Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We gaan het zien. Ik slaap heel graag alleen hahahaha.
heerlijk tegen elkaar aanplakken, of hand in hand slapen. Ik had niet verwacht dat ooit te zeggen

, dus het enige waar ze last van konden hebben is het feit dat er een voor hen 'vreemde' in huis sliep. En dat is nou eenmaal niet mijn probleem. Waar ik dan vooral over struikel is dat het me op een hele botte manier is meegedeeld, ik stond zo perplex dat ik op dat moment nieteens woorden kon vinden om er tegenin te gaan.
Ik ben benieuwd of hij een paard durft vast te houden. Na de paarden ga ik met hem mee naar huis en blijf ik daar weer slapen
Toen ik nog een huisgenoot had (ook in mijn eigen huis) hadden we de afspraak dat we het zouden laten weten als er iemand zou blijven slapen. Dit zodat je niet ineens
staat te kijken als je een halfnaakte vreemde vent op de gang tegen komt.
Date van zaterdag is stil dus ik vermoed dat hij weer allerlei twijfels heeft en andere leuke soort van match is ook stil en daar vind ik ook wel wat van. 

gauw op zoek naar een andere standby?
das echt meer een gewone scharrel
Date van zaterdag begon ook weer over of hij nog niet wist of hij wilde samenwonen of latten of überhaupt wel een relatie en dit en dat... en ik dacht 'Dude. Dit is date drie. The fiets?' Maar goed, hij zei ook 'Volgens mij ben jij wel echt heel erg lief.' dus ik heb maar niks gezegd