Mode 'blunders'

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PrizTwir
Berichten: 2399
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:29

oomens schreef:
PrizTwir schreef:
Ik ben ook gek op hoge hakken. Jammer genoeg kan ik de laatste tijd niet echt hele mooie vinden. Op dit moment zijn er zoveel sneakers te koop. Ik verwacht dat er in het najaar wel weer gave hakken zijn.

Afgelopen week kwam ik ook weer een ouder stel tegen met beide een rode jas. Ergens vind ik het ook wel weer schattig. :') Lekker met z'n tweeën te fietsen en dan allebei een rode jas. :)) Echter zou ik het zelf nooit doen.

Met matchende (e-)fietsen en allebei dezelfde fietstassen?



Correct! Zonet weer oudere stellen met dezelfde jas of dezelfde kleur jas. Waarom zou dat toch zijn? Voelen ze zich dan veilig/vertrouwd ?

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 09:50

Ik denk omdat ze kijken naar functioneel ipv mooi! En als ze dan toch er zijn voor beide geslachten.... 2 vliegen in 1 klap

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:14

2e voor de halve prijs!

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:53

Het was vandaag sokken-in-sandalen-dag bij ons in de streek. Eerst al eentje op de fiets met van die echte lederen, open sandalen en knalwitte sokken. Even later iemand met wat modernere (Teva?) sandalen met knalblauwe sokken erin. Moest meteen aan dit topic denken. :D

PrizTwir
Berichten: 2399
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:36

laetitia schreef:
2e voor de halve prijs!


:')

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 22:58

Shenavallie schreef:
Het was vandaag sokken-in-sandalen-dag bij ons in de streek. Eerst al eentje op de fiets met van die echte lederen, open sandalen en knalwitte sokken. Even later iemand met wat modernere (Teva?) sandalen met knalblauwe sokken erin. Moest meteen aan dit topic denken. :D


Geloof dat t mode is ook? Meisjes (ja.. meisjes...) bij mij op school liepen ook altijd met badslippers van die tsja "tokkie dingen" MET sokken. Terwijl het ook zonder kon..?

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 06:43

Ik heb 2 jaar lang geen nieuwe bril kunnen vinden en ook nu is de mode nog steeds te grote glazen en monturen. Dan haal ik liever geen nieuwe, en nieuwe glazen in een bestaand montuur kan ook niet of is duurder dan een compleet nieuwe bril. Maar nu iets gevonden wat redelijk gaat. Was bedoeld als zonnebril op sterkte, maar is nu mijn hoofdbril geworden omdat het eigenlijk een miskoop is: meekleurende glazen. Mij is niet verteld dat dit in de auto niet werkt. Dus ik rij nog steeds zonder zonnebril. Maar gewoon overdag ideaal. Ik heb altijd bruine glazen buiten en dat ziet er soms wat raar uit. Maar ik kijk er zelf niet tegenaan en het is voor de ogen echt heerlijk. Binnen is het een gewone bril.

Maar vandaag ben ik een modeblunder. Gisteren netjes voeten ingesmeerd met bodylotion zoals ik wel vaker doe. Vervolgens op sandalen buiten gelopen en ook door zand e.d. Dus bruine teennagels. Zelfs met een oude tandenborstel is het niet gelukt om de nagels weer wit te krijgen. Ze zijn nu nog gelig. Maar ik draag wel weer vol trots nette sandalen. Dichte schoenen gaan niet met warmte. En het valt me erg mee. Je moet er op letten. Het valt niet extreem op. Dus eigenlijk is het ook weer geen blunder. Morgen vast weer beter. Lol. Mijn voeten mogen gezien worden.

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 07:02

germie schreef:
Ik heb 2 jaar lang geen nieuwe bril kunnen vinden en ook nu is de mode nog steeds te grote glazen en monturen. Dan haal ik liever geen nieuwe, en nieuwe glazen in een bestaand montuur kan ook niet of is duurder dan een compleet nieuwe bril. Maar nu iets gevonden wat redelijk gaat. Was bedoeld als zonnebril op sterkte, maar is nu mijn hoofdbril geworden omdat het eigenlijk een miskoop is: meekleurende glazen. Mij is niet verteld dat dit in de auto niet werkt. Dus ik rij nog steeds zonder zonnebril. Maar gewoon overdag ideaal. Ik heb altijd bruine glazen buiten en dat ziet er soms wat raar uit. Maar ik kijk er zelf niet tegenaan en het is voor de ogen echt heerlijk. Binnen is het een gewone bril.

Maar vandaag ben ik een modeblunder. Gisteren netjes voeten ingesmeerd met bodylotion zoals ik wel vaker doe. Vervolgens op sandalen buiten gelopen en ook door zand e.d. Dus bruine teennagels. Zelfs met een oude tandenborstel is het niet gelukt om de nagels weer wit te krijgen. Ze zijn nu nog gelig. Maar ik draag wel weer vol trots nette sandalen. Dichte schoenen gaan niet met warmte. En het valt me erg mee. Je moet er op letten. Het valt niet extreem op. Dus eigenlijk is het ook weer geen blunder. Morgen vast weer beter. Lol. Mijn voeten mogen gezien worden.

