Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 06:01

Lig alweer klaarwakker vanaf 03:15 uur. Geen wonder dat ik 's avonds zo vroeg al zo ontzettend moe ben. :O
Wat een ellende iedere keer weer, wil gewoon kunnen slapen! :Z
Zie gewoon op tegen de avonden (zo vroeg moe) en de nachten (niet kunnen slapen).

marley93

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 07:31

Om 6u al wakker. Wekker gaat pas om 7u. :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 08:21

Klokslag 7 uur zaterdagochtend... Vrachtwagen met veel lawaai lossen bij een winkel op de parkeerplaats onder mijn slaapkamer zucht.
Nu is hij weer vertrokken en ben ik klaarwakker -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 09:12

Droomde vannacht dat ik eindelijk een hond mocht. Maar toen werd ik wakker. -O-

Nog even wachten...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 09:26

Krolse kat zo maar even bellen voor de kater om te brengen en nu hopelijk wel bingo.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 10:20

LIJM schreef:
Paardrijden maakt me niet meer gelukkig.

Hoe komt het?

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 10:47

Benthhh schreef:
LIJM schreef:
Paardrijden maakt me niet meer gelukkig.

Hoe komt het?

Door mijn depressie ben ik steeds minder dingen leuke gaan vinden en op een gegeven moment was bij de paarden zijn het enige wat me nog geluk bracht. Maar het is nu echt al maanden zo dat ik eigenlijk geen plezier meer heb in het rijden en ook vrij weinig in de omgang.
Ik durf alleen niet te stoppen, omdat ik bang ben dat ik dan het huis niet meer uit kom.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:09

Krolse kat en niet een beetje ook. Vandaag maar wegbrengen naar kater voor herdekking.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 11:43

Aan de wachtrij bij de auto wasstraat. Sta al een uur te wachten. Niet de enige met het idee om de auto te wassen :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:05

Dat ik op mijn verzorgmeisje aan het wachten ben en ze is te laat.Maar ja, kan een keer gebeuren natuurlijk.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 12:40

Aan mn maag, het ding is niet tevreden met eten er in maar zonder eten doet ie ook chagrijnig. _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:25

Dat iemand al een tijdje plagiaat pleegt met foto's en video's. Nu had ik van één van zijn video's het origineel gevonden op YouTube en een vriendin van mij is hem aan het confronteren. Ik wil dit zelf doen maar hij werkt ook op de stal waar ik sta en dat houdt mij een beetje tegen om het te gaan doen.

Iemand tips? Zat er over te denken om anoniem contact op te nemen met het bedrijf waarvan het filmpje officieel is zodat hij ergens gedwongen wordt om het te verwijderen en er eindelijk eens van leert ( dit is al de 30ste keer dat het gebeurd). Hij gebruikt foto's en filmpjes van anderen en plakt zijn eigen logo eronder.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:29

Zebrastreep schreef:
Dat iemand al een tijdje plagiaat pleegt met foto's en video's. Nu had ik van één van zijn video's het origineel gevonden op YouTube en een vriendin van mij is hem aan het confronteren. Ik wil dit zelf doen maar hij werkt ook op de stal waar ik sta en dat houdt mij een beetje tegen om het te gaan doen.

Iemand tips? Zat er over te denken om anoniem contact op te nemen met het bedrijf waarvan het filmpje officieel is zodat hij ergens gedwongen wordt om het te verwijderen en er eindelijk eens van leert ( dit is al de 30ste keer dat het gebeurd). Hij gebruikt foto's en filmpjes van anderen en plakt zijn eigen logo eronder.

