Ik vind het zo armoedig staan, veel te ruime kleding.
xingridx
Geplaatst: 22-08-17 11:09
Ik koop wel regelmatig wat vooruit, ze groeit er vanzelf in. Wel idd voornamelijk kleding die in ieder seizoen wel kan. Krijg ook heel veel kleding via via, dat moet ik wel regelmatig uitzoeken om er dan achter te komen dat er zomerjurkjes tussen zitten in een maat die zij in de winter paste enzo Maar dat geef ik dan gewoon weer weg, altijd wel weer iemand blij mee.
Van de week had ze een superleuke tregging in maat 92 aan. Viel mooi smal dus dat ging prima, moest alleen de pijpen twee keer omslaan. Maar dat had juist wel leuk effect, leuk schoentje eronder en klaar haha
Basis dingetjes kunnen idd ruim vt voren, ben ik ook ah doen.
Nog geen bericht van Imps Laura?
MizzMontana
Geplaatst: 22-08-17 11:39
Dit zijn de eerste pakjes die ik voor No.2 heb uitgezocht Echt even wennen om meisjeskleding uit te zoeken! Wel heel leuk, maar al dat roze wat ik in de winkel tegen kwam... Kom door dit topic ook veel ander leuk stoer niet roze spul voor meisjes tegen.
Nee nog niks gehoord van Imps. Maar bij Vente duurt het wel vaker lang. Had wel gehoopt dat het er al was. Ben nieuwschierig
Michelle77
Geplaatst: 22-08-17 14:06
_lautje_ schreef:
Nee nog niks gehoord van Imps. Maar bij Vente duurt het wel vaker lang. Had wel gehoopt dat het er al was. Ben nieuwschierig
Vind dat altijd heel lastig, zo lang wachten... En dan tussen 17&28 augustus, waarom zo een lange periode?
Wat leuk MizzMontana!
Anoniem
Geplaatst: 22-08-17 14:19
Stille meelezer
Mocht iemand uit de buurt van Rotterdam e.o. Komen; in Schiedam zit een outlet die op 't moment 90% korting heeft op alles. Heel veel baby & kinderkleding van just small en spruit. Is best de moeite waard Hier dus een halve kledingkast voor zowel kabouter als mijzelf ingeslagen en alles bij elkaar 20 euro kwijt
Yup.. alleen hebben we hier een outlet ervan (die zat er net voor het failissement) en nu moeten ze als de sodemieter overal vanaf. Wat ik helemaal niet vervelend vind
Nou hier ook weer lekker geshopt bij Kleertjes.com, nu weer teveel leuke dingen gevonden, o.a. van Noppies, Tumble en B Nosy. Heb n.a.v. al jullie positieve berichtjes over Petit Bateau ook maar een drietal rompers besteld met lange mouw. Ben benieuwd .
Anoniem
Geplaatst: 22-08-17 15:32
Michelle77 schreef:
Ik.mag.niet....
Ze hadden echt hele leuke meisjeskleren... En met max 3,49 in het gekste geval voor een dikke winterjas kan je nooit te veel uitgeven..
Wat voor merkjes hebben ze? Of is het veel eigen merk van tuunt?
Bayja
Geplaatst: 22-08-17 15:54
Vandaag bij Ziengs een paar gave Muyters voor het najaar gekocht. Er was brand in de meterkast oid geweest en daardoor was de hele collectie 50% korting maar je ruikt helemaal niks, zelf ook nog een paar gave sneakers gekocht. Leuk shoppen zo
Met op de groei bedoel ik vooruit kopen ik had.vorig jaar 2 jurkjes in de sale gekocht voor deze zomer. 70% korting maar maat 92 valt als 104 dus volgend jaar weer proberen.
Mijn tumble broekje van MP is binnen en die is gaaf, vlekvrij, geen gaten en niks pillig. Wel mega groot 86 valt als 92. Dat maakt me blij voor 6€ incl verzenden...... en goed voor het milieu