ik heb me wel wat geërgerd aan de herrie vannacht, ik woon vlak bij het centrum en ben meerdere keren wakker geweest van de muziek en schreeuwende dj’s.
maar het hoort erbij,vanavond zelf nog maar even de stad in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tirzasarah10 schreef:Ergste is nog dat de politie er weinig tot niets aan zal doen zebrastreep
Hopelijk knappen jullie snel op
Zebrastreep schreef:tirzasarah10 schreef:Ergste is nog dat de politie er weinig tot niets aan zal doen zebrastreep
Hopelijk knappen jullie snel op
Ik betwijfel het ook. In die wijk woont bepaald volk van een afkomst die al bekend staat om problemen te veroorzaken de politie zei al dat ze vaker in deze wijk met bepaalde mensen te maken had.
Als ik die auto tegenkom zoek ik de eerste beste steen en tik alle ruiten de eruit en steek alle banden lek.
Ik ben zo blij dat ik niks had gedronken want daardoor was ik heel scherp en kon ik goed handelen en ik ben blij dat ik bhv heb
[***] schreef:Ik vier bewust nog niet mijn verjaardag want ik zie het niet zitten om de hele middag en avond voor gasten te zorgen. Gisteren waren mijn deadlines en ik ben behoorlijk uitgeput (burnout).
Raad eens van wie er vandaag verwacht wordt om voor de gasten te zorgen op haar moeders verjaardag
[***] schreef:Ik vier bewust nog niet mijn verjaardag want ik zie het niet zitten om de hele middag en avond voor gasten te zorgen. Gisteren waren mijn deadlines en ik ben behoorlijk uitgeput (burnout).
Raad eens van wie er vandaag verwacht wordt om voor de gasten te zorgen op haar moeders verjaardag
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Je kan toch nu nog afzeggen. Je doet het zelf door er heen te gaan hoor. Sorry maar je moet echt meer voor jezelf opkomen. Zeg dat jij je niet lekker voelt en blijf gewoon thuis. Telefoon uit en.
Ja, dit.
[***] schreef:Ze vinden dat ik me aanstel want zij zijn ook moe en ze hebben het nog veel zwaarder want werk is veel zwaarder dan studeren en voor hun ligt er veel meer druk op.
Er wordt toch niet naar me geluisterd. Mijn moeder vroeg wat ik wilde drinken, ik vroeg om kriekbier, ze heeft quadruppel gehaald en is ervan overtuigd dat ik daar om heb gevraagd.
Spijt dat ik niet heb afgezegd...
maralyn schreef:Ben echt ff boos.
Heb zo gezegd gisteravond, deuren dicht. Heb alle ramen open, katten mogen er niet uit.
Kom ik uit bed. Zie ik mia op de overloop. Kom ik beneden, dikke bingo. Deuren open.
Rio en Vera foetsie.
Dus... Ben even doelbewust boos geweest, zonder stemverheffing of wat dan ook. Maar punt is duidelijk.