Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Oeh Harry Potter, ik hou ervan! Ik heb de films en boeken al meermaals versleten.
Op regenachtige dagen speel ik ook graag de Wii Lego spellen ervan
Vroegah las ik vaak en veel boeken maar tegenwoordig vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat ik er niet meer bij kan stilzitten. Dus nu heb ik Storytel en kan ik naar de verhalen luisteren terwijl ik lekker bezig ben.
De geur van nieuwe boeken en het geluid van een hardcover die je voor het eerst openslaat vind ik wel heerlijk.![]()
Ik heb vanmorgen lekker zitten knutselen met All you need is love Kerstspecials van vorige jaren en ik heb al bedacht dat ik over 7 weken de kerstboom opzet
ynskek schreef:Hier wel van harry potter maar alle boeken en films hebben we alandere fanstuf hoeven we niet in huis
al weet ik nog wel iemand die ik er blij mee kan maken als we het wel krijgen
Qua films en series kijken we van alles maar we hebben ook al heel veel staan als je iets ziet waarvan je vind dat het een aanrader is is het handig om even na te vragen ( of via t beheer of via IMAY ) of het niet al hier in de kasten staat
IMAY1990 schreef:ynskek schreef:Hier wel van harry potter maar alle boeken en films hebben we alandere fanstuf hoeven we niet in huis
al weet ik nog wel iemand die ik er blij mee kan maken als we het wel krijgen
Qua films en series kijken we van alles maar we hebben ook al heel veel staan als je iets ziet waarvan je vind dat het een aanrader is is het handig om even na te vragen ( of via t beheer of via IMAY ) of het niet al hier in de kasten staat
Ik heb connecties
LWDaisy schreef:Jolien87 schreef:Oeh Harry Potter, ik hou ervan! Ik heb de films en boeken al meermaals versleten.
Op regenachtige dagen speel ik ook graag de Wii Lego spellen ervan
Vroegah las ik vaak en veel boeken maar tegenwoordig vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat ik er niet meer bij kan stilzitten. Dus nu heb ik Storytel en kan ik naar de verhalen luisteren terwijl ik lekker bezig ben.
De geur van nieuwe boeken en het geluid van een hardcover die je voor het eerst openslaat vind ik wel heerlijk.![]()
Ik heb vanmorgen lekker zitten knutselen met All you need is love Kerstspecials van vorige jaren en ik heb al bedacht dat ik over 7 weken de kerstboom opzet
Ik ben echt verslaaaaaafd aan Harry PotterIk luister standaard om de 2-3 maanden al de audioboeken (dat kan gewoon op mijn werk hahaha), en kijk de films even vaak
En tussendoor lees ik de boeken nog eens
Zowel NL als ENG, die geïllustreerde van Jim Kay zijn zooo mooi! En oke.. Misschien heb ik ook nog wel de Gryffindor-editie
Ik heb ook een aantal "extra" HP boeken, zoals een boek vol spreuken (en toverstokbewegingen daarbij haha), de boeken achter de films, boeken met merch, ...
Ik probeer niet te dol te gaan met merch - vind mijn vriend niet leuk, en die woont hier ook haha. Ik heb een aantal kettingen in mijn boekenkast gehangen, de timeturner ed, maar verder probeer ik dus niet te overdrijven. Zonde, want die funko-poppen zijn echt super leuk haha! Ik heb wel 3 kaders met tekeningen van HP, maar die zijn door mijn broer getekend, dus dat mag![]()
Dé plank
[ [url=m/Yprbdq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn broer zijn kunstwerken![]()
[ [url=m/wApwV9.png]Afbeelding[/url] ]
Ik hou ont-zet-tend veel van boeken/lezen. Probleem hier is dat ik er een kleine 1000 heb, en dat het dan moeilijk wordt om mij een boek te geven - kans dat ik dat boek al heb, is vrij reëel.. Sinds bijna 2 jaar zit ik in mijn Stephen King-fase, daar zijn er héél veel van, en ik heb ze nog niet allemaal haha, daar heb je meer kans dat ik een boek nog niet heb. Ik kan wel een foto/lijstje maken van degene die ik wél heb![]()
Tweedehands is helemaal oké hier!
Filmpje van mijn boekenkast. Filmpje is bijna 2 jaar oud nu - vergeet het maar dat ik nog lege planken heb nu hahaha!
[ Video ]
fohadie schreef:Oh bah, Zwitsal vind ik zo goor! Ik vind geuren als "herfst" wel lekker. Eigenlijk alles behalve Zwitsal. Bij kaarsen dan.
Hier een piepklein balkon zonder vogels. Al durft er soms een kauw of meeuw dichtbij het raam te komen, maar die krijgen al zat te vreten. ( Lees vuilniszakken kapot scheuren.)