Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 17:23

Stamper schreef:
Kreeg bod van iemand op een rijbroek,
€5,- en incl verzenden!

Citaat:
Ik heb maar vriendelijk bedankt! :')

Nah beetje flauw. 1,50 voor een rijbroek is best veel, daar heb je ze bijna nieuw voor hoor :j

Citaat:
Voor een nieuwe?
No way!

Denk dat je het sarcastisch moet lezen ;)

Banyu

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 17:30

Ja, weet ik, maar dan nog. :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:52

Ik word even moe van iemand die heeft gereageerd op een klein tvtje.
Staat gratis af te halen maar wat een vragen ik steeds in een nieuwe mail gesteld krijg....
Pppffff neem dat ding gewoon mee en miep niet, het is gratis hoor.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:55

De dame van de bitten is akkoord met de verzendkosten, heb alle gegevens ontvangen :D Morgen pakketje klaarmaken, als het geld op de rekening staat kan dat netjes richting verzending.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 20:12

Goed geregeld Varekaj ;)

Justdiesel: Ik durf niets meer gratis weg te geven via marktplaats. Doe het nu via de facebook groep met als regel, wie het eerst reageert, mag het hebben.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 20:15

Het maakt mij op zich niet uit als mensen een vraag hebben, kan altijd.
Maar steeds weer opnieuw mailen en zeuren en zagen.....pppfff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:52

*zucht*... Ik verkoop de laatste tijd wel eens wat naar NL. Nu ook weer iemand die interesse had in 7 stuks van iets. Alles uitgezocht etc. Had ze opeens nog maar 4 nodig. Geen probleem voor mij. Vraagt ze hoeveel het is inclusief verzenden. Ik geef de prijs door, ze gaat akkoord en vraagt mijn rekeningnummer. Geef ik dat door, krijg ik opeens een bericht 'Oh, is dat een belgisch nummer?' Euhm ja, ik ben van België... 'En hoeveel is het verzenden dan?' Normaal €6,78 maar ik reken maar €6. Verzendkosten staan per gewicht in elke advertentie vermeld. 'Oh, dan hoef ik het meer, de verzendkosten zijn te duur'

Wacht... Als ik Nederlands was geweest was het ok, maar omdat het vanuit Belgie komt is het opeens te duur? Ik verkoop al onder de prijs, normaal kosten deze meer, ook 2dehands.

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 12:57

DeMolenhoek schreef:
*zucht*... Ik verkoop de laatste tijd wel eens wat naar NL. Nu ook weer iemand die interesse had in 7 stuks van iets. Alles uitgezocht etc. Had ze opeens nog maar 4 nodig. Geen probleem voor mij. Vraagt ze hoeveel het is inclusief verzenden. Ik geef de prijs door, ze gaat akkoord en vraagt mijn rekeningnummer. Geef ik dat door, krijg ik opeens een bericht 'Oh, is dat een belgisch nummer?' Euhm ja, ik ben van België... 'En hoeveel is het verzenden dan?' Normaal €6,78 maar ik reken maar €6. Verzendkosten staan per gewicht in elke advertentie vermeld. 'Oh, dan hoef ik het meer, de verzendkosten zijn te duur'

Wacht... Als ik Nederlands was geweest was het ok, maar omdat het vanuit Belgie komt is het opeens te duur? Ik verkoop al onder de prijs, normaal kosten deze meer, ook 2dehands.

Sowieso is jou verzending goedkoper dan binnen NL :') Hier betaal je meestal 6,95 voor een pakketje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 13:06

Was brievenbuspost, dus wel duurder :) Maar goed, de producten waren dan wel goedkoper dus kwam eigenlijk gelijk uit. Naar Nl wou ze het wel overschrijven maar naar België niet... Nou ja :+

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:26

Wellicht weten jullie het volgende: ik heb iets besteld via marktplaats, maar nog niet ontvangen. Diegene geeft aan dat ze per Kiala een week geleden heeft verzonden, nu is Kiala volgens mij overgenomen door UPS. In het verleden ontving ik van Kiala een mail dat de verzender het pakketje klaar heeft gemaakt voor verzending en enkele dagen later een mail dat het op het gewenste Kiala punt klaar ligt om af te halen. Tot nu toe heb ik nog geen enkele mail ontvangen, ook niet dat verzender het pakketje daar heeft afgeleverd. Doet UPS het anders of zal het dan voor de eerste keer met dit pakketje mis gaan..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:28

Bij Kiala duurt het wel lang. Zou het kunnen dat verzender haar/zijn mailadres opgegeven heeft en niet die van jou?
Maar dan nog, dan zou hij/zij jou op de hoogte kunnen stellen :P
Heb je contact met verkoper gehad dat hij/zij jou de track code kan geven??

