Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Nou laat iemand die in Disney relaties gelooft maar lekker in die fantasiewereld.
Ik had er meteen al klaar mee geweest.
Edit: sowieso hoe hij reageert. Zo onvolwassen. Hoe oud is die gast? Begin 20 ofzo?
Relaxed schreef:Pff wat een gedoe na nog maar een paar dates, zou ik echt geen trek in hebben
Jildau schreef:Klinkt alsof je heel blij moet zijn dat je daar vanaf bent.. Wat een griezel!
charootje schreef:Ik snap jou denk ergens wel.
Wij/iedereen kunnen heel makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat je er niet aan moet beginnen en blablabla. Maar als jij een bepaalde chemie voelt bij hem is dat iets wat aan jou zelf is om te bepalen of je met hem verder kan komen en of je daar je energie in wil/kan steken.
present schreef:Dat zou mij zelfs te gek zijn en ik hou best van een beetje ingewikkeld.
Ik heb gisteravond weer een heel fijne date gehad met mijn Tindervriendje. Heerlijk knus in de auto met een hapje, een drankje en een muziekje. Het voelde weer lekker puberaal, al wees het gebrek aan lenigheid op iets anders. Leve de gezinsauto waardoor we tenminste alle ruimte hadden.
Peelie schreef:Hahaha. De motorkap was ook een optie geweest als de auto nog niet zo lang stil stond
Suzanne F. schreef:Is het de bedoeling dat je iets vasts vindt of wil je gewoon leuk scharrelen?
Berdien schreef:Vermijdend gehecht.. hechtingsstijlen.. ik heb deze maand een jaar een relatie en wij hebben het daar nog niet eens overWat een onderwerp voor zoiets prils. Jammer dat het zo is gelopen Peelie! Op zich is een happily ever after willen niet zo gek, maar dat is zelden een weg zonder hobbels..
Haha lenigheid (of een gebrek daaraan) in de auto
![]()
Zij is nu zijn ex en jij bent met hem op date Assie! Go for it
Peelie schreef:En ik ben er dus ook klaar mee. Ik word zo moe van de hoeveelheid mensen die emotioneel onvolwassen zijn en er niks aan doen.
Ik was zelf ook heeeeel erg verbaast over zijn disney reactie. Het lijkt zo'n nuchtere gozer en dan komt hij daar mee aanzetten
BaileyMix schreef:Peelie schreef:En ik ben er dus ook klaar mee. Ik word zo moe van de hoeveelheid mensen die emotioneel onvolwassen zijn en er niks aan doen.
Ik was zelf ook heeeeel erg verbaast over zijn disney reactie. Het lijkt zo'n nuchtere gozer en dan komt hij daar mee aanzetten
Ja, koekkoek. Die ben je beter kwijt dan rijk, wat een gemiemel voor een volwassen vent.
Ik blijf het zeggen: mannen moeten echt in collectieve therapie. Die emotionele armoede, echt, doe er wat aan.
present schreef:Kedeng kedeng.Waar blijft dat spannende treinverhaal?