germie schreef:Ik heb 2 jaar lang geen nieuwe bril kunnen vinden en ook nu is de mode nog steeds te grote glazen en monturen. Dan haal ik liever geen nieuwe, en nieuwe glazen in een bestaand montuur kan ook niet of is duurder dan een compleet nieuwe bril. Maar nu iets gevonden wat redelijk gaat. Was bedoeld als zonnebril op sterkte, maar is nu mijn hoofdbril geworden omdat het eigenlijk een miskoop is: meekleurende glazen. Mij is niet verteld dat dit in de auto niet werkt. Dus ik rij nog steeds zonder zonnebril. Maar gewoon overdag ideaal. Ik heb altijd bruine glazen buiten en dat ziet er soms wat raar uit. Maar ik kijk er zelf niet tegenaan en het is voor de ogen echt heerlijk. Binnen is het een gewone bril.
Maar vandaag ben ik een modeblunder. Gisteren netjes voeten ingesmeerd met bodylotion zoals ik wel vaker doe. Vervolgens op sandalen buiten gelopen en ook door zand e.d. Dus bruine teennagels. Zelfs met een oude tandenborstel is het niet gelukt om de nagels weer wit te krijgen. Ze zijn nu nog gelig. Maar ik draag wel weer vol trots nette sandalen. Dichte schoenen gaan niet met warmte. En het valt me erg mee. Je moet er op letten. Het valt niet extreem op. Dus eigenlijk is het ook weer geen blunder. Morgen vast weer beter. Lol. Mijn voeten mogen gezien worden.
Ligt er aan welke opticien je gaat. Hier prima kleinere monturen te vinden hoor. Al vind ik grote monturen juist mooi, nu heb ik een klein gezicht dus te groot wil niet maar heb wel een aanwezige en mooie bril. (Vind ik)