Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:14

Klinkt alsof je heel blij moet zijn dat je daar vanaf bent.. Wat een griezel!

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:30

Ik snap jou denk ergens wel.
Wij/iedereen kunnen heel makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat je er niet aan moet beginnen en blablabla. Maar als jij een bepaalde chemie voelt bij hem is dat iets wat aan jou zelf is om te bepalen of je met hem verder kan komen en of je daar je energie in wil/kan steken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:35

Suzanne F. schreef:
Nou laat iemand die in Disney relaties gelooft maar lekker in die fantasiewereld.
Ik had er meteen al klaar mee geweest.

Edit: sowieso hoe hij reageert. Zo onvolwassen. Hoe oud is die gast? Begin 20 ofzo?

32 :')

En ik ben er dus ook klaar mee. Ik word zo moe van de hoeveelheid mensen die emotioneel onvolwassen zijn en er niks aan doen.

Ik was zelf ook heeeeel erg verbaast over zijn disney reactie. Het lijkt zo'n nuchtere gozer en dan komt hij daar mee aanzetten 8)7

Relaxed schreef:
Pff wat een gedoe na nog maar een paar dates, zou ik echt geen trek in hebben :n

Ik dus ook niet.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij weer aanklopt :')

Jildau schreef:
Klinkt alsof je heel blij moet zijn dat je daar vanaf bent.. Wat een griezel!

Griezel valt wel mee. Hij heeft gewoon een beetje een twisted beeld van relaties door zijn eigen (jeugd) ervaringen. In zijn situatie kan ik het wel plaatsen en heb ik er ook wel begrip voor. Maar ik keur zijn manier van omgang niet goed. Ik had verwacht van hem, met hoe hij zich verder opsteld, dat hij hier op een andere manier mee om zou gaan. Het is gewoon jammer en een gemiste kans tot groei denk ik.

charootje schreef:
Ik snap jou denk ergens wel.
Wij/iedereen kunnen heel makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat je er niet aan moet beginnen en blablabla. Maar als jij een bepaalde chemie voelt bij hem is dat iets wat aan jou zelf is om te bepalen of je met hem verder kan komen en of je daar je energie in wil/kan steken.

Ik ben om die rede ook op meerdere dates gegaan met hem en heb ik niet gelijk de handdoek in de ring gegooit, omdat ik hem ook de kans wilde geven zijn ruimte te pakken tot open stellen. Maar dat doet hij dus maar een heeeeel klein beetje en rent daarna nog veeeeeeel harder weg. Het is gewoon jammer.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:40

Nou dan is het duidelijk toch. Net wat je zegt dan heeft hij z'n kans gehad

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:46

Dat zou mij zelfs te gek zijn en ik hou best van een beetje ingewikkeld.

Ik heb gisteravond weer een heel fijne date gehad met mijn Tindervriendje. Heerlijk knus in de auto met een hapje, een drankje en een muziekje. Het voelde weer lekker puberaal, al wees het gebrek aan lenigheid op iets anders. Leve de gezinsauto waardoor we tenminste alle ruimte hadden. :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:49

Hahaha. De motorkap was ook een optie geweest als de auto nog niet zo lang stil stond :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 12:54

present schreef:
Dat zou mij zelfs te gek zijn en ik hou best van een beetje ingewikkeld.

Ik heb gisteravond weer een heel fijne date gehad met mijn Tindervriendje. Heerlijk knus in de auto met een hapje, een drankje en een muziekje. Het voelde weer lekker puberaal, al wees het gebrek aan lenigheid op iets anders. Leve de gezinsauto waardoor we tenminste alle ruimte hadden. :+

Daar blijf je jong bij! Heerlijk op die manier een date

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:17

Wat fijn zo'n autodate. Zo heerlijk ongemakkelijk qua ruimte en toch fijn :+ .

Wat zuur dat je zo geghost bent Peelie. Dat vind ik echt een van de schijterigste dingen aan daten. Dat je er moeite in stopt, dat je een klik hebt en een paar dates hebt gehad. En dat ze dan niet eens de ballen hebben om gewoon netjes: "bedankt, maar nee bedankt" te zeggen. -:(- Grrr.