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 15:31

De verkoopster meld alleen maar bel zelf even met het kantoor, maar reageert niet op mijn vraag omtrent mijn emailadres en of ze een verzendbewijs of iets dergelijks heeft..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:15

Vreemd. Klinkt niet betrouwbaar.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:19

Kinkt zeker raar! Je krijgt tegenwoordig in nederland geen verzendbewijsje meer van Kiala, maar als je het ticket aanmaakt, krijg je al wel een code!

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 16:47

Tis geen enorm bedrag, maar wel zo netjes als verkopers er dan toch netjes mee om gaan.. Dat leek mij ook idd, zal haar nog eens mailen wat betreft een code.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 18:26

Ik heb vorige week nog een pakket binnen gekregen via kiala.
Kreeg eerst een mail dat er een pakket aangemaakt was, met traceercode, en 2 dagen later dat het gearriveerd was bij het afhaalpunt...
Dus ik geloof dat je even door moet vragen of ze wel helemaal eerlijk is :o

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 18:45

Zo ging het in het verleden idd ook bij mijn eerdere bestellingen. Heb een mail ontvangen waarin ze meld het verzendbewijs te zoeken, maar moeder ligt in het ziekenhuis.. Waarom hebben de wanbetalers die iets bij je bestellen of waarbij verzenden zo lang duurt toch altijd familie in het ziekenhuis.. Excuses wanneer het wel terecht is, kan een keer zo voorkomen natuurlijk, haha, maar jullie snappen mijn gevoel vast wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 19:44

Ik heb vanuit België onlangs iets naar NL gestuurd, ik had wel nog een code. En via UPS ook. Ik denk alleen dat je geen mail meer moet invullen van de ontvanger, het is nu een optie nee? Ik heb geen klachten gehad van de ontvanger dus ik ga er van uit dat zij wel een mailtje heeft gehad toen het op het punt lag...

Mijn camionette is verkocht! Iets gezakt in prijs maar wel nog gehad wat ik er voor wou :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:19

Zou iemand kwart over 7 komen, tot geden niemand gezien en reageert ook niet meer op berichtjes... pffff laat op zn minst iets weten

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:03

Varekaj schreef:
Ik heb vanuit België onlangs iets naar NL gestuurd, ik had wel nog een code. En via UPS ook. Ik denk alleen dat je geen mail meer moet invullen van de ontvanger, het is nu een optie nee? Ik heb geen klachten gehad van de ontvanger dus ik ga er van uit dat zij wel een mailtje heeft gehad toen het op het punt lag...

Mijn camionette is verkocht! Iets gezakt in prijs maar wel nog gehad wat ik er voor wou :)

Dat laatste is goed om te lezen :D Heb alle berichten gevolgd, wat een gedoe zeg...

@ DeMolenhoek
Belachelijk je geeft door incl. verzenden gaat ze akkoord en als ze later weet wat enkel de verzendkosten zijn, niet meer? Heel bizar.. dat is gewoon een rare Nederlander ;)

@ Stamper
Heel irritant inderdaad, dat kan toch netjes doorgegeven worden...

Hier de laatste tijd alleen maar positieve verkopen, maar is ook allemaal halen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:17

Ja ben blij, nu kan ik mijn gewone auto in hetzelfde molentje gooien van online verkoop :P

Vandaag geld ontvangen van de 4 bitjes die ik verkocht heb dus pakketje aangemaakt en weggebracht. Ik hoop dat de verpakking het uit kan houden, is klein beetje krakkemikkig maar de tape zou alles stevig bij elkaar moeten houden.

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:26

Tape er om heen doet wonderen!

Mijn pakje ligt als het goed is toch klaar bij Kiala, al heb ik moeten bellen, Kiala heeft niets laten weten en snappen zelf niet waarom je dan geen mail hebt ontvangen.. Hoe ik het dan moet snappen, haha, maar goed, ik kan het ophalen. Van verkoper helaas het nummer nooit ontvangen, was blijkbaar een te lastige vraag van mijn kant en heeft ze het pakje volgens Kiala veel later verstuurd dan aan mij doorgegeven. Maar toch, blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 10:14

Iemand heeft interesse in iets en vraagt wat ik er inclusief verzenden voor wil hebben, dus ik antwoord terug wat het inclusief verzenden wird. Krijg ik terug : niet meer mailen aub.

Uh, wat? :?

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 10:33

:')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 10:45

Nou dan niet toch :+