Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:18

Captain schreef:
Ja, ik zei altijd dat ik een wees wilde. :+ Maar deze heeft alleen nog een moeder en die woont in Pakistan, dus vrijwel hetzelfde. :') Het zal er vast een keer van komen maar hé, kom ik ook nog eens ergens. :D

Mijn ex-schoonouders waren ook vreselijk. Die man was 160+ kilo en liep.. ja echt.. altijd alleen maar in een onderbroek. fiets ranzig.

Mijn ex-schoonmoeder heeft ooit eens gezegd dat mijn toen vriend maar voor 3 maanden naar Israël moest gaan om daar met een leuk joods meisje te trouwen... nou. Je kon mij niet woester krijgen en hem ook niet.

Toen een jaar geen contact gehad met haar. Daarna toch weer contact. Op de 30ste verjaardag van mn ex ging ze ruzie maken met mij over BS. Ik heb haar daarna nooit meer bewust gezien... lekker rustig. Ik heb altijd het idee gehad dat ze heel erg geïntimideerd was door mij... maarja. Dat is klaar nu. Lekker makkelijk.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 14:45

Heb niet altijd de meest leuke schoonouders gehad.
Maar als ik de verhalen op bokt lees heb ik altijd nog geluk gehad :+

Ben normaal nooit zo nerveus om iemand voor te stellen aan mijn ouders of vrienden.
Alleen is er een kans dat, dat binnenkort wel gaat gebeuren denk :+
Heb al enige tijd een fwb die 21 jaar ouder is, alleen komen er steeds meer gevoelens bij en hebben we het steeds vaker over een relatie (eigenlijk hebben we dat ook gewoon al :+).

Maar denk niet dat mijn ouders er erg blij mee zullen zijn :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:03

Peelie schreef:
Ricie schreef:
Luca, wellicht stukje treinen ervoor? Las dat er onlangs op een station in Belgie 1 geopend is, de eerste van het land. Als ik me niet vergis was het in Antwerpen....of was het nou Brussel?

Wat is het voordeel van Gold nou precies? Ik heb het ook niet, als ik die bedragen zie vind ik t ook zonde van mn geld. Doe je daar nou echt zoveel voordeel mee?

Volgens mij dat je kan zien wie jou geliked heeft en je kan in een andere regio dan waar je zit swipen. Superlikes geven en onbeperkt swipen.

Voor een maandje lijkt me dat best grappig. Naar verder zie ik er de meerwaarde niet zo van.

Klopt helemaal. Ik heb het ooit in IJsland met een dronken hoofd gekocht voor 6 maanden.. en daarna blijkbaar niet goed uit gezet. Enige tijd geleden omdat ik meldingen kreeg van Tinder dat ik likes had toch maar weer eens aangezet. Werkt best verslavend meer te weten, en zo nu en dan eens op een andere plek te gaan swipen voor de lol :+

Denk overigens dat het als man wel meerwaarde heeft tov een vrouw, gezien het aantal likes dat er verhoudingsgewijs wordt uitgedeeld.

kimberly1995

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 18:59

Schoonouders... hou op, schei uit. Ik dacht dat ik het niet erger kon treffen dan bij mijn ex.. maar nu waardeer ik de ouders van mijn ex meer. Ik ben nu 1.5 maand samen met mijn vriend en de eerste ontmoeting was alles behalve vlekkeloos..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:02

Details? <<)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:17

Was het zo erg? :\

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:30

Mijn ex woonde nog thuis en zijn moeder was altijd boos op hem. Nouja, op al haar kinderen. Dat mens was zo overspannen, echt niet normaal. Was nooit echt gezellig daar. Ik klikte ook niet met haar, ze heeft achter mijn rug ook echt dingen gezegd die niet door de beugel konden.
Achja, zijn we ook weer vanaf denk ik dan hahaha.

Mijn huidige date heeft weinig contact met z'n moeder en vader. Vooral z'n grootouders zijn belangrijk voor hem.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 19:32

Oh daar hadden mijn ex-schoonouders ook een handje van weg.
Achter mijn rug om over mij roddelen. Jezus...
Mijn ex kon daar ook nooit wat goed doen.

Vreselijk... blij dat ik daar niet meer gezellig tegen hoef te doen.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 22:09

Als iemand wat wil weten mag hij pb'en. Ik wil dat verhaal liever niet openbaar.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-19 23:43

Ik kon met mijn exschoonouders best goed overweg. Exschoonvader spreek ik heel soms nog wel, blijft toch de opa van mijn meiden.

