Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kan gebeuren. Hier opeens een wildgroei aan planten waarvan wij niet weten of het courgette of pompoen is
).
En wil het stukje in de buurt van het hok een afscheiding maken voor weinig tijd en/of slecht weer zodat ik alleen deurtje open hoef te zetten. Kunnen ze scharrelen buiten ik hok schoonmaken en of andere dingen doen in de tussentijd. Binnenkort maar eens kijken om ook aardappelveld een stukje leeg te maken, want kwam achter dat daar een gigantische rode mierennest zat tussen de aardappelen.
.
Maar niet genoeg om de kippen helemaal weg te doen.
Heb nog strotouw wat ik er omheen zou kunnen doen. Is een stuk van 2/3 bij 2/3 meter ongeveer dus niet heel groot.
Misschien kom het door al het lekkers waarmee ze omringd zijn.
Van de week ook onweervliegjes gehad die gingen ze uit de lucht vangen.
Ben geen fan van kortwieken en voor nu even opgelost met hoger tuingaas was toch een stuk wat ik een keer overgehouden heb.
Kan dan niet verder met schroeven/zagen aangezien fase 2 nu zo goed als klaar en pas verder afgemaakt kan maken als fase 3 met fase 4 klaar is (weet dan waar deksel bovenop kan komen en hoe groot). Maar zit nog even in dubio waar de trap naar beneden moet komen (en hoe groot en liefst bij de plaat de al ingekort moet worden.).