Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mandarijn schreef:Ik had me de feestdagen heel anders voorgesteld dit jaar en keek er naar uit. Maar in plaats daarvan ben ik verdrietig in mijn eentje thuis. Straks wel met mijn familie afgesproken, maar het voelt allemaal zó naar.
wil er nog eens voor terug naar de huisarts, maar dat stel ik uit. Niet zo slim maar ik heb zo geen zin in wéér die medische molen in. Magnesium slik ik trouw elke dag. Helpt alleen nu minder goed dan eerst.PotjeMayo schreef:Pms klachten... ik merk de verandering zo goed vandaag. Heel veel irriteert me ineens. Voel me somber/depressief en huilerig. Energie en motivatie is compleet verdwenen. En dan de twee weken hiervoor is alles gewoon oke en voel me goed. Ik heb hier zo'n hekel aanwil er nog eens voor terug naar de huisarts, maar dat stel ik uit. Niet zo slim maar ik heb zo geen zin in wéér die medische molen in. Magnesium slik ik trouw elke dag. Helpt alleen nu minder goed dan eerst.
Vakantie dus kan m'n rust wel pakken maar het blijft klote

Cayenne schreef:Ja, dat snap ik!
Een vriendin van mij is dierenarts en heeft al talloze sterilisaties uitgevoerd, maar toen moest haar eigen kat onder het mes en was ze opeens stikzenuwachtig
Ze durfde haar eigen kat ook niet te opereren, dus dat heeft een collega uiteindelijk gedaan