Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 22:08

Om nog even terug te komen op een aantal pagina's geleden, hier heb ik niks met geurkaarsen en/of wierook. Is zo sterk voor op de slaapkamer :+ Verder nog nooit een Harry Potter boek gelezen of film gezien. Grote mokken zijn natuurlijk altijd fijn! Hoeft niet perse Blond te zijn.

meisje

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 22:17

Ik hou wel van geurkaarsen, geurstokjes heb ik minder mee. Leuke mokken zijn altijd leuk. Ben ook gek op fleece dekens. Mijn hond lust bijna helemaal niks, dus koekjes voor de hond heeft geen nut.
Verder vind ik wel heel veel leuk. unicorns vind ik ook leuk.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 23:25

Harry Potter is leuk!! Ook ik was een beetje teleurgesteld met de films, maar heb echt super veel plezier in de boeken gehad. Geurkaarsen en stokjes en dergelijke vind ik niet zo, heb maar een kleine ruimte waar ik dat op kan neerzetten. Wierrook daarentegen is wel leuk, ik heb alleen geen houder of iets. Dekentjes maak je mij (en mn vriend) heel blij mee :D Ik draag ook graag fuzzy sokken in de winter. Normale kaarsen zijn wel heel erg leuk!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-21 23:26

Als die Unicorn kruidnoten net zo smaken als die van Van Delft, dan zit er een soort suikerchocolaagje omheen. Zoiets als M&Ms.

Nu heb ik trek in M&Ms en choco kruidnoten. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 00:13

Nog een top! Thanks to mijn buurvrouw met jarig buurmeisje..

Clips die tegen de muur vastklemmen om vlaggetjes op te hangen.

Afbeelding

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 07:55

Jolien87 schreef:
Oeh Harry Potter, ik hou ervan! Ik heb de films en boeken al meermaals versleten.
Op regenachtige dagen speel ik ook graag de Wii Lego spellen ervan :=

Vroegah las ik vaak en veel boeken maar tegenwoordig vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat ik er niet meer bij kan stilzitten. Dus nu heb ik Storytel en kan ik naar de verhalen luisteren terwijl ik lekker bezig ben.
De geur van nieuwe boeken en het geluid van een hardcover die je voor het eerst openslaat vind ik wel heerlijk. <3

Ik heb vanmorgen lekker zitten knutselen met All you need is love Kerstspecials van vorige jaren en ik heb al bedacht dat ik over 7 weken de kerstboom opzet *\o/*

Ik ben echt verslaaaaaafd aan Harry Potter :') Ik luister standaard om de 2-3 maanden al de audioboeken (dat kan gewoon op mijn werk hahaha), en kijk de films even vaak :') En tussendoor lees ik de boeken nog eens :j Zowel NL als ENG, die geïllustreerde van Jim Kay zijn zooo mooi! En oke.. Misschien heb ik ook nog wel de Gryffindor-editie :') Ik heb ook een aantal "extra" HP boeken, zoals een boek vol spreuken (en toverstokbewegingen daarbij haha), de boeken achter de films, boeken met merch, ...
Ik probeer niet te dol te gaan met merch - vind mijn vriend niet leuk, en die woont hier ook haha. Ik heb een aantal kettingen in mijn boekenkast gehangen, de timeturner ed, maar verder probeer ik dus niet te overdrijven. Zonde, want die funko-poppen zijn echt super leuk haha! Ik heb wel 3 kaders met tekeningen van HP, maar die zijn door mijn broer getekend, dus dat mag :j

Dé plank
Afbeelding

En mijn broer zijn kunstwerken <3
Afbeelding

Ik hou ont-zet-tend veel van boeken/lezen. Probleem hier is dat ik er een kleine 1000 heb, en dat het dan moeilijk wordt om mij een boek te geven - kans dat ik dat boek al heb, is vrij reëel.. Sinds bijna 2 jaar zit ik in mijn Stephen King-fase, daar zijn er héél veel van, en ik heb ze nog niet allemaal haha, daar heb je meer kans dat ik een boek nog niet heb. Ik kan wel een foto/lijstje maken van degene die ik wél heb :j

Tweedehands is helemaal oké hier!

Filmpje van mijn boekenkast. Filmpje is bijna 2 jaar oud nu - vergeet het maar dat ik nog lege planken heb nu hahaha!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:03

Ik spring ook weer eens binnen. Ben sinds t weekend geveld door de buikgriep %) inmiddels is mijn buik leef, maar zweet ik uit iedere porie die ik heb.

