Dat bordje had ik direct verkocht, en dan een weekje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:CoonArt schreef:Hadden ze bij Het Goed een PAARDENZADEL (veelzijdigheids) te koop. 150 euro. Leer: DOF, compleet verziekt, allemaal vlekken en schaafplekken erop, leer vol met deuken, geen riempjes erbij. de hele shine van het leer... ja, met de Noorderzon vertrokken. En dan nóg het góre léf € 150 smackeroonies voor vragen. Ook was het gewoon in een hoek neergeploft alsof het niets was. SCHANDE, Het Goed VLAARDINGEN! DIKKE DIKKE SCHANDE!
Leer kan je opknappen.
Als het tussenkanaal breed genoeg is ( 4 dikke vingers) en de boom recht, is dat een prima prijs.
Welk merk boden ze aan? Weet je dat?
Malenka schreef:Je hebt waarschijnlijk al mazzel als je hem voor €25,- kwijt raakt. De bekleding zit er heel netjes op, maar het past niet bij het frame.
Malenka schreef:Leuk bekertje!
Coonart, de meest beschadigde overschilderen. Hartstikke leuk om te doen.
Hier vandaag een oogstmandje meegenomen. Maar die is al ingenomen door 1 van de katten. [ [url=m/wyMKCK.jpg]Afbeelding[/url] ]
AmyJamess schreef:ClaudiaHS schreef:Mijn favo kringloop is gisteren volledig afgebrand![]()
Ging bijna elke zaterdag wel even met m'n dochter neuzen daar.
Is dat de kringloop XL in Almelo??
Ik zat laatst nog te denken daar weer een keer heen te gaan. Was een mooie kringloop.
AmyJamess schreef:ClaudiaHS schreef:Mijn favo kringloop is gisteren volledig afgebrand![]()
Ging bijna elke zaterdag wel even met m'n dochter neuzen daar.
Is dat de kringloop XL in Almelo??
Ik zat laatst nog te denken daar weer een keer heen te gaan. Was een mooie kringloop.