Ik en bloemen/zaadjes zijn echt geen goede combo. Niks groeit of bloeit bij mij op een of andere manier. Of mijn collie vindt t nodig om ze om te potten naar de bank
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 16-10-20 16:11
Zaadjes/ stekjes zijn hier ook welkom. In de tuin wil ik heel graag nog wat klimmers die eetbare vruchten leveren. Ik heb zelf al enorm veel witte frambozen (holy, die plant zich als een gek voort), rode en zwarte bosvruchten, bramen en passievruchten.
Verder ben ik ook gek op bakken, dus leuke bakspulletjes zijn ook welkom.
Ik ben gek op de Thaise, Indononesische, Japanse en Indische keuken. Ik zoek nog altijd een goed receptenboekje.
Naast eten ben ik ook gek op kerst. Mijn kerstboom heeft bronzen en petrol/smaragdgroene kerstballen. Naast de kerstboom zet ik weinig andere versiering neer in verband met de katten. Het is sowieso de vraag of ik 'm dit jaar zet met mijn hooligankitten.
Ik heb het bijna nooit koud maar ik vind dekentjes wel heel fijn, gewoon om het gevoel ofzo Als ik het koud heb is het of wel echt heel koud, of ik ben ziek/moe. Ik loop gerust het hele jas zonder jas, maar om vragen te voorkomen doe ik m meestal maar aan haha.
Ik heb trouwens geen tuin en alleen een ieniemini balkon. Planten, zaden en stekjes zijn dus van harte welkom, maar ze moeten zich wel prettig voelen binnen.
Oh jaa heerlijke dekentjes nu in de winter maanden. Heb een leuke deken van action volgens mij met sterren er op die een beetje glow in de dark zijn. Zo leuk
SpeechLess
Geplaatst: 16-10-20 19:52
Hier gek op plantjes en stekjes. Ik heb alleen helaas geen tuin (meer), dus moestuin dingen of zaden/stekjes voor buiten heb ik niet zoveel aan.
Een grappig mondkapje is hier wel welkom. Al verwacht ik dat ik er tegen die tijd zelf ook al wel wat gekocht heb.
Hier ook een koukleum, dus warme dingen zijn ook welkom. Ik heb al wel een kruik, die ik eigenlijk alleen gebruik bij hele erge buikpijn, dus die hoef ik niet meer.
Verder bedacht ik nog een top: lippenbalsem! Ik heb die dingen altijd overal en nergens liggen. Wel graag degene zonder schadelijke stoffen (oa. die van de Hema bijvoorbeeld, zie hier)
Planjes, stekjes, zaadjes (van plantjes, kruidenm bloemen etc) zijn hier ook altijd welkom. Die zwarte zonnenbloemen zijn gaaf!
Boterbloem90
Geplaatst: 16-10-20 20:28
Door (helaas) een afvaller kan ik meedoen. Ik zal mijzelf voorstellen aangezien ik aardig anoniem op bokt ben
Mijn naam is Lisa en in opleiding tot verpleegkundige. Ik woon bij mijn ouders thuis met 3 katten en een hond. De katten zijn trouwens verslaafd aan balletjes met een bel erin(maken gerust ruzie erom). Zelf houd ik van lekkere dingen: chocolade, koekjes, dingen bakken en vooral Maltesers . Over plantjes en stekjes: die vind ik alleen leuk als print op voorwerpen Daarnaast maak je me altijd blij met labello, leuke haarelastiekjes, leuke sokken en vrolijke pennen.