Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat ik een zak erwtensoepgroenten in de vriezer tegen kwam.En nu dus zin heb in zelf gemaakte erwtensoep.Maar met 35 graden niet handig.
Anoniem schreef:Britta31 schreef:Dat ik een zak erwtensoepgroenten in de vriezer tegen kwam.En nu dus zin heb in zelf gemaakte erwtensoep.Maar met 35 graden niet handig.
Gewoon doen!
Ik vind dat juist lekker nu, een stevige maaltijdsoep.
Hapt makkelijk weg en je warmt er vanbinnen van op, waardoor de wereld een beetje koeler lijkt.
Daarom is warme koffie en thee nu ook beter dan koud water.
Zebrastreep schreef:Dat mijn zusje alweer met dit warmte weer met de hond gaat lopen terwijl ik al 3 x gezegd heb dat niet te gaan doen. Hond was enorm aan het hijgen lijkt mij niet goed.
Amandavd schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn zusje alweer met dit warmte weer met de hond gaat lopen terwijl ik al 3 x gezegd heb dat niet te gaan doen. Hond was enorm aan het hijgen lijkt mij niet goed.
Ik hoop dat hij het overleefd. Ze kunnen echt overlijden aan oververhit te zijn.
xPabloBokt schreef:Gewoon geen enkel buitenzwembad met avondopenstelling in de buurt. Ben kapot wil gewoon zwemmen.