Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 08:48

jeetje wat naar zeg, zijn altijd weer mensen die het dan verpesten. :(

ik heb me wel wat geërgerd aan de herrie vannacht, ik woon vlak bij het centrum en ben meerdere keren wakker geweest van de muziek en schreeuwende dj’s.
maar het hoort erbij,vanavond zelf nog maar even de stad in!

tirzasarah10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:14

Ergste is nog dat de politie er weinig tot niets aan zal doen zebrastreep :(
Hopelijk knappen jullie snel op

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:41

Ik schrok net.. was aan de wandel en er bewoog iets midden op straat.
Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MoniekJ op 25-06-22 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:41

tirzasarah10 schreef:

Je zou dan bijna zelf de heft in eigen handen nemen... Ik weet dat het niet mag...

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:43

MoniekJ schreef:
Spoiler:
[ [url=m/GM1TUE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neeeeeeee brrrrrr

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:50

Dat mensen nog steeds op forums eerst medisch advies vragen ipv gelijk bij de huisarts of hap voor iets wat best gevaarlijk zou kunnen zijn. Why?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:53

Ben echt ff boos.

Heb zo gezegd gisteravond, deuren dicht. Heb alle ramen open, katten mogen er niet uit.

Kom ik uit bed. Zie ik mia op de overloop. Kom ik beneden, dikke bingo. Deuren open.

Rio en Vera foetsie.

Dus... Ben even doelbewust boos geweest, zonder stemverheffing of wat dan ook. Maar punt is duidelijk.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 09:59

Hopelijk zijn ze gauw weer terug.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:05

tirzasarah10 schreef:

Ik betwijfel het ook. In die wijk woont bepaald volk van een afkomst die al bekend staat om problemen te veroorzaken de politie zei al dat ze vaker in deze wijk met bepaalde mensen te maken had.

Als ik die auto tegenkom zoek ik de eerste beste steen en tik alle ruiten de eruit en steek alle banden lek.

Ik ben zo blij dat ik niks had gedronken want daardoor was ik heel scherp en kon ik goed handelen en ik ben blij dat ik bhv heb

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:12

Zebrastreep schreef:
tirzasarah10 schreef:

Ik betwijfel het ook. In die wijk woont bepaald volk van een afkomst die al bekend staat om problemen te veroorzaken de politie zei al dat ze vaker in deze wijk met bepaalde mensen te maken had.

Als ik die auto tegenkom zoek ik de eerste beste steen en tik alle ruiten de eruit en steek alle banden lek.

Ik ben zo blij dat ik niks had gedronken want daardoor was ik heel scherp en kon ik goed handelen en ik ben blij dat ik bhv heb

Kennis van ons zijn hekwerk is helemaal kapot gereden door een straat race. Ze weten wie het zijn waar ze wonen en waar de auto staat, kenteken en al op film hoe ze in het hek rijden. Politie pakt het over 4 maanden misschien op... auto zijn ze al aan het strippen. Kennis kreeg nog wel te horen als hij op die plek beton blokken zet en er rijd iemand zich plat, hij verantwoordelijk is. Wat een wereld is het toch. Gelijk heb je dat je dat je dan zelf ga regelen. Is niet netjes maarja iemand moedwillig plat proberen te rijden ook niet.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:19

Nou ja zeg. Je zou toch in je eigen tuin mogen zetten wat je wil en hoe dan als je gevel vlak langs de straat staat. Of telt dat dan weer niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:53

Ik vier bewust nog niet mijn verjaardag want ik zie het niet zitten om de hele middag en avond voor gasten te zorgen. Gisteren waren mijn deadlines en ik ben behoorlijk uitgeput (burnout).
Raad eens van wie er vandaag verwacht wordt om voor de gasten te zorgen op haar moeders verjaardag

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 10:57

[***] schreef:
Ik vier bewust nog niet mijn verjaardag want ik zie het niet zitten om de hele middag en avond voor gasten te zorgen. Gisteren waren mijn deadlines en ik ben behoorlijk uitgeput (burnout).
Raad eens van wie er vandaag verwacht wordt om voor de gasten te zorgen op haar moeders verjaardag

Dan zeg je toch, nope can't do?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:00

Trek je grenzen
Gewoon nee.
Elke keer als jij toch ja zegt gaan ze het volgende keer weer doen.
Net een kleutertje die bij de snoepkraam eerst nee te horen krijgt maar na wat dreinen ja.
Die begint de volgende keer al meteen de blèren.
Laat je familie ook maar blèren, die stoppen na een paar keer duidelijke grens wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:04

