in de winter ligt dat stil. Daarnaast lees ik uiteraard ook graag, vind ik wandelen en vogel/flora spotten erg tof en inline skate ik wel eens. Tot slot speel ik wel graag spelletjes, zowel online als een fysiek borspel.

Wat een prachtige poezels passeren hier trouwens. ♥

Daan13, die zadelkamer is echt kraaknet zeg. En zo overzichtelijk!

Menino, wat leuk dat je ook een Corgi hebt. Is het een Cardi of een Pem? Heb je een foto? :)

Streekproducten vind ik ook tof, maar dan wel vriendelijk voor vegetariërs :D Met een droge worst ben ik dus niets. Kaas vind ik wel lekker, maar wel liefst met een wat neutralere smaak. Schimmelkaas en consoorten vind ik echt niet lekker :n

Ik hou wel van een fijne parfum. Alien van Mugler was hier de top favoriet. Maar die is best wel duur, dus nooit meer gekocht. La Petite Robe Noir en veel geurtjes van Guirlain vind ik ook lekker. Ik ging petsitten bij iemand die daar gewerkt heeft en ik heb dus een hele schuif vol staaltjes. In die zin kom ik niets te kort momenteel, maar eens een nieuw tof geurtje (mag gerust staaltje zijn dus!) vind ik wel leuk.

Stamppot eten wij hier niet zo denk ik. Dus geen idee of ik het echt lekker vind.

Succes met jullie operaties Mariekeoo en Jorex!

Mijn muzieksmaak is heel uitgebreid. :') Maar ik val altijd wel vooral terug op metal (core, alternative, nu, black, post), (post)grunge, (pop)punk, screamo.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:17

marleen_88 schreef:
Muzieksmaak? Ik ga over het algemeen erg goed op muziek uit de jaren '90 en '00. Ook Nederlands talig kan ik wel waarderen op RAP en Maan na. Ik kan haar niet uitstaan, sinds ze meedeed aan de Voice al, ik zet de radio om als ik haar hoor. :=

Dacht dat ik de enige was :')

Ergens wel zielig, volgens mij is ze super onzeker. Maar zelden iemand tegen gekomen met zo weinig persoonlijkheid en zoveel priveleges als Maan.

Kaatastrof schreef:
Menino, wat leuk dat je ook een Corgi hebt. Is het een Cardi of een Pem? Heb je een foto? :)

Een heerlijk eigenwijze Cardi :D .

Foto's genoeg!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de beste:

Afbeelding

En vooruit. Mijn Duitse herder ook nog even.
Afbeelding

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:47

Leuke honden Menino!

Mijn paard staat inmiddels te koop, dus spullen voor hem zijn helaas toch een flop geworden. Iets leuks als aandenken aan hem is uiteraard welkom.

Kaas en worst, lekker!

Mijn muziekstijl is vrij soft, ik hou niet erg van hele ruige muziek en wil vooral lekker kunnen meezingen :D

Hobby's... naast mn paard, werk en gezin blijft er weinig tijd over voor echte hobby's. Al zou ik reizen ook best een hobby willen noemen. We wandelen ook wel graag, kortere wandelingen ivm chronische blessure aan mn voet. Maar sinds mn paard er is schiet dat er vaak bij in, dus hopelijk straks weer meer tijd voor mooie wandelingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 15:48

Oeh muzieksmaak, van new wave tot heavy metal, punk, rock, ik vind het allemaal leuk. :D
Mijn eerste concert post Corona was elektric callboy en mijn laatste pre Corona waren de Heideroosjes. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 16:54

Mijn muzieksmaak is ruim, zolang het maar met echte instrumenten gespeeld wordt en geen computer gemaakte muziek en beats.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 17:37

Streekproducten, wat een leuk idee! Kan ook leuk zijn als hint :D Mijn vriend eet vegetarisch. Ik niet. Dus als je mijn vriend niks gunt, weet je wat je mij moet geven :)) . Ik drink overigens bijna niet (geen bier en geen wijn) en koffie vind ik niet te nassen. Met thee maak je mij ook niet gelukkig :o

Qua muziek, ik heb altijd q-music aanstaan tijdens het werken. Weinig bijzonders verder.

