Wat een ellende iedere keer weer, wil gewoon kunnen slapen!

Zie gewoon op tegen de avonden (zo vroeg moe) en de nachten (niet kunnen slapen).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:LIJM schreef:Paardrijden maakt me niet meer gelukkig.
Hoe komt het?
Zebrastreep schreef:Dat iemand al een tijdje plagiaat pleegt met foto's en video's. Nu had ik van één van zijn video's het origineel gevonden op YouTube en een vriendin van mij is hem aan het confronteren. Ik wil dit zelf doen maar hij werkt ook op de stal waar ik sta en dat houdt mij een beetje tegen om het te gaan doen.
Iemand tips? Zat er over te denken om anoniem contact op te nemen met het bedrijf waarvan het filmpje officieel is zodat hij ergens gedwongen wordt om het te verwijderen en er eindelijk eens van leert ( dit is al de 30ste keer dat het gebeurd). Hij gebruikt foto's en filmpjes van anderen en plakt zijn eigen logo eronder.
Zebrastreep schreef:Dat iemand al een tijdje plagiaat pleegt met foto's en video's. Nu had ik van één van zijn video's het origineel gevonden op YouTube en een vriendin van mij is hem aan het confronteren. Ik wil dit zelf doen maar hij werkt ook op de stal waar ik sta en dat houdt mij een beetje tegen om het te gaan doen.
Iemand tips? Zat er over te denken om anoniem contact op te nemen met het bedrijf waarvan het filmpje officieel is zodat hij ergens gedwongen wordt om het te verwijderen en er eindelijk eens van leert ( dit is al de 30ste keer dat het gebeurd). Hij gebruikt foto's en filmpjes van anderen en plakt zijn eigen logo eronder.
Zebrastreep schreef:Even ter toevoeging het zijn niet mijn foto's wat hij gebruikt hoor dat durft hij echt niet. Maar van een bedrijf in dit geval die foto's maakt en filmpjes en reviews van auto's. Hij blijft volhouden dat het toch wel van hem is. Maar ik wacht nog even af meestal volgt er wel een half jankverhaal of wordt het toch weer verwijderd.