Dan kan hij toch ook vragen hebben jullie onze gieter ergens anders neergezet, want ik kan hem niet vinden.
Ik ben wel benieuwd als hij hem vind of we dat ook te horen krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Ik had op iets geboden maar helaas net te laat, kreeg bericht dat koper 1 afgehaakt was of ik het snel op kon halen?
Ja geen probleem maar kan ik dan contant betalen?
Geen probleem. Dus ik heen en krijg ik een heel verhoor over waar mijn geld vandaan komt?
Of dat het zwart geld is,of ik schulden heb?
Hallo,koekoek ga je lekker?
knollentuin schreef:Daan13 schreef:Ik had op iets geboden maar helaas net te laat, kreeg bericht dat koper 1 afgehaakt was of ik het snel op kon halen?
Geen probleem. Dus ik heen en krijg ik een heel verhoor over waar mijn geld vandaan komt?
Ik heb dan de neiging om te vertellen dat ik t over heb van een bankoverval, enige tijd geleden uit m'n wilde tijd.
Daan13 schreef:Ik had op iets geboden maar helaas net te laat, kreeg bericht dat koper 1 afgehaakt was of ik het snel op kon halen?
dees_daan schreef:Daan13 schreef:Ik had op iets geboden maar helaas net te laat, kreeg bericht dat koper 1 afgehaakt was of ik het snel op kon halen?
Diegene heeft vast net dit topic gelezen
xPareltje schreef:Ik erger mij dood aan marktplaats, zoveel erop staan maar niemand wil hetHebben jullie dat ook, dat jullie niks tot zeer weinig verkopen nu?
xPareltje schreef:Ik erger mij dood aan marktplaats, zoveel erop staan maar niemand wil hetHebben jullie dat ook, dat jullie niks tot zeer weinig verkopen nu?
Kirrietje schreef:xPareltje schreef:Ik erger mij dood aan marktplaats, zoveel erop staan maar niemand wil hetHebben jullie dat ook, dat jullie niks tot zeer weinig verkopen nu?
Op de een of andere manier koopt niemand wat van mijen is nou niet dat ik allemaal prullen er op knal ofzo
doe al een flinke tijd om van al mijn ponyspul af te komen
Kirrietje schreef:xPareltje schreef:Ik erger mij dood aan marktplaats, zoveel erop staan maar niemand wil hetHebben jullie dat ook, dat jullie niks tot zeer weinig verkopen nu?
Op de een of andere manier koopt niemand wat van mijen is nou niet dat ik allemaal prullen er op knal ofzo
doe al een flinke tijd om van al mijn ponyspul af te komen
Ineke2 schreef:Het was sarcastisch![]()
Maar ik denk dat dan gewoon, zucht eens diep en ga weer verder naar een volgende potentiële koper.
cinniz123 schreef:Heeft iemand een tip voor mij.
Mijn stagenootje is echt een super leek wat betreft marktplaats ect dus ik heb gezegd haar wel te willen helpen met de verkoop van haar zadel.
Nou is het probleem dat ik werkelijk geen verstand heb van boomzadels want rijd zet alleen nog maar aangespannen en daarvoor heb ik 15 jaar lang barefoot gehad.
Is een manier waarop je kunt vinden wat voor type zadel het is en om wat voor boom maat het gaat.
Ik heb nml zelf nogal een hekel aan advertenties zonder info.