Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Waarom niet? Je mag toch wel eisen stellen aan niet gevaccineerde mensen?
besita schreef:Pandora2 schreef:Ik dacht gister precies hetzelfde ... you ain't seen nothing yet![]()
Als je een jaar geleden had gezegd dat je op een terrasje (!) zou gecontroleerd worden door de politie om je coronapas te laten zien ( in Fr maar komt hier ook nog wel )dan hadden meeste wel geschreeuwd daar is de wappie weer
Pandora2 schreef:Fitzroy schreef:Waarom niet? Je mag toch wel eisen stellen aan niet gevaccineerde mensen?
Tuurlijk mag je eisen stellen aan niet-gevaccineerden, maar ik zie niet in welk gevaar zij kunnen vormen voor mensen die wel gevaccineerd zijn. Het is toch de bedoeling dat vaccins bescherming bieden. Of heb ik er nu echt helemaal niks van begrepen?![]()
En gevaccineerden blijven ook nog besmettelijk blijkt nu, dus dan houdt het helemaal geen steek.
In winkels heb je toch ook geen aparte uren voor die 2 groepen ? Tot nu toe dan...
Pandora2 schreef:besita schreef:
Als je een jaar geleden had gezegd dat je op een terrasje (!) zou gecontroleerd worden door de politie om je coronapas te laten zien ( in Fr maar komt hier ook nog wel )dan hadden meeste wel geschreeuwd daar is de wappie weer
Oh echt ?
Hier kwamen de flikken van de week mee een cola drinken.
Fitzroy schreef:Even vergeten dat een stadion verleden jaar een brandhaard was voor COVID?
Fitzroy schreef:SusanH schreef:Het is in de buitenlucht. Daar is de kans op besmetting sowieso minimaal. Ik vind de maatregel dus zwaar overtrokken.
Even vergeten dat een stadion verleden jaar een brandhaard was voor COVID?
Sizzle schreef:Misschien ook gelijk een mazelen vak invoeren
bigone schreef:Fitzroy schreef:
Die in Italië ? Dat was een brandhaard omdat ze naderhand de kroeg indoken en er veel met bussen waren gekomen. Niet in het stadion besmet maar erbuiten, bij het uitgaan.
Fitzroy schreef:SusanH schreef:Het is in de buitenlucht. Daar is de kans op besmetting sowieso minimaal. Ik vind de maatregel dus zwaar overtrokken.