Miccamaaike, wat jammer dat je je paard te koop hebt staan. Ga je er mee stoppen of andere redenen?

Mariekeoo en Jorex, succes met jullie operaties!

Hoe gaat het met jou AB? Allemaal goed gegaan?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 17:39

Wat jammer Miccamaaike, dit paard heb je nog niet zolang toch?

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:30

Stamppot heerlijk alleen boerenkool geen succes.

Muzieksmaak is zo wisselend. Ik heb niet echt iets wat ik super leuk vind. Denk dat top 40 wel oke is.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:32

Ik heb nogal vreemde smaak qua muziek, als ik mijn omgeving mag geloven.
De "ouderen" (60+) kijken altijd heel verbaasd als ik oude liedjes vol overgave kan meezingen. Oeh, en cowboymuziek.. Yes please! Ik kan de hele avond met veel plezier naar George Strait en Kenny Rogers luisteren haha.
Anderzijds ben ik bijvoorbeeld ook fan van Good Charlotte. Kings of Leon, U40, Sean Kingston, ...
90'ies is mijn blije muziek. Mijn schoonmoeder is meegereden met ons naar Spanje, en ze vond mijn muzieklijst.. bijzonder :+ Ze was wel heel blij te horen dat ik de 3 tenoren had gedownload! NL muziek vind ik vaak ook goed - van Clouseau tot Marco Borsato tot De Romeo's, maar ook DHC, Ali B, Yes R, ...
Charlie Puth en George Ezra vind ik ook leuk klinken. En ja - Céline Dion ook :+ Justin Bieber, Michael Jackson, Backstreetboys, One Direction, ... Het zal wel van mijn humeur afhangen denk ik haha. Oeh, Omi vind ik ook leuk!

Pink vind ik vreselijk. Altijd al gevonden. De radio gaat een paar minuten uit hier, als ik haar hoor. Ik kan er ook niks aan doen.

Covers - daar heb ik een zwak voor. Cimorelli, Boyce Avenue, Drew Ryniewicz,...

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:36

Tja mijn muziek smaak. Ik ben echt niet van de Nederlandse muziek/klassiek of techno. Ik ben bijvoorbeeld wel te vinden bij Master of Hardcore. Zegt genoeg denk ik. :')

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 18:50

Kaas en worst hoeft voor mij niet persé. Ik lust het wel maar is niet echt favoriet

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:07

Qua muzieksmaak luister ik van alles wat. Van NL Hiphop tot de 60’s. Ligt helemaal aan m’n mood haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:08

Ik luister naar pop en rock!

En ik ben gék op joppie chips haha.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:22

Op het werk draaien ze constant het foute uur van q music. Is wel leuk,al zouden sommige Hollandse hits wel overgeslagen mogen worden. O:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:23

Daan13 schreef:
Op het werk draaien ze constant het foute uur van q music. Is wel leuk,al zouden sommige Hollandse hits wel overgeslagen mogen worden. O:)

Ik hou van het foute uur. *\o/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:30

Mijn grote liefde is toch echt metal <3 Voornamelijk wat meer melodieus als Nightwish, al wordt ik ook erg blij van Alestorm, Machine Head, Disturbed, Rammstein.

Al moet ik wel zeggen dat hoe ouder ik word, mijn muzieksmaak ook wel wat milder wordt. Misschien komt dat ook doordat niemand hier thuis van de metal is en ik dus met autoritjes daar echt niet mee wegkom :+ Dus dan maar de 'normale' playlists.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:48

Omdat verhuizen, werken een beetje veel is op dit moment krijg ik niet alles hier mee. Zag net wel een ontzettend gave gehaakte octopus voorbij komen en veel lieve huisdiertjes. Morgen worden die vast extra in het zonnetje gezet.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:55

marleen_88 schreef:
Daan13 schreef:

Ik hou van het foute uur. *\o/*

Nog een fan van het foute uur en sowieso is q-music de zender waar ik altijd naar luister. Heerlijke zender.