Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:36

Ah Sure_lee klinkt heerlijk!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 11:49

Gelukkig reageerde die uiteindelijk toch goed Pascalle!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 12:54

Fijn dat ie goed reageerde pascalle!

Oeh dat klinkt echt super sure!

Ik heb ook iemand die met me wil daten, maar ben een beetje terughoudend. Hij klinkt wel leuk, en we doen hetzelfde werk wat ik pluspunten vind (dat iemand snapt waarom ik het werk in de zorg, dus ook de vieze dingen geweldig vind).
Maar ik weet niet, mijn vorige date heeft er wel voor gezorgd dat mijn verwachtingen zijn bijgesteld, hij is van het een op het andere moment zo van nog meer daten en super leuk naar 0 interesse gegaan. Misschien ben ik gewoon bang dat het weer gebeurt ofzo.

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:29

Leuk om jullie verhalen te lezen!
Ik meld me ook maar even.. Ik had ooit tinder, maar al een paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, hele tijd niets mee gedaan, en afgelopen valentijnsdag weer opnieuw op mijn telefoon gezet, gewoon om een beetje te dollen. We verveelden ons. Was ook verder niet echt van plan om te gaan daten. Nu ben ik toch iemand tegengekomen waar het op de app wel mee klikt, en we hebben binnenkort afgesproken. Enige dingetje is dat er een soort van iets going on is met een oude bekende die ik laatst weer tegen ben gekomen, en opzich is dat nu nog helemaal niet erg, want voor hetzelfde geld valt het met 1 vd 2 tegen (of met allebei haha -O- ), ik hoop alleen niet dat ik me nu zo heel langzaam in een ingewikkelde situatie aan het werken ben :')
Ach, eerst maar eens zien hoe het allemaal gaat, waarschijnlijk valt het wel mee!

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:40

Wat een hoop dates! Fijn Sure_lee dat je zo'n geweldige date hebt gehad!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 13:59

Leuke match nog niet echt contact maar goed. Komt misschien nog wel :)

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:26

Ik ben ook weer aan het tinderen, dacht dat ik "in het wild" iemand was tegengekomen die bij mij paste, maar dat mocht niet zo zijn haha

Sure_lee wat een leuk verhaal om te lezen, hopen dat het wat word!

Yvanka, ik zou zeggen gewoon doen, als hij het contact laat verwateren weet je ook weer wat je aan die persoon had. Als ik een vrouw zou tegenkomen die hetzelfde werk doet wat ik doe(bijna onmogellijk) zou ik denk ik de halve avond over het werk praten, lijkt me ook niet zo handig haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:26

Yvankaxx schreef:
Fijn dat ie goed reageerde pascalle!

Oeh dat klinkt echt super sure!

Ik heb ook iemand die met me wil daten, maar ben een beetje terughoudend. Hij klinkt wel leuk, en we doen hetzelfde werk wat ik pluspunten vind (dat iemand snapt waarom ik het werk in de zorg, dus ook de vieze dingen geweldig vind).
Maar ik weet niet, mijn vorige date heeft er wel voor gezorgd dat mijn verwachtingen zijn bijgesteld, hij is van het een op het andere moment zo van nog meer daten en super leuk naar 0 interesse gegaan. Misschien ben ik gewoon bang dat het weer gebeurt ofzo.

Dat gebeurt ook nog wel, maar dat hoort erbij.. vallen en opstaan

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:38

Wat leuk sure lee!!!
Komt dus wel een 2e date.

Mijn date is net weg. Gister ff naar media markt geweest, even doner kebab ergens gegeten en film gekeken.
En is dit keer ook weer blijven slapen haha

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:41

Mijn date van donderdagavond geconfronteerd dat ze een beetje onduidelijke signalen afgeeft waardoor ik niet weet hoe verder. Had ze niet door zei ze, en ze staat open voor een tweede date.
De duidelijkheid is wel fijn, de date duurt alleen nog ff, we hebben pas weer echt de tijd op 25 maart (iets met werk, en stage, en heel erg druk van beide kanten). Dan wel direct een 'lange' date, want we gaan samen de natuur in en fotograferen (gemeenschappelijke hobby).
Misschien tussendoor nog even een korte date, dat moeten we nog ff bekijken

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 14:52

Sure_lee schreef:
Gewoon eerlijk zeggen Pascal.
Al moet ik dat ook nog doen bij mijn date van vrijdag :=

