Hier geen onweer meer, maar het regent wel lekker door
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die ging ook wel zo enorm hard!
lenaa_tje schreef:sureido schreef:Het noorden mag dus vanaf nu niet meer klagen over overgeslagen worden hoor ik zo
Dat verschilt per plek![]()
Hier hadden we vannacht ook die harde klap maar geen regen. Vanaf 7 uur druppelt het hier en het lijkt nu weer droog.
Rinske schreef:Wij waren niet thuis toen de hel losbrak in Loon op Zand gisteren, maar zo zag het eruit.
[ [url=m/53Uzjb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uzy8pN.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2WVHez.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0j9mk1.png]Afbeelding[/url] ]

lenaa_tje schreef:sureido schreef:Het noorden mag dus vanaf nu niet meer klagen over overgeslagen worden hoor ik zo
Dat verschilt per plek![]()
Hier hadden we vannacht ook die harde klap maar geen regen. Vanaf 7 uur druppelt het hier en het lijkt nu weer droog.

Hiraeth schreef:Zo, ik ben weer ontwaakt.![]()
Dit was in de buurt van Caen op 12 augustus. Wat. Een. Ding. Bewoog bijna niet en was daardoor perfect om in de gaten te houden en te zien groeien (in dit geval letterlijk van niets tot dit ding).
[ [url=m/LG1yYa.png]Afbeelding[/url] ]
Na deze bui reden we naar een andere bui waar echt een dikke shelf voor hing. Ik denk dat ik eigenlijk nog nooit echt zo'n mooie shelf had gezien. We wouden daar graag voor komen, maar helaas trok deze toch wat sneller dan 'onze' bui en was het verkeer iets te druk. Wel echt een prachtig ding die we in hetzelfde uur nog zagen als de bui hierboven.
En 's nachts was het een onweerbarrage. Zo erg zelfs dat ik, voor de verandering, maar ben gaan proberen om bliksem te schieten.
[ [url=m/nc0u2E.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkOyAx.png]Afbeelding[/url] ]
maitestar23 schreef:Meppel heeft tot nu toe weinig gehad, maar gisteravond met zoonlief even richting Zwolle gereden.
Daar wat moois op film kunnen vangen![]()
[ Video ]
Hiraeth schreef:Zo, ik ben weer ontwaakt.![]()
Dit was in de buurt van Caen op 12 augustus. Wat. Een. Ding. Bewoog bijna niet en was daardoor perfect om in de gaten te houden en te zien groeien (in dit geval letterlijk van niets tot dit ding).
[ [url=m/LG1yYa.png]Afbeelding[/url] ]
Na deze bui reden we naar een andere bui waar echt een dikke shelf voor hing. Ik denk dat ik eigenlijk nog nooit echt zo'n mooie shelf had gezien. We wouden daar graag voor komen, maar helaas trok deze toch wat sneller dan 'onze' bui en was het verkeer iets te druk. Wel echt een prachtig ding die we in hetzelfde uur nog zagen als de bui hierboven.
En 's nachts was het een onweerbarrage. Zo erg zelfs dat ik, voor de verandering, maar ben gaan proberen om bliksem te schieten.
[ [url=m/nc0u2E.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fkOyAx.png]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Hiraeth gaaf, kun je opnemen ook?
https://soundcloud.com/gilles-tijmes/rt ... dCCxlmRIi5
Maar Jo is echt onze kaartenheldin hoor, zelf ben ik ook maar een kneus.