Ik had laatst een best leuke date. Normale kerel, interessant gesprek, goede looks, leuke klik.
Alleen kwam ik er op de date achter dat ik zijn ex ken. En eh... zij is dus gewoon een halve godin. Een prachtige, slimme, verzorgde, succesvolle schoonheid die ook nog eens heel aardig is. Als ik op vrouwen zou vallen, dan zou ik op haar zijn zeg maar <3 . Wat een vrouw <3 .
En naast haar voel ik me nogal eh... onhandig, gewoontjes en "just me" := .
Niet het beste uitgangspunt om je tijdens een date woest sexy te voelen zeg maar ^)
Nouja, het is een ex met een reden natuurlijk, dus ik leg het naast me neer, maar dit is wel even een drempeltje.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:25

Vermijdend gehecht.. hechtingsstijlen.. ik heb deze maand een jaar een relatie en wij hebben het daar nog niet eens over := Wat een onderwerp voor zoiets prils. Jammer dat het zo is gelopen Peelie! Op zich is een happily ever after willen niet zo gek, maar dat is zelden een weg zonder hobbels..

Haha lenigheid (of een gebrek daaraan :)) ) in de auto :D :D

Zij is nu zijn ex en jij bent met hem op date Assie! Go for it {:}

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:51

Peelie schreef:
Hahaha. De motorkap was ook een optie geweest als de auto nog niet zo lang stil stond :')

Of een donker plekje en de deuropening. Dat is beter dan in de auto. Moet je wel beetje hoge auto hebben trouwens. Maar goed…..
Fijn dat het een leuke date was Present. Is het de bedoeling dat je iets vasts vindt of wil je gewoon leuk scharrelen?

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 16:36

Met 7 zitplaatsen en de middelste rij stoelen verwijderd was het eerder een gebrek aan comfort dan aan ruimte. Er had een matras in gepast. Misschien doe ik dat de volgende keer wel. :')

Suzanne F. schreef:
Is het de bedoeling dat je iets vasts vindt of wil je gewoon leuk scharrelen?

Ik kan me voorstellen dat het anders overkomt, maar we zijn ongeveer drie maanden onderweg en het is best serieus. Er zijn nu drie mannen in mijn leven waar ik verschillende dingen mee deel en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Ik heb op dit moment geen behoefte (en ook geen tijd :+ ) om verder te swipen. De auto was mijn voorstel omdat ik het met mijn autisme niet zag zitten om na een drukke week nog de stad in te gaan. Als je allebei een gezin hebt en meestal niet thuis kunt afspreken vraagt dat wat meer creativiteit. Mijn man zijn Tinderlief is single, dus die hebben het (in dat opzicht althans) gemakkelijker. Vanavond gaan ze samen naar een jamsessie, dus ik ben benieuwd met wat voor verhalen hij morgen weer thuiskomt.

Kom op Assie, hij date je niet voor niets. ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 19:27

Berdien schreef:
Vermijdend gehecht.. hechtingsstijlen.. ik heb deze maand een jaar een relatie en wij hebben het daar nog niet eens over := Wat een onderwerp voor zoiets prils. Jammer dat het zo is gelopen Peelie! Op zich is een happily ever after willen niet zo gek, maar dat is zelden een weg zonder hobbels..

Haha lenigheid (of een gebrek daaraan :)) ) in de auto :D :D

Zij is nu zijn ex en jij bent met hem op date Assie! Go for it {:}

Nou. Als je al een jaar aan het daten bent/samen bent. Dan is dat niet zo'n punt blijkbaar. Maar als je al een maand aan het daten ben en ik heb al wat dingen aangevoeld dan kan je het daar in openheid best over hebben.

Daarbij wil ik diepgang met iemand. Daarvoor zal een bepaalde maten van openheid voor nodig zijn. Ik wil de andere persoon begrijpen en oprecht kennen. Weten waar iemand gelukkig van word wat iemand triggerd, hoe iemand het leven staat. En dat is niet op de eerste date en tuurlijk moet het allemaal ook wel leuk blijven en hoef je echt niet op de eerste maand het achterste van je tong te laten zien. Maar op een gegeven moment wil ik wel graag die diepgang.

En assie, wat Present zegt. Hij date je niet voor niks.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 19:28

Mag ik mij ook melden? :D
Ik heb mij nog maar eens spontaan aangemeld op Tinder. Nooit veel leuke matches tegengekomen, tot van de week. Een hele leuke kerel, leuke chat gesprekken. Alleen hij ligt nog in scheiding, heeft twee kinderen en heeft deze situatie nog niet helemaal afgewikkeld. Ik voel wat red flags :') . Na wat research heb ik wel het gevoel dat het verder een prima kerel is.

