veel te hoog

moet je losjes op de heupen dragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damned schreef:Ik heb de broek ook binnen! Maar ik weet ook niet echt of hij mij staat.. bij de ene blik in de spiegel denk ik ja! En dan het volgende moment vind ik hem weer lelijk staan.
Ik heb het gevoel dat hij mijn brede heupen accentueert, zeker in combinatie met de smalle kuiten...
Het is moeilijk een waarheidsgetrouwe foto maken, maar hier een paar voor het idee. Wat vinden jullie?
[ [url=m/7CAy2G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s5Akqg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FZhSz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Damned schreef:Ik heb de broek ook binnen! Maar ik weet ook niet echt of hij mij staat.. bij de ene blik in de spiegel denk ik ja! En dan het volgende moment vind ik hem weer lelijk staan.
Ik heb het gevoel dat hij mijn brede heupen accentueert, zeker in combinatie met de smalle kuiten...
Het is moeilijk een waarheidsgetrouwe foto maken, maar hier een paar voor het idee. Wat vinden jullie?
Frummels schreef:Maakt niet echt uit toch, hoe het 'hoort'? Denk dat je gewoon moet dragen hoe hij bij jouw lichaamsvorm het mooist staat. Ik vind het bij mij echt niet mooi staan als hij zo laag hangt met een laag kruis. Lijkt net of je dan van die hele korte beentjes hebt en je bil en vormen verdwijnen meteen.Vind het gewoon niet zo flatterend
BloemBloem schreef:Frummels schreef:Maakt niet echt uit toch, hoe het 'hoort'? Denk dat je gewoon moet dragen hoe hij bij jouw lichaamsvorm het mooist staat. Ik vind het bij mij echt niet mooi staan als hij zo laag hangt met een laag kruis. Lijkt net of je dan van die hele korte beentjes hebt en je bil en vormen verdwijnen meteen.Vind het gewoon niet zo flatterend
Frummels jij hebt een heel andere broek, dan die ik heb
SavannahNx schreef:Oh jouw doorschijnende top vind ik ook leuk! Helaas is een croptop niet echt voor mijn heupen weggelegdMooi San!
Ik vandaag;
[ [url=m/77ebQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shirtje- had ik al eens aan oo een foto hier, Bershka
Broek- Bershka
& nog geen schoenen aan
Ik sta een beetje vreemd & de spiegel is heel vies sorry