Ze vinden dat ik me aanstel want zij zijn ook moe en ze hebben het nog veel zwaarder want werk is veel zwaarder dan studeren en voor hun ligt er veel meer druk op.
Er wordt toch niet naar me geluisterd. Mijn moeder vroeg wat ik wilde drinken, ik vroeg om kriekbier, ze heeft quadruppel gehaald en is ervan overtuigd dat ik daar om heb gevraagd.
Spijt dat ik niet heb afgezegd...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:09

Je kan toch nu nog afzeggen. Je doet het zelf door er heen te gaan hoor. Sorry maar je moet echt meer voor jezelf opkomen. Zeg dat jij je niet lekker voelt en blijf gewoon thuis. Telefoon uit en :wave: .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:09

MarlindeRooz schreef:
Je kan toch nu nog afzeggen. Je doet het zelf door er heen te gaan hoor. Sorry maar je moet echt meer voor jezelf opkomen. Zeg dat jij je niet lekker voelt en blijf gewoon thuis. Telefoon uit en :wave: .

Ja, dit :o.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:10

[***] schreef:

Nee is ook een antwoord. :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:13

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ja, dit :o.

Precies

Gewoon niet gaan.
Je voelt je niet goed, wat ook de waarheid is.
Telefoon uit, deur op slot en klaar.
Laat ze het lekker uitzoeken.
Elke keer als jij het toch doet weten ze dat ze over je heen kunnen lopen. De enige die dat kan stoppen ben jij door duidelijk voor jezelf op te komen. Zo lang jij dat niet doet blijven ze dit doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:16

Het probleem is dat ik er al ben en het is bijna 4 uur reizen naar huis. Er rijdt hier ook geen ov dus zonder hulp kan ik niet naar het station.
Over een paar weken kom ik nog een week op de hond passen maar de rest van de vakantie ga ik niet naar mijn ouders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 11:32

Zo stap 1 is gelukt, ik ga er niet eerder naartoe maar kom tegelijk binnen met het eerste bezoek. Ik heb aangegeven dat ik binnen ga zitten als de drukte me teveel is en ik neem mijn oordopjes mee. Heb het met mijn vader besproken en die is het met me eens dat ik niet verantwoordelijk ben voor de verjaardag van mijn moeder dus denk dat het goedkomt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 12:04

[***] schreef:
Ze vinden dat ik me aanstel want zij zijn ook moe en ze hebben het nog veel zwaarder want werk is veel zwaarder dan studeren en voor hun ligt er veel meer druk op.
Er wordt toch niet naar me geluisterd. Mijn moeder vroeg wat ik wilde drinken, ik vroeg om kriekbier, ze heeft quadruppel gehaald en is ervan overtuigd dat ik daar om heb gevraagd.
Spijt dat ik niet heb afgezegd...

Ze zeggen. Ze vinden. Ze hebben het zwaar.

En jij? Jij gaat niet de catering doen.

Als zij van alles kunnen vinden, dan kan jij dat ook. En je werkt niet in de horeca. Je bent niemands bediende.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 12:16

MoniekJ schreef:
Spoiler:
[ [url=m/GM1TUE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar woon jij dat er zomaar een kreeft op straat loopt??

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 12:17

maralyn schreef:
Ben echt ff boos.

Heb zo gezegd gisteravond, deuren dicht. Heb alle ramen open, katten mogen er niet uit.

Kom ik uit bed. Zie ik mia op de overloop. Kom ik beneden, dikke bingo. Deuren open.

Rio en Vera foetsie.

Dus... Ben even doelbewust boos geweest, zonder stemverheffing of wat dan ook. Maar punt is duidelijk.

Rio is weer binnen komen wandelen. Mega tevreden, ligt hij hier op de tafel.

Jammer dat de buurt onbetrouwbaar is qua omwonenden en enkele kattenhaters. Anders had Rio van mij best buiten mogen lopen.

Niet alleen kattenhaters, ook kattenjatters. Krijg je toch echt zenuwen van...

M'n man snapte mij wel, dat ik boos werd. Maar heeft een geheugen van een goudvis. (Zijn woorden.)
Ik ga speciale raam dingen maken met mijn kattengaas. Kan alles open en kunnen zij overal lopen.

Gelukkig ben ik zelf handig aangelegd.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-22 12:23

Gisteren met mijn vriend besproken dat ik in de ochtend gordijnen wil gaan bestellen. Ik ben al vanaf 9u wakker en aan het rommelen. Zijn wekker al 3x uit mogen zetten/hem moeten roepen dat dat klote ding wel uit mag. En hij ligt nog in bed. Want waarschijnlijk als ik straks geïrriteerd ben zegt hij: ja maar je riep me niet dus hoe wist ik dat je wilde gaan. Omdat we dat gisteren besproken hadden en je zelf geen polio hebt, vriendelijk bedankt _-:(