Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:20

Ik ben ook een buikslaper, dus mijn ellebogen liggen sowieso in de weg :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:28

Ik ben nog niet blijven slapen, heb honden thuis dus dat is ook lastig maar hij blijft komend weekend wel bij mij slapen :D We gaan het zien. Ik slaap heel graag alleen hahahaha.

Valentijnsdag hoeft voor mij niet zo, daarnaast werk ik overdag én savonds dus weinig kans om iets te doen. Heb m ook op het hart gedrukt daar niet aan te doen, we hebben donderdag afgesproken.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:31

Wij zijn morgen allebei vrij met Valentijnsdag. Nog even kijken wat we gaan doen. Maar waarschijnlijk lekker wandelen of fietsen en dan tussendoor en na afloop ergens wat eten. Het is heerlijk weer dus lekker naar buiten.

Wij vallen al knuffelend in slaap. Uiteindelijk worden we wel los van elkaar wakker en kruipen we weer tegen elkaar aan zodra 1 van ons wakker is.
Ik was ook altijd van los slapen. Maar met hem is het zo heerlijk....

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:17

Ik vond tegen elkaar aan slapen ook vreselijk, maar met vriendje <3 heerlijk tegen elkaar aanplakken, of hand in hand slapen. Ik had niet verwacht dat ooit te zeggen _O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:25

SplashIsLief schreef:
Ik vond tegen elkaar aan slapen ook vreselijk, maar met vriendje <3 heerlijk tegen elkaar aanplakken, of hand in hand slapen. Ik had niet verwacht dat ooit te zeggen _O-

Hahahaha ook al is mijn date nog niet mn vriendje, maar precies hetzelfde :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:32

ik ben thuis van me date <3
was echt super leuk :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:35

Leuk lovelyfiefy!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:01

Lovelyfiefy, leuk!!

Zou vanavond gaan sporten met m'n crush, maar hij moet helaas overwerken en slaapt bij zijn moeder want het is haar laatste avond hier. Heeft hij me wel gezegd dat hij een kusje komt brengen zo lief <3

Morgen het moeilijke gesprek met mijn huisgenoten aangaan, we ontlopen elkaar nogal de laatste dagen. Ben behoorlijk kwaad over hoe ze zich hebben gedragen, gezegd dat crush niet welkom was en het was notabene weekend. Als ze mijn standpunt niet honoreren weet ik niet of het in de praktijk nog allemaal gaat werken dat samenwonen...

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:04

Linda: de huisgenoten wonen toch in bij jou, en jij niet ben hen? Of ben ik nu verkeerd?

en wat samenslapen betreft, ik slaap echt heerlijk bij mijn vriend. Bij mijn ex deed ik letterlijk geen oog dicht :P

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:06

ik baal zeg maar dat hij nu dus op vakantie gaat,
kan nu dus ook niet snel een 2e date hebben :+

succes linda, lijkt me wel lastig gesprek. maar snap wel dat je dat gesprek wilt voeren!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:07

Linda, ik dacht ook dat ze bij jou inwoonden. Maar is inderdaad wel belangrijk het gesprek aan te gaan. Hopelijk zorgt dat voor een (tijdelijke) oplossing.

Lovely, jammer dat hij dan nu net op vakantie gaat. Toch fijner als je redelijk snel weer kan afspreken.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:08

Wat een onzin. Jóuw huis. Zij mogen blij zijn dat je ze deze mogelijkheid hebt geboden. Dat ze het niet tof vinden als er elk weekend feestjes zijn ofzo oké. Maar komop je moet toch gewoon eens bezoek kunnen ontvangen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:10

Precies dat!

Ik slaap niet zo vaak met vriendlief, door zijn situatie nu nog voornamelijk.
Hij slaapt wel braaf alleen trouwens hoor ;)

Hebben elkaar nu 2 weken niet gezien en komt vanavond naar mij toe <3
Hopelijk van het weekend wel samen slapen!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:21

ja beetje jammer van de vakantie
maar er komt wel een 2e date is al duidelijk nu <3

dit is echt wel een verademing op me vorige date, die was eigenlijk gewoon vreselijk als ik het
vergelijk met deze :+

wat slapen betreft slaap ik beter met iemand naast me, maar dit kan ook gewoon een vriendin zijn ofzo.
hoeft niet in hetzelfde bed, zelfde kamer werkt ook al :P