De ouders van mijn vriend ken ik niet. Hij heeft ze zelf al meer dan 20 jaar niet gezien

Berryz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 17:58

Mijn ex, waar ik een jaar mee heb samengewoond heeft het zo ver gekregen dat ik z'n ouders nooit ontmoet heb.

In het begin vond ik dat erg, maar zijn ouders zijn heel kritisch, dus achteraf vind ik het best.

Gold zou ik als vrouw nooit willen, ik stoor me behoorlijk aan twoo en pof dat ze je constant spammen met wie je leuk heeft gevonden.

Ben een half uur geleden aangemeld.... Afbeelding

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:38

Moet je Badoo eens aanmaken. Daar word je pas gek van. Na twee uur al 3.000 likes, slaat nergens op. 8)7

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 05:50

Nou.. een aantal mensen vroeg mij om een pb.. Statusupdate: hij heeft het uitgemaakt, maar had volgens hem niks met schoonloeders te maken.

Dus ik zal waarschijnlijk over een paar weken wel weer gezellig met jullie mee tinderen..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:23

Nahw. Wat rot, sterkte! maar volgensmij wat ik las in pb zag je het zelf ook wel al aankomen. Blijft rot, ook al ben je wel van die schoonloeders af

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:46

Aargh, reageer ik net op je pb, zie ik nu dit. Getver, zo naar.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 08:56

Wauw wat naar... :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 09:36

wat een raar verhaal zeg!

Mijn date was leuk maar voelden beide geen kriebeltje ofzo, dus op naar de volgende haha!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:49

Wat naar Kimberley!

Haha date lekker verder Marlinde!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 10:57

kimberly1995 schreef:
Nou.. een aantal mensen vroeg mij om een pb.. Statusupdate: hij heeft het uitgemaakt, maar had volgens hem niks met schoonloeders te maken.

Dus ik zal waarschijnlijk over een paar weken wel weer gezellig met jullie mee tinderen..

He vervelend, sterkte!

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:36

Dankjewel allemaal! Ondanks dat ik ergens wel iets voelde, komt het toch onverwacht. Ik had verwacht dat we sterker waren dan dit, maar blijkbaar niet. Hij zei dat hij sinds afgelopen weekend niet meer verliefd is en niet denkt dat dit nog terug komt. Ik daarentegen ben echt super gek op hem..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:43

Jeetje nou dan is hij er ook niet heel erg sterk in geweest inderdaad.

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het slijt, dat je (nog) verliefd bent op iemand die dat niet op jou is. Neem de tijd en gun jezelf ook de ruimte om ervan te balen en erom te rouwen. :j

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:45

Nummus schreef:
Jeetje nou dan is hij er ook niet heel erg sterk in geweest inderdaad.

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het slijt, dat je (nog) verliefd bent op iemand die dat niet op jou is. Neem de tijd en gun jezelf ook de ruimte om ervan te balen en erom te rouwen. :j

Dankjewel!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:02

@Kimberly, super balen! Sterkte :(

Ik zou vanavond een eerste date hebben met een jongen waar ik ruim 3 weken mee app nu. Ook meerdere keren heel leuk gevideobelt. Begon hem echt leuk te vinden. Nu appt ie dat het beter is om niet af te spreken omdat hij er anders in staat dan ik en hij dat oneerlijk vind voor mij. Pffff..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:04

Laurahh schreef:

Ik zou vanavond een eerste date hebben met een jongen waar ik ruim 3 weken mee app nu. Ook meerdere keren heel leuk gevideobelt. Begon hem echt leuk te vinden. Nu appt ie dat het beter is om niet af te spreken omdat hij er anders in staat dan ik en hij dat oneerlijk vind voor mij. Pffff..

Hoezo staat hij er anders in als jij dan? Klinkt raar?

kimberly1995 schreef:
Dankjewel allemaal! Ondanks dat ik ergens wel iets voelde, komt het toch onverwacht. Ik had verwacht dat we sterker waren dan dit, maar blijkbaar niet. Hij zei dat hij sinds afgelopen weekend niet meer verliefd is en niet denkt dat dit nog terug komt. Ik daarentegen ben echt super gek op hem..

Wat een rotsituatie. Sterkte.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:19

Peelie schreef:
Laurahh schreef:

Hoezo staat hij er anders in als jij dan? Klinkt raar?

Ik denk dat hij dus alleen maar op zoek was naar seks. Vreemd dat ie dan 3 weken tijd en energie in stopt..