Blond en Harry Potter is een no go. Boeken dit jaar ook, war ik heb meer gekocht dat ik kan lezen met een kleine baby in huis. :)) ik maak wel een uitzondering als iemand het nieuwste boek van Marlies Koers 2e hands op de kop kan tikken! ('Sorry dat ik je wakker bel' heet ie)

Grote, leuke mok is zeker welkom. Mijn twee favoriete nu hebben de teksten 'K..collega' (die pak ik voor teamvergaderingen :+ ) en 'Midwife at your cervix'.
Halve liter mok hoeft niet, want ik heb niet zo'n grote handen. Ik heb er een hekel aan als ik de mok niet met 1 hand kan oppakken (om te mok heen, ik weet dat er een oor aan zit).

Een zwitsal geurkaars is een go.

Ik heb een tijdje geleden wat gepost over de mogelijke allergieën van mijn dochter en de dingen die ik nu vermijd ivm de borstvoeding. Het is alleen koemelk nog wat ik niet eet en wat zij niet zo goed verdraagd! **\O/** dat is echt al een stuk beter te overzien.

Oh en tweedehands is prima. Ons interieur is grotendeels tweedehands zelfs.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:05

Mokken zijn leuk maar ik pak altijd dezelfde eigenlijk :=

zei iemand ZWITSAL? <3 <3 <3 <3 <3

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:07

xZiva_ schreef:
zei iemand ZWITSAL? <3 <3 <3 <3 <3

Ja! Saul binnenkort weer.

Ik niet hoor,ben niet zo goed met kinderen... Alhoewel sommige niet bij mij weg te slaan zijn.... :oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:09

Harry Potter vond ik leuk om te kijken en lezen maar heb helemaal niets met fanmaterialen. :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:17

even oftopic maar ik zag gisteren dat er een 1e druk van het eerste Harry potter boek verkocht is voor €32.523 is verkocht door een man die Jawel echt Harry potter heet _O-

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:38

Harry Potter is ook wel echt een top hier! De boeken alleen als ebook gelezen. En alle films gezien. Maar ben meer van de boeken.

Lotr heb ik een tijdje terug eindelijk 1 film van gezien. Probeer het al jaren. Maar op een of andere manier kan ik niet lekker in het verhaal komen.

Voor de blond liefhebbers heb ik nog wel wat Efteling liggen die weg mag :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-21 08:42

Hier wel van harry potter maar alle boeken en films hebben we al :j andere fanstuf hoeven we niet in huis _O- al weet ik nog wel iemand die ik er blij mee kan maken als we het wel krijgen :j

Qua films en series kijken we van alles maar we hebben ook al heel veel staan als je iets ziet waarvan je vind dat het een aanrader is is het handig om even na te vragen ( of via t beheer of via IMAY ) of het niet al hier in de kasten staat O:)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:51

Ik heb nog geen Harry Potter boek gelezen of film gezien, trekt me ook niet zo.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 08:58

ynskek schreef:
Hier wel van harry potter maar alle boeken en films hebben we al :j andere fanstuf hoeven we niet in huis _O- al weet ik nog wel iemand die ik er blij mee kan maken als we het wel krijgen :j

Qua films en series kijken we van alles maar we hebben ook al heel veel staan als je iets ziet waarvan je vind dat het een aanrader is is het handig om even na te vragen ( of via t beheer of via IMAY ) of het niet al hier in de kasten staat O:)

Ik heb connecties <<)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-21 09:54

IMAY1990 schreef:
ynskek schreef:

Ik heb connecties <<)

Ik denk dat jij de enige uit dit topic bent die kan nagaan wat er al in de kast staat hier zonder dat ik zelf hoef te kijken of iets er al in staat _O-

Staat te veel al in om een lijst te maken van wat er al wel in staat

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:17

LWDaisy schreef:
Jolien87 schreef:
Oeh Harry Potter, ik hou ervan! Ik heb de films en boeken al meermaals versleten.
Op regenachtige dagen speel ik ook graag de Wii Lego spellen ervan :=

Vroegah las ik vaak en veel boeken maar tegenwoordig vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dat ik er niet meer bij kan stilzitten. Dus nu heb ik Storytel en kan ik naar de verhalen luisteren terwijl ik lekker bezig ben.
De geur van nieuwe boeken en het geluid van een hardcover die je voor het eerst openslaat vind ik wel heerlijk. <3

Ik heb vanmorgen lekker zitten knutselen met All you need is love Kerstspecials van vorige jaren en ik heb al bedacht dat ik over 7 weken de kerstboom opzet *\o/*

