Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Fijn dat ie goed reageerde pascalle!
Oeh dat klinkt echt super sure!
Ik heb ook iemand die met me wil daten, maar ben een beetje terughoudend. Hij klinkt wel leuk, en we doen hetzelfde werk wat ik pluspunten vind (dat iemand snapt waarom ik het werk in de zorg, dus ook de vieze dingen geweldig vind).
Maar ik weet niet, mijn vorige date heeft er wel voor gezorgd dat mijn verwachtingen zijn bijgesteld, hij is van het een op het andere moment zo van nog meer daten en super leuk naar 0 interesse gegaan. Misschien ben ik gewoon bang dat het weer gebeurt ofzo.
Sure_lee schreef:Gewoon eerlijk zeggen Pascal.
Al moet ik dat ook nog doen bij mijn date van vrijdag![]()
Gisteren zo'n toffe date gehad trouwens...
Hij wilde vorige week afspreken maar toen kon ik niet. Vroeg hij of ik gisteren vrij wilde houden.
Had ik gedaan maar ik was op de app en beetje afgehaakt omdat hij echt hele verhalen typte steeds. Op zich heel leuk maar ik ken hem verder niet.. maar was toch wel nieuwsgierig. Op Tinder had hij nl en heel eisenlijstje voor de vrouw en ik voldeed daar wel aardig aan vond ik...
Vrijdag begon hij dus weer over zaterdag of ik naar Amsterdam kon komen. Ik haakte een beetje af omdat ik al zoveel rijd.. en had dus de date die avond en daarvoor visite. Maar hij wilde me na mijn date graag bellen...
Intussen was ik bezig met het kopen van een dressoir via MP. En die kon ik zaterdag ophalen bij Woerden in de buurt.
Dus hij belde... wij kletsen.. Jeetje wat had hij een fijne stem. Daar werd ik gewoon warm van...
Dus toen hij begon over afspreken en dat hij snapte dat ik niet naar Amsterdam wilde komen vertelde ik hem over het dressoir. En dat dat redelijk in de buurt was.
Hij wilde wel die kant op komen en dan daar in de buurt met zijn hond wandelen. Ik zou nog laten weten hoe laat enzo.
Appt hij mij later nog dat hij me wel kan helpen met het dressoir..
Super lief.
Dus onze eerste ontmoeting was: hij sjouwde zich een ongeluk aan mijn massief teak dressoir.. en wat daar allemaal verder bij kwam kijken.. trailer goed zetten enzo..
Goed team waren we in elk geval!
Daarna gewandeld en was heerlijk ontspannen en gezellig.
Toen we een eettentje tegen kwamen heb ik hem getrakteerd op eten en drankjes... daar zoende hij mij..
En op de weg terug tussendoor ook.. hij vond mijn lippen zo lekker haha
En toen we bij de auto terug waren ook nog een poosje.
Wat een heerlijke, aardige en relaxte man. Die goed kan zoenen en ook nog eens aantrekkelijk is.. wauw..toen ik echt afscheid nam zei ik dat we misschien ooit het dressoir uit kunnen proberen...
Later kreeg ik nog allemaal berichtjes met dat ik er nog mooier uit zag dan mijn mooiste profiel foto, zo gezellig ben en fantastisch kan zoenen. Dat hij helemaal onder de indruk van mij is.... nou dat is andersom ook zo kan ik jullie vertellen...
Dik verhaal... maar ja wie weet is dit wel het begin van iets heel leuks...