Hij vertrekt morgen naar Amsterdam voor zijn werk. Hij heeft mij gevraagd om vanaf Zeeland mee te reizen met de trein naar Amsterdam. En nu zit ik in twijfel, op zich ben ik wel in voor een avontuurlijke en spontane date. Alleen als het niet klikt heb ik wel een uitdaging :') Ik heb wel wat familie in Amsterdam wonen en we zullen vast niet de enige treinreizigers zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 19:54

Phoe. Dat zou ik echt nooit doen voor een eerste date. Te veel risico. Haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 19:56

Nou ja, de trein is niet minder openbaar dan een kroeg? En als het stom is stap je gewoon het eerste station weer uit.

Wat scheiding etc.. tja. Dat kan een ding zijn. Ook later nog. Been there, doing that :)) Ik zou het niet anders gedaan hebben, maar een verse scheiding en kind(eren) zijn soms best wel uitdagend.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-22 20:11

Ik zou het zelf voor een eerste date ook niet doen, maar opzich kan het wel. Iedereen is daar anders in dus maak een keuze waarbij jij denkt je goed bij te voelen.
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 05-11-22 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 20:12

Lijkt mij wel een grappige eerste date eigenlijk.
En is het niets, dan ga je in een andere coupe zitten en er is genoeg leuks te doen in Amsterdam toch?

En ja jullie hebben gelijk hoor, dus ik kan het ook prima van me af zetten, maar zoals ik al zei: wel een drempeltje hoor :')

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 20:30

Het lijkt mij op zich best wel grappig, en stiekem vind ik het ook wel aantrekkelijk dat iemand gewoon zegt : ' kom we gaan'. Aan de andere kant vind ik het dood eng. Zoals jullie ook zeggen, er zijn er genoeg opties om weer weg te gaan :D Ik denk dat ik het wel aandurf.

Zijn er nog meer die dates hebben gepland voor dit weekend :D

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 21:16

Ach wat heb je te verliezen? Een treinkaartje en wat minder gezelschap? Ik zat zelf ook nog in mijn scheiding toen ik mijn huidige partner ontmoette en ook nog eens allebei kids. Je hebt een uitje. Je gaat niet gelijk samenwonen en voor hem de 2e leg voortbrengen. Is het niks dan of eerder de trein uit of lekker zelf door Amsterdam struinen en wie wat er dan nog allemaal kan gebeuren.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:49

Peelie schreef:
En ik ben er dus ook klaar mee. Ik word zo moe van de hoeveelheid mensen die emotioneel onvolwassen zijn en er niks aan doen.

Ik was zelf ook heeeeel erg verbaast over zijn disney reactie. Het lijkt zo'n nuchtere gozer en dan komt hij daar mee aanzetten 8)7

Ja, koekkoek. Die ben je beter kwijt dan rijk, wat een gemiemel voor een volwassen vent.

Ik blijf het zeggen: mannen moeten echt in collectieve therapie. Die emotionele armoede, echt, doe er wat aan.

:+

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 13:54

BaileyMix schreef:
Peelie schreef:

Ja, koekkoek. Die ben je beter kwijt dan rijk, wat een gemiemel voor een volwassen vent.

Ik blijf het zeggen: mannen moeten echt in collectieve therapie. Die emotionele armoede, echt, doe er wat aan.

:+

Sommige mannen moeten wel voor meer dingen in therapie.
Wat een drama's kunnen sommige ergens van maken zeg

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 14:18

Nou echt....

Zelfs bepaalde tiktok filmpjes zouden al kunnen helpen :')

Ik moet ook steeds vaker bij mijzelf na gaan "ik moet mijn grenzen bewaken" "ik ben niet zijn psycholoog" "ik ben niet de gene om hem wakker te schudden dat het anders kan"

"LET IT GOOOOOOOOOO"

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 22:47

Kedeng kedeng. :)ddd Waar blijft dat spannende treinverhaal?

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 09:40

present schreef:
Kedeng kedeng. :)ddd Waar blijft dat spannende treinverhaal?

Wat was het een avontuur, maar oh wat is hij leuk <3
Ik heb al veel horror dates gehad, maar dit was een hele leuke date!

We zijn ‘s avonds naar Amsterdam vertrokken. Hij had mijn ticket betaald. Hij had chocola, champagne en tapas voor in de trein meegenomen. Echt ontzettend lief! Het was ook heel gezellig. Hij had een hotel in Amsterdam voor zijn werk, dus ik heb hem net uitgezwaaid op Schiphol. Al met al een geslaagde date :D

Hij heeft nog wel wat te verwerken met zijn ex en ik ben herstellende van een Burn-out. Dus rustig aan en eens onderzoeken of dit hopelijk nog een vervolg krijgt :o

Dus thanks voor alle support om toch te gaan !

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 09:56

Wow wat een droomdate <3 <3
Leuk!