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:40

Dat is het probleem juist, het ís mijn huis :+

In het begin hebben we veel buitenshuis afgesproken, omdat ik ook behoefte heb aan mijn privacy, maar nu we toch al zo'n 2 maanden met elkaar omgaan en nu zelfs meerdere keren afspreken houdt het op. We kunnen niet continue uit eten blijven gaan om elkaar te zien, niet goed voor de portomonnee en ook niet voor de kilo's.
Ze mogen best een mening hebben over mijn keuze maar wat mij betreft houden ze die lekker voor zich. Ze beweren dat ze vorige keer geen oog dicht hebben gedaan toen hij bij me sliep en ze hebben hun rust het weekend hard nodig, dat was het argument. In dat geval was het was een doordeweekse dag dus wij gingen ook gewoon bijtijds slapen :') , dus het enige waar ze last van konden hebben is het feit dat er een voor hen 'vreemde' in huis sliep. En dat is nou eenmaal niet mijn probleem. Waar ik dan vooral over struikel is dat het me op een hele botte manier is meegedeeld, ik stond zo perplex dat ik op dat moment nieteens woorden kon vinden om er tegenin te gaan.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:47

Dan is er dus voor jou geen probleem, maar voor hun. Jouw huis, jouw leven. En daar hoort hij nu ook bij. Dan is het hun keuze of ze zich willen aanpassen of liever weggaan heel bot gezegd. Zeker als ze zo asociaal naar jou doen hierover.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 17:56

ik denk dat het tijd wordt dat die mensen een ander huisje gaan zoeken.
het is hun huis niet, dus als jij een relatie begint en die mee naar JOUW huis neemt is dat toch echt jouw goed recht.
Misschien volgende keer juist wel even extra herrie maken? :+
Dan gaan ze misschien echt op zoek naar wat anders ..
Vind het heel erg dat als jij ze een woning bied dat zij dan zo tegen jou doen hierover

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:15

Vanavond gaat hij mee naar de paarden haha :') Ik ben benieuwd of hij een paard durft vast te houden. Na de paarden ga ik met hem mee naar huis en blijf ik daar weer slapen :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:22

Nou ja zeg... zijn ze helemaal waus? Als je dagelijks een orgie hield met minstens 5 mannen dan hadden ze er inderdaad wat van te vinden, maar ik neem niet aan dat als hij blijft slapen je het hele huis bij elkaar gilt? := Toen ik nog een huisgenoot had (ook in mijn eigen huis) hadden we de afspraak dat we het zouden laten weten als er iemand zou blijven slapen. Dit zodat je niet ineens :? staat te kijken als je een halfnaakte vreemde vent op de gang tegen komt.

Uiteindelijk is het wel geklapt omdat zij vond dat ze wel met haar vriendje in mijn huis kon gaan samen wonen. Eh, nee. Niet. Maar hoe jouw huisgenoten zich nu opstellen.. echt niet oke :n

Hier is het... stil :+ Date van zaterdag is stil dus ik vermoed dat hij weer allerlei twijfels heeft en andere leuke soort van match is ook stil en daar vind ik ook wel wat van.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:37

Jóuw huis en jouw regels. Take it or leave it :')

Balen berdien!

Hier ook niks. Vind ook wel ff prima zo

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 18:40

Veel plezier Bambi! Benieuwd wat hij van de paarden vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:18

Linda, jouw huis jouw regels idd.. ondankbaar zeg.. :n

Fwb en ik zijn nog steeds op non speaking terms, hij is boos om wat ik zei en ik ben echt afgeknapt op zijn gebrek aan ballen.. :')

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:22

Hahaha wat een ei. Wel balen als je jeuk hebt :') gauw op zoek naar een andere standby?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:27

Ach ja, is nog wel iemand, maar heb ik wat minder klik mee :+ das echt meer een gewone scharrel

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 19:28

Wat jammer Relaxed! Zeker omdat jullie ook 'gewoon' vrienden waren, toch?

Een man met een gebrek aan ballen.. :n Date van zaterdag begon ook weer over of hij nog niet wist of hij wilde samenwonen of latten of überhaupt wel een relatie en dit en dat... en ik dacht 'Dude. Dit is date drie. The fiets?' Maar goed, hij zei ook 'Volgens mij ben jij wel echt heel erg lief.' dus ik heb maar niks gezegd _O-