xMaxxiee schreef:Na mn vakantie ga ik verhuizen... Maar waar begin je mee met spullen inpakken?Ik heb zo veel
Eerst alle kleding die je nu niet draagt (winterkleding)?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SavannahNx schreef:Froukje schreef:Heeft hij wel geplast? Klinkt een beetje als blaasontsteking/blaasgruis waardoor hij niet kán plassen. Daardoor beginnen ze vaak ook te klagen, want die volle blaas doet zeer. Mag je aan zijn buik zitten?
Morgen even de DA bellen om dat te controleren lijkt me verstandig.
Hij plast op de kattenbak. Maar wilt echt niet naar buiten toe waar hij normaal plast. Mag hem gewoon aaien en aan zn buikje zitten. Mn moeder is op vakantie en denk eigenlijk dat ie daar "last" van heeft.
Froukje schreef:Hoe kan het dat mijn benen zo vreselijk beginnen te jeuken als ik de honden heb uitgelaten? Net een rondje van 20 minuten en ik verga van de jeuk en tintelingen in mijn benen.
xSCWx schreef:Froukje schreef:Hoe kan het dat mijn benen zo vreselijk beginnen te jeuken als ik de honden heb uitgelaten? Net een rondje van 20 minuten en ik verga van de jeuk en tintelingen in mijn benen.
Dit heb ik ook als ik langer dan een uur wandel. Incl "kloppingen" in mijn benen (voornamelijk kuiten). Geen idee waardoor het komt, misschien een bevorderde bloedcirculatie? Dat is het enige wat ik me enigzins kan voorstellen.
Froukje schreef:Zodat je je gebruikte maandverband kunt oprollen in de verpakking, met dat witte stripje kun je hem dicht plakken en weg gooien