Ligt er aan welke opticien je gaat. Hier prima kleinere monturen te vinden hoor. Al vind ik grote monturen juist mooi, nu heb ik een klein gezicht dus te groot wil niet maar heb wel een aanwezige en mooie bril. (Vind ik)

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:13

Ik ben meerdere afgegaan. Niets. Ik ben geen fan van dure opticiens en ook niet van hans anders. Maar ze hadden echt niet wat ik wilde. En om nu 200 te betalen voor nweglazen terwijl eenbril met glazen maar 100 kost gaat me te ver. Helaas leven we in een wegwerpmaatschappij. Maar het is nu gelukt. Met een beetje geluk kan ik er weer 8 jaar mee doen.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 08:24

Ik heb denk ik 1,5 jaar terug een zonnebril met roadview glazen gekocht en die kon ik in elk montuur plaatsen dat ik wilde. En koste me 69 euro.

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:15

Ik heb glazen opsterktehe. Geen opzetdingen. Moet dus een gewone bril zijn zeg maar. Maar de monturenmode is soms vreselijk. Hrt is nu gelukt gelukkig.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:33

Opzet dingen, dat hoort inderdaad wel in dit topic mode blunders :D

nee ik had het over een gewoon monteur met glazen al dan niet op sterkte. Dat maakte voor de prijs niet uit.

lenaa_tje

Berichten: 10352
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 09:39

germie schreef:
Ik ben meerdere afgegaan. Niets. Ik ben geen fan van dure opticiens en ook niet van hans anders. Maar ze hadden echt niet wat ik wilde. En om nu 200 te betalen voor nweglazen terwijl eenbril met glazen maar 100 kost gaat me te ver. Helaas leven we in een wegwerpmaatschappij. Maar het is nu gelukt. Met een beetje geluk kan ik er weer 8 jaar mee doen.

Nou bij mij was het echt geen probleem hier in Groningen. Ingeval niet als je bij se zelfde opticien laat doen. Ik wil graag een nieuw montuur, zie je er weer wat anders uit. Dus eens in de 2/3 jaar kies ik graag wat nieuws uit. Net zo als ik liever naar een eenmanszaak ga. Meten tenminste goed je ogen.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 10:15

Ik kan nooit een zonnebril vinden, ze zijn allemaal veel te breed/groot. Uiteindelijk tijdens een weekendje weg in Duitsland op het merk Colibris gestuit. Die maken speciaal voor de wat kleinere/smallere hoofden brillen. www.colibris.eu

Heb nu eindelijk een mooie zonnebril die past.

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:46

SavannahNx schreef:
Shenavallie schreef:
Het was vandaag sokken-in-sandalen-dag bij ons in de streek. Eerst al eentje op de fiets met van die echte lederen, open sandalen en knalwitte sokken. Even later iemand met wat modernere (Teva?) sandalen met knalblauwe sokken erin. Moest meteen aan dit topic denken. :D


Geloof dat t mode is ook? Meisjes (ja.. meisjes...) bij mij op school liepen ook altijd met badslippers van die tsja "tokkie dingen" MET sokken. Terwijl het ook zonder kon..?

Nee toch? Ik hoop het niet! Dit waren overigens oudere mannen. :D

germie

Berichten: 26135
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:50

lenaa_tje schreef:
germie schreef:
Ik ben meerdere afgegaan. Niets. Ik ben geen fan van dure opticiens en ook niet van hans anders. Maar ze hadden echt niet wat ik wilde. En om nu 200 te betalen voor nweglazen terwijl eenbril met glazen maar 100 kost gaat me te ver. Helaas leven we in een wegwerpmaatschappij. Maar het is nu gelukt. Met een beetje geluk kan ik er weer 8 jaar mee doen.

Nou bij mij was het echt geen probleem hier in Groningen. Ingeval niet als je bij se zelfde opticien laat doen. Ik wil graag een nieuw montuur, zie je er weer wat anders uit. Dus eens in de 2/3 jaar kies ik graag wat nieuws uit. Net zo als ik liever naar een eenmanszaak ga. Meten tenminste goed je ogen.

Ik ga naareyes and more. Prima zaak.

Ikzit nunog indubio om opcharly temple een zonnebril opsterkte voor 10-25 euro te bestellen. Mijn sterkte heb ik immers op papier.

Anoniem

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:51

Ik heb een bril van Charlie Temple, super fijn :j Maar dit is een beetje off topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:05


srsW
Berichten: 180
Geregistreerd: 17-02-13

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:12

die harige pumps :r :r

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 08:42

Ik zag net een blunder op het station. Iemand had van die klompjes aan, waar zusters ook wel op werken. Deze waren aan de voorkant open (peeptoe) en met vacht. ;(

Skessa_
Berichten: 10731
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:23


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:41

Dat zijn tinkerbel schoen-bolletjes! :D
Afbeelding

Junia

Berichten: 2230
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Oosteind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 00:21



Ik moest meteen aan dit topic denken :D

Gianti

Berichten: 10956
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-17 12:18

Junia schreef:
[ Video ]

Ik moest meteen aan dit topic denken :D


Je bent me net voor _O-


Z
Ik had tijdje terug een bruiloft
. Dresscode:cocktail. Locatie vroeg ook echt om uit te pakken (heel mooi chateau).. heb mij echt mateloos geïrriteerd aan hoe sommige toch kwamen. Meid die ik ken kwam in high waist learherlook short, croptop.. met all stars |o ik vind zelf echt een Mode blunder als je niet aan dresscode houdt

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-17 14:42

Zie een meisje lopen met leuk wit jurkje, het is alleen erg kort ( ik kan haar ondergoed zien).