Gisteren zo'n toffe date gehad trouwens...
Hij wilde vorige week afspreken maar toen kon ik niet. Vroeg hij of ik gisteren vrij wilde houden.
Had ik gedaan maar ik was op de app en beetje afgehaakt omdat hij echt hele verhalen typte steeds. Op zich heel leuk maar ik ken hem verder niet.. maar was toch wel nieuwsgierig. Op Tinder had hij nl en heel eisenlijstje voor de vrouw en ik voldeed daar wel aardig aan vond ik...
Vrijdag begon hij dus weer over zaterdag of ik naar Amsterdam kon komen. Ik haakte een beetje af omdat ik al zoveel rijd.. en had dus de date die avond en daarvoor visite. Maar hij wilde me na mijn date graag bellen...
Intussen was ik bezig met het kopen van een dressoir via MP. En die kon ik zaterdag ophalen bij Woerden in de buurt.
Dus hij belde... wij kletsen.. Jeetje wat had hij een fijne stem. Daar werd ik gewoon warm van...
Dus toen hij begon over afspreken en dat hij snapte dat ik niet naar Amsterdam wilde komen vertelde ik hem over het dressoir. En dat dat redelijk in de buurt was.
Hij wilde wel die kant op komen en dan daar in de buurt met zijn hond wandelen. Ik zou nog laten weten hoe laat enzo.
Appt hij mij later nog dat hij me wel kan helpen met het dressoir..
Super lief.
Dus onze eerste ontmoeting was: hij sjouwde zich een ongeluk aan mijn massief teak dressoir.. en wat daar allemaal verder bij kwam kijken.. trailer goed zetten enzo..
Goed team waren we in elk geval!
Daarna gewandeld en was heerlijk ontspannen en gezellig.
Toen we een eettentje tegen kwamen heb ik hem getrakteerd op eten en drankjes... daar zoende hij mij..
En op de weg terug tussendoor ook.. hij vond mijn lippen zo lekker haha
En toen we bij de auto terug waren ook nog een poosje.
Wat een heerlijke, aardige en relaxte man. Die goed kan zoenen en ook nog eens aantrekkelijk is.. wauw..toen ik echt afscheid nam zei ik dat we misschien ooit het dressoir uit kunnen proberen...
Later kreeg ik nog allemaal berichtjes met dat ik er nog mooier uit zag dan mijn mooiste profiel foto, zo gezellig ben en fantastisch kan zoenen. Dat hij helemaal onder de indruk van mij is.... nou dat is andersom ook zo kan ik jullie vertellen...
Dik verhaal... maar ja wie weet is dit wel het begin van iets heel leuks...

Aaaah wat cute! <3 <3 soms heb je gewoon zo'n date, zou leuk zijn als het ook zo blijft :j.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 14:58

Had ik maar zulke leuke dates haha!
Ik zoen eigenlijk nooit op een eerste date :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:05

Janinevv schreef:

Ik ook niet, nooit meer dan een knuffel :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:06

Yvankaxx schreef:
Janinevv schreef:

Ik ook niet, nooit meer dan een knuffel :')

Jaa heel soms een kus op de wang maar dat is zelden. Meestal knuffel en vind ik het wauww dan komt het de tweede date misschien :)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 15:07

Ik zoen alleen als ik 'm ook serieus leuk vind, anders krijgt ie een zoen op de wang en een 'sorry, maar dit wordt 'm niet :n'

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:07

Robijntjah schreef:
Tjah zo ken ik iemand die het met de moeder van z'n vriendin deed. Sjieke actie!

Had ik deze al gepost in dit topic? Zo ja, sorry, maar hij grappig en erg ter zake. :)

Tussen twee haakjes: jullie zijn lekker bezig geweest de afgelopen 24 uur.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:09

Haha ik twijfel vaak hoor bij de eerste date :o

Goh ik was sinds januari match met iemand nooit wat gezegd stuurt hij me een bewegende afbeelding met een man die een vrouw op de kont slaat..

Lijkt je dit wat? Nee en vooral niet met jou.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:09

Ik zoen gerust op de eerste date, vrijdag ook gedaan :')

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:25

Haha inderdaad, kun je gelijk even kijken of het wat is

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 15:28

Als je twijfelt, niet doen, simpel zat :j.

Ik vind dat moment van wel/niet zoenen altijd zo grappig, dan sta ik soms echt zo te kijken van ok, hoe gaan we afsluiten, wordt het een zoen op de wang of op de mond, wacht ik zijn reactie af of neem ik zelf het initiatief :'). Een keer gehad dat het echt zo vanzelfsprekend ging, we stapten allebei echt in en met volle overtuiging vol op de mond, geen twijfel over mogelijk, dat knetterde er vanaf. Helaas was dat van korte duur, hij had blijkbaar toch maar 1 ding voor ogen :+.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 15:31

zoenen op de eerste date alleen als er een enorme klik is. en vaak moet de man wel het initatief nemen hahahaha.

ik heb nu leuk contact met een man. date gaat alleen ff wachten vanwege het feit dat we beide enorm druk zijn op het moment en hij enorm wisselende werktijden heeft. hopelijk 13 maart :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:05

Alleen als er een klik is, inderdaad. :j Dan gaat het meestal vanzelf wel.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:07

Ik zoen bijna altijd gewoon op eerste date. Moet er wel een klik zijn. Maar ik date ook alleen met potentieel lovers waarmee ik vaak ook al wel wat langer app dus ze ook wel aardig ken :P

Maar de man mag het initiatief nemen hoor :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 16:08

Argh, irritant is dat -O- als je niet vlot kunt afspreken. Ik vind het tegenwoordig lastig om zo lang te blijven appen met iemand, al een paar keer meegemaakt dat het IRL dan tegenvalt en dan heb je al hele verhalen gehad met iemand..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 16:10

Ja, snel afspreken is altijd fijner ja!

Hihi, aan het eind van mijn eerste date met mijn vriend vond ik hem zo leuk dat ik me spontaan ging gedragen als een verliefde puber en hem eigenlijk niet durfde zoenen 8-)
Heb het een paar dagen later uitgebreid goedgemaakt haha.