fleurtjeuh schreef:VuurVleugels schreef:"Het maar een hond/kat/paard."
Nee. Gewoon, nee.
Het is maar een kind. Je hebt er al eerder een gemaakt, maak dan een nieuwe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plop1997 schreef:KarenQ schreef:Ik lees hier steeds de titel verkeerd. Namelijk: Geen geklier, het is kindvrij hier #4. Dat rijmt.
Ja maar nu rijmt die toch ook?
Geen geklier,
Veel plezier,
Hier is kindvrij #vier
(M’n dyslexie/ dyscalculie heeft er ook lang over moeten doen voordaf ik hem snapte)
VuurVleugels schreef:[ [url=m/3OUJoH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw...
corinep schreef:VuurVleugels schreef:[ [url=m/3OUJoH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw...
Ik zit nog met 4 navelstompjes opgescheept... Wist niet dat ik die moest bewaren maar volgens de kraamhulp was het heel belangrijkEn ja als je iets van 1 kind bewaart moet het van de anderen ook. En is ook zoiets wat je eigenlijk niet meer weg kan gooien ofzo...
TheWelsh schreef:Ik ga ook wel eens naar de Belgische kust, dat is voornamelijk relaxed. Als de gids zegt "gallopppttttje" gaat de hele meut heel rustig zonder dat je wat hoeft te doen en ook weer terug.
Dat is letterlijk meeliften. Normaal zou me dat niet zo trekken maar het is echt een fijne rit.
Femke_Tweety schreef:Vandaag scoren de kinderen een keer 1-0.
En dát zeg ik níét vaak.
Moest in bouwmarkt zijn. Het ging waarschijnlijk wat langer duren en had geen opvang voor Percy. Maar gewoon meegenomen, die is supernuchter en als heel jonge pup had hij ook al bouwmarkten gezien.
Matje mee, mat in winkelwagen en Percy op mat.
Hij vermaakt zich wel. Is erg vriendelijk tegen mensen. Gelukkig maar...
Hij is ongeveer 14!! x geaaid.
Waarvan toch wél 2x!! dat het eerst aan mij gevraagd werd.
Beide keren waren het kinderen die het netjes vroegen...
De volwassen niet....
Nu vindt Percy alle aandacht helemaal geweldig, dus een drama is het niet.
Maar mijn vorige hond had dat een stuk minder leuk gevonden.
Uiteraard weet ik dat je rekening moet houden met ongevraagde aandacht, en als het niet kon had ik het ook echt niet gedaan.
Maar opvallend vond ik het wel.
De kinderen netjes en de volwassenen niet...
Gebeurt niet vaak.