Ik ben echt verslaaaaaafd aan Harry Potter :') Ik luister standaard om de 2-3 maanden al de audioboeken (dat kan gewoon op mijn werk hahaha), en kijk de films even vaak :') En tussendoor lees ik de boeken nog eens :j Zowel NL als ENG, die geïllustreerde van Jim Kay zijn zooo mooi! En oke.. Misschien heb ik ook nog wel de Gryffindor-editie :') Ik heb ook een aantal "extra" HP boeken, zoals een boek vol spreuken (en toverstokbewegingen daarbij haha), de boeken achter de films, boeken met merch, ...
Ik probeer niet te dol te gaan met merch - vind mijn vriend niet leuk, en die woont hier ook haha. Ik heb een aantal kettingen in mijn boekenkast gehangen, de timeturner ed, maar verder probeer ik dus niet te overdrijven. Zonde, want die funko-poppen zijn echt super leuk haha! Ik heb wel 3 kaders met tekeningen van HP, maar die zijn door mijn broer getekend, dus dat mag :j

Dé plank
[ [url=m/Yprbdq.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn broer zijn kunstwerken <3
[ [url=m/wApwV9.png]Afbeelding[/url] ]

Ik hou ont-zet-tend veel van boeken/lezen. Probleem hier is dat ik er een kleine 1000 heb, en dat het dan moeilijk wordt om mij een boek te geven - kans dat ik dat boek al heb, is vrij reëel.. Sinds bijna 2 jaar zit ik in mijn Stephen King-fase, daar zijn er héél veel van, en ik heb ze nog niet allemaal haha, daar heb je meer kans dat ik een boek nog niet heb. Ik kan wel een foto/lijstje maken van degene die ik wél heb :j

Tweedehands is helemaal oké hier!

Filmpje van mijn boekenkast. Filmpje is bijna 2 jaar oud nu - vergeet het maar dat ik nog lege planken heb nu hahaha!
[ Video ]

Oh wauw! Zover wil ik niet gaan met mijn collectie maar dit ziet er wel mooi uit zo. En die tekeningen zijn knap gemaakt. _/-\o_

Ik heb nog een top: ik ben gek op planten dus stekjes zijn hier ook welkom.
En wij voeren graag vogels in de tuin dus dat is ook altijd goed.
Hoe zit dat met de rest hier? Wel of geen vogels in de tuin? Aangezien een flink aantal hier wel katten heeft, geloof ik.

Ik heb trouwens geen huisdieren, volgens mij heb ik dat nog niet genoemd.

Ik smelt wel bij al die honden- en kattenfoto's bij de diverse SSS-pakketten van voorgaande jaren. <3

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:32

Ik heb een kat, maar die woont binnen dus de vogeltjes kunnen hier veilig in de tuin komen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:34

Oh bah, Zwitsal vind ik zo goor! Ik vind geuren als "herfst" wel lekker. Eigenlijk alles behalve Zwitsal. Bij kaarsen dan.

Hier een piepklein balkon zonder vogels. Al durft er soms een kauw of meeuw dichtbij het raam te komen, maar die krijgen al zat te vreten. ( Lees vuilniszakken kapot scheuren.)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:46

Ik heb zelf een vrij grote tuin en een moestuin dus zaadjes vind ik een plus ook voor bloemen etc vind ik erg leuk ben wel van het tuinieren!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 10:55

fohadie schreef:
Oh bah, Zwitsal vind ik zo goor! Ik vind geuren als "herfst" wel lekker. Eigenlijk alles behalve Zwitsal. Bij kaarsen dan.

Hier een piepklein balkon zonder vogels. Al durft er soms een kauw of meeuw dichtbij het raam te komen, maar die krijgen al zat te vreten. ( Lees vuilniszakken kapot scheuren.)

Babyshampoo ruikt heerlijk.
Ik had eens Zwitsal wasverzachter, dat was wel een misser, je rook het echt niet na het wassen.
Maar de shampoo is wel heerlijk.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:06

Nou nee, alles met "baby" hoef ik niet. Tenzij het niet menselijk is. (Ik zeg geen nee tegen een puppy of kitten.) <3

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:42

Zwitsal wasmiddel en wasverzachter heb ik ook, maar blijft idd weinig geur van hangen.

Ik wil nog weleens een wasparfum gaan proberen, dat schijnt lekker te blijven ruiken.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:47

Zwitsalgeur hier liever niet. Teveel associatie met babys :o

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-21 11:50

Zwitsal is echt heerlijk <3
Ik heb nu de parfum ervan!