Melden die hap. Is hij nou besodemieterd. Het is echt heel vervelend en asociaal wanneer iemand zomaar je content kopiëert en dan beweert dat het van hem/haar is.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:31

Tova schreef:
Aan de wachtrij bij de auto wasstraat. Sta al een uur te wachten. Niet de enige met het idee om de auto te wassen :')

Iemand was zo lief dat donderdag voor mij te doen, hij was de enige daar. Volledig uitgestorven. :P

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 13:40

Zebrastreep schreef:

Je kan hier met een goede advocaat gewoon €400 per foto voor krijgen :') .
Wij hebben het ook gehad, met 1 foto van een pand.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 14:23

Waterkoker en broodrooster van delonghi besteld.. Kwaliteit valt tegen, dus moet weer retour. Balen, want op de foto zag het er zo mooi uit!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 14:40

Dank jullie wel allemaal. Het is nu even een hectische periode, vol onzekerheid. Volgende week hopelijk meer duidelijkheid.

Wat balen zeg, Michelle. Maar wel fijn dat je ze nog retour kunt doen. Kun je straks wat bestellen wat wel qua kwaliteit beter is.

Zebrastreep, zou het er niet bij laten zo. Gewoon tegenaan gaan en anders zo'n schadebrief, ben even de naam kwijt, sturen.
Heb hier vorig jaar ook ellende voor gehad. Advocaat (jurist :+) van de tegenpartij bood mij 150 euro voor 30 foto's. Ik had toen gezegd dat ze er minimaal een nulletje achter konden gaan zetten, of ze alles over direct zouden verwijderen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 14:45

Even ter toevoeging het zijn niet mijn foto's wat hij gebruikt hoor dat durft hij echt niet. Maar van een bedrijf in dit geval die foto's maakt en filmpjes en reviews van auto's. Hij blijft volhouden dat het toch wel van hem is. Maar ik wacht nog even af meestal volgt er wel een half jankverhaal of wordt het toch weer verwijderd.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 16:55

Zebrastreep schreef:
Even ter toevoeging het zijn niet mijn foto's wat hij gebruikt hoor dat durft hij echt niet. Maar van een bedrijf in dit geval die foto's maakt en filmpjes en reviews van auto's. Hij blijft volhouden dat het toch wel van hem is. Maar ik wacht nog even af meestal volgt er wel een half jankverhaal of wordt het toch weer verwijderd.

Kan hij het niet begrijpen of wil hij het gewoon niet aanvaarden dat zoiets niet zomaar mag? In het 2e geval zou ik mijn handen er gewoon vanaf trekken, volgens mij is dit niet de 1e keer dat je hem hebt gewaarschuwd (meen ik mij te herinneren?) en als hij dan ondanks je waarschuwingen stug door wil blijven gaan... Dan zal hij vanzelf ook een keer de verkeerde mensen gaan treffen die stappen tegen hem zullen gaan ondernemen, maar dat is dan zijn eigen keuze geweest om dat risico te nemen. Iets met kont verbranden en op blaren moeten zitten.

Ik erger mij aan mensen die te dom zijn om hekken waar dieren achter staan na gebruik weer te sluiten. Had even een hartverzakking vanmiddag, gelukkig was er niks ontsnapt.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 18:10

Dat ik onwijs veel last heb van de ontstoken pees in mijn voeten. Iemand een manier om er snel vanaf te komen? Doe al oefening door met voet over een bal heen te rollen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 18:30

Valerie93 schreef:
Dat ik onwijs veel last heb van de ontstoken pees in mijn voeten. Iemand een manier om er snel vanaf te komen? Doe al oefening door met voet over een bal heen te rollen.

Rust nemen vooral en koelen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 18:34

Ik heb het koud, terwijl de verwarming goed aan staat. Blauwe vingernagels helemaal. :brr: Leuk joh, atenolol. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 19:15

Afgelopen nacht met werk m'n vinger tussen 2 best zware kramp bakken gehad. M'n vinger is nog steeds dik en warm. Zou me niets verbazen als er een scheurtje in zit. Is gelukkig het deel wat niet kan bewegen. Maar doet wel zeer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 20:15

Dat mijn laatste voortand boven knak zei. :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 20:19

Marcella schreef:
Dat mijn laatste voortand boven knak zei. :=

Hoe precies je laatste?