Flying_Angel schreef:Hoe weet een blind persoon na een grote boodschap of hij klaar is met vegen?
zal ik het eens navragen? Ik woon naast een woning van Visio waar een aantal blinde mensen wonen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Hoe weet een blind persoon na een grote boodschap of hij klaar is met vegen?
oomens schreef:moonsparkle schreef:Als er een put wordt gegraven in de droogte van Afrika hoe diep moet deze dan zijn om de mensen van water te voorzien?
"Hoe diep ligt het grondwater in Europa en de VS samen?" zou net zo'n stomme vraag zijn
oomens schreef:moonsparkle schreef:Als er een put wordt gegraven in de droogte van Afrika hoe diep moet deze dan zijn om de mensen van water te voorzien?
"Hoe diep ligt het grondwater in Europa en de VS samen?" zou net zo'n stomme vraag zijn
Suzanne F. schreef:moonsparkle schreef:Als er een put wordt gegraven in de droogte van Afrika hoe diep moet deze dan zijn om de mensen van water te voorzien?
Dat ligt aan de grondwaterstand. Op sommige plekken kan het helemaal niet. Staat zo’n put zo droog. Of er treedt teveel verzilting op.
moonsparkle schreef:Bedankt, dus in sommige delen is een waterput eigenlijk ook niet altijd een oplossing?
rien10 schreef:Klopt, dat zijn ook verschillende zaken.
Wat ik er van begrijp met mijn leken verstand is; er is een virus dat woekert en ziek maakt. Daardoor gebeurt er van alles in het lichaam, en zeker op de plek waar het virus zich manifesteert. Bacteriën maken hiervan gretig gebruik door te gaan vermenigvuldigen op deze plekken of elders in het lichaam.
Zo zie je wel dat een griep virus tot longontsteking kan verworden, hetzelfde met Covid, dat is ook een virus wat later longontstekings klachten geeft.
Maar er zijn hier vast mensen die het veel beter kunnen uitleggen dan ik.