Ik begrijp wel waarom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Citaat:In gemeente Zwartewaterland kunnen klanten toch winkelen zonder afspraak: winkeliers hebben 'shoplichten' voor de deur staan. RTV Oost schrijft dat klanten aan een groen of rood bord kunnen zien of ze welkom zijn of niet. Ondernemers willen zo de drempel verlagen om te gaan winkelen, maar wel op een veilige manier. De overheidsregel is dat een klant vier uur van tevoren een afspraak moet maken.
"We hebben het gelijk al gemerkt afgelopen week: als er geen mensen met een afspraak binnen zijn, krijg je toch nog klanten binnen", zegt winkelier Ruben Breman uit Genemuiden tegen de regionale omroep. Hij benadrukt dat alle ondernemers zich aan de coronaregels houden.
Liveblog nos
We houden ons aan de coronaregels. We houden ons er alleen niet aan. Ongetwijfeld de maatstaf van heel veel mensen die "zich echt aan alle regels houden!"
Citaat:The Washington Post meldt dat er honderden coronabesmettingen zijn geweest bij een grote Tesla-fabriek in de Californische plaats Fremont. Topman Elon Musk opende de autofabriek in mei vorig jaar tegen een verbod van de autoriteiten in.
Musk had felle kritiek geuit op de gedwongen sluiting van de fabriek. Hij dreigde zelfs de fabriek en het eveneens in Californië gelegen hoofdkantoor van Tesla in Palo Alto te verplaatsen naar andere Amerikaanse staten.
De fabriek in de buurt van San Francisco is een van de belangrijkste locaties voor Tesla. Er werken 10.000 mensen. Na de heropening van de fabriek zijn er in de periode tussen mei en december zo'n 450 coronabesmettingen geweest.
purny schreef:@achterom: gelukkig heb ik pas 2 keer een meeting gehad. En was het de tweede keer. Maar ik ben jou geen verantwoording schuldig.
elnienjo schreef:Wat 'n walchelijke man! Mensen de dood in jagen omdat je misschien 'ns een miljoentje minder verlies dreigt te maken?Citaat:The Washington Post meldt dat er honderden coronabesmettingen zijn geweest bij een grote Tesla-fabriek in de Californische plaats Fremont. Topman Elon Musk opende de autofabriek in mei vorig jaar tegen een verbod van de autoriteiten in.
Musk had felle kritiek geuit op de gedwongen sluiting van de fabriek. Hij dreigde zelfs de fabriek en het eveneens in Californië gelegen hoofdkantoor van Tesla in Palo Alto te verplaatsen naar andere Amerikaanse staten.
De fabriek in de buurt van San Francisco is een van de belangrijkste locaties voor Tesla. Er werken 10.000 mensen. Na de heropening van de fabriek zijn er in de periode tussen mei en december zo'n 450 coronabesmettingen geweest.
AD live blog
Achterom schreef:purny schreef:@achterom: gelukkig heb ik pas 2 keer een meeting gehad. En was het de tweede keer. Maar ik ben jou geen verantwoording schuldig.
Je bent mij inderdaad geen verantwoording schuldig, maar ik mag wel vinden dat jouw reden om naar kantoor te gaan een hele slechte is.
elnienjo schreef:Wat 'n walchelijke man! Mensen de dood in jagen omdat je misschien 'ns een miljoentje minder winst dreigt te maken?Citaat:The Washington Post meldt dat er honderden coronabesmettingen zijn geweest bij een grote Tesla-fabriek in de Californische plaats Fremont. Topman Elon Musk opende de autofabriek in mei vorig jaar tegen een verbod van de autoriteiten in.
AD live blog
robert45 schreef:Het grote probleem is meer dat veel mensen zich niet de discipline kunnen opleggen om ook echt te werken.
De meeste van onze zakelijke contacten zijn aan het thuiswerken en leggen geen bedrijfsbezoeken meer afleggen. Wat ze de hele dag uitspoken weet ik niet maar ze zijn vrijwel onbereikbaar, mail komt dagen later antwoord op. Kortom het werkt voor geen meter.
Zodra je ze wel aan lijn hebt zijn ze net in de supermarkt,rondje hardlopen, etc etc .
elnienjo schreef:robert45 schreef:Het is een fabriek die kan je niet tot in het oneindige dicht houden. Of betaal jij zijn schade/verliezen.?
Hij is de rijkste man op aarde, okee, gezakt naar plek 2. Wat 'n pijn zal dat hem doen: *kots*
SusanH schreef:Hier is onze dochter jarig. Precies een jaar geleden dat we binnen moesten blijven. Gaan we zeker door haar verjaardag nooit meer vergeten.
MarlindeRooz schreef:elnienjo schreef:[
Hij is de rijkste man op aarde, okee, gezakt naar plek 2. Wat 'n pijn zal dat hem doen: *kots*
Oh dus als je veel geld verdient moet je maar 10.000 mensen ontslaan (want zo gaat dat in Amerika). Die mensen zijn natuurlijk ook allemaal heel rijk.
MarlindeRooz schreef:Oh dus als je veel geld verdient moet je maar 10.000 mensen ontslaan (want zo gaat dat in Amerika). Die mensen zijn natuurlijk ook allemaal heel rijk.
elnienjo schreef:MarlindeRooz schreef:Oh dus als je veel geld verdient moet je maar 10.000 mensen ontslaan (want zo gaat dat in Amerika). Die mensen zijn natuurlijk ook allemaal heel rijk.
Hij zou ook gewoon hun salaris (deels) door kunnen betalen natuurlijk. Zal vast geen hoog salaris zijn als je voor die dagobert duck werkt.