Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:56

Citaat:
*Verwijderd*

Hou op hoor met dat gymen :') _O- maar dat zou natuurlijk ook kunnen, al lijkt het me dat als je eenmaal ready for gym bent je niet ineens denkt oohh f.uck nee toch maar niet.
Laatst bijgewerkt door Hanmar op 09-03-16 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote is verwijderd.

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:02

Berdien schreef:
Njaaa zeg. Zou inderdaad goed nadenken of je hiermee verder wilt... :(:)

Vrouwen ook al? Bizar. Echt bizar :n

Issueman komt vanavond langs, wijntjes drinken en film kijken. Netflix, that is :Y) Maar geen, ik herhaal, geen netflix&chill :')

Ook niet als ie heel lief is en je hem toch wel heel erg leuk vindt?

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:07

Nope :n Want dat maakt dingen op dit moment echt onnodig gecompliceerd.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:45

Haha neee was van mij uit zeg maar! Een euh veelvoorkomende bijwerking die zo nu en optreed ;)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:23

Ik ben uiteraard zeer nieuwsgierig wat hij voor een verklaring ervoor heeft.... Maar of dit iets is waar ik mezelf overheen kan zetten, daar moet ik toch even zeer goed over nadenken. Lijkt mij dat hij dan wel vaker van dit soort fratsen heeft, nou daar bedank ik voor ja! Ik heb geen moeite met eerlijk zijn en je kunt niet alles leuk vinden van elkaar maar dan wil ik wel uitleg hoe en waarom en niet deze vaagheid!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 20:29

Kenyada ik ben ook heel benieuwd... Ik vind het ieder geval niet kunnen hoe hij dit doet..

Of er is geen hoop meer voor mij en twijfelman of hij is te druk met carnaval vieren. Had hem om 11 uur een berichtje gedaan en hij was pas om 7 uur weer online en heeft het gelezen maar niet gereageerd...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:07

Issue man is net weg. Hij is echt wel heel leuk, heel lief en ik kan heel gezellig met hem kletsen en wijn drinken, maar.... hij doet niets? Geen énkele toenaderingspoging. Niet eens een zoen toen ik weg ging. En dat is toch wel... Ik moet enigszins veroverd worden, ik moet wel merken dat een man mij ook ziet zitten. Hij zegt dat hij dat hij dat wel doet, maar dat hij mij tijd wil geven. Tja....

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:09

imd schreef:
Wauw Darah, dat is ook bizar zeg. Ik zou denken een jaar of 14, maar ik vermoed dat t een stukje hoger ligt :P

Vraagje: kunnen je matches zien wanneer je voor t laatst online was? Meen me te herrinneren dat dat voorheen wel zo was, maar ik kan het bij anderen nu iig niet zien..

Hij is 33 :\

Volgens mij kun je dat inderdaad niet zien, ik kan het ook niet zien :?

Wat een rare actie van je tinderman Kenyada.. :(
Dat ie gewoon even uitleg geeft in plaats van weg te stormen en te verwachten dat je weet waarom (lijkt net een vrouw :') ).

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:10

Berdien schreef:
Issue man is net weg. Hij is echt wel heel leuk, heel lief en ik kan heel gezellig met hem kletsen en wijn drinken, maar.... hij doet niets? Geen énkele toenaderingspoging. Niet eens een zoen toen ik weg ging. En dat is toch wel... Ik moet enigszins veroverd worden, ik moet wel merken dat een man mij ook ziet zitten. Hij zegt dat hij dat hij dat wel doet, maar dat hij mij tijd wil geven. Tja....

Als man zijnde kan ik zeggen dat een heel obvious signaal dat je hem leuk vindt heel erg helpt. Het is soms moeilijk om te zien dat je echt ziet zitten en niet alleen een vriend wil hebben. Als je direct bent, grote kans dat ie een paar tandjes hoger gaat :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:18

Ik heb hem de vorige keer al gezoend he.... Hoe obvious wil je het hebben? En ik heb wel gezegd 'ik weet niet waar dit naar toe gaat', maar dat is mede omdat híj dus geen zet doet. Terwijl hij in de app echt lyrisch is :))

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:19

Pak hem gewoon op de bek. :))

Vaak komen ze dan wel los haha.

Edit: niet dus... Mannen... :roll:

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:23

Berdien, hou in de gaten dat wat voor jou en vrouwen obvious is, voor mannen niet per se hetzelfde is. De angst om de stap te zetten en dan het compleet verkeerd te hebben is groot, hoor. Waarschijnlijk is hij bang te ver te gaan en het te verpesten. In de app is er toch minder druk.

Hij vindt je gewoon zo leuk dat hij doodbang is om het te verpesten door te ver te gaan.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:29

Ja, dat is ook wel wat hij zegt. En toch... Ik heb wel iemand met een bepaalde vorm van lef, ruggengraat.

Hij zegt 'ik vind je razend mooi'
Noh.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:30

"wat je vind mag je vasthouden?" :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:31

'Maar wou je de hele avond wel tegen me aandrukken.'

Dude, go for it :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:32

Wtf. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:33

Nee echt, lief. Lief! Heus. Hij is écht heel erg lief. Ik vraag me af of hij niet te lief is? Aan de andere kant, de stoerdere, ruigere mannen van de afgelopen tijd hebben me ook niet echt heel gelukkig gemaakt ofzo :+ :=

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:33

Berdien schreef:
Ja, dat is ook wel wat hij zegt. En toch... Ik heb wel iemand met een bepaalde vorm van lef, ruggengraat.

Hij zegt 'ik vind je razend mooi'
Noh.

Deels gebrek aan ruggengraat, deels ingrained door de gemeenschap. Als je ziet hoe makkelijk het is voor een man om compleet af te gaan kijk je heus niet op van de druk.

Het enige wat jij hoeft te doen is een keer direct te zijn over wat *jij* wil. Er zijn weinig dingen die zo goed werken als een vrouw die weet wat ze wil en ook laat zien dat je geen glaswerk is dat uit elkaar valt als je 't aanraakt :P

Communicatie is waar het grootste gedeelte van relaties op afgaan. Communiceer!

Probeer het gewoon. Je kunt later nog altijd besluiten dat je iemand met een betere ruggengraat kunt vinden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:35

Oh en Poes vindt hem heel lief. Hij mocht haar buikje aaien :D :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:38

Ik heb net gezegd dat ik niet van suiker ben, wel wat kan hebben en als hij wat wil, hij het moet laten merken. Kon hij wel goed hebben :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:42

Ja, en morgen gaan we de film kijken waar we vandaag niet aan toe zijn gekomen :))

DMZSniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:44

Dat vat ik op als 'hij heeft de hints begrepen'.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:45

Oh heerlijk, ik ben snotverkouden en moet steeds niezen en ik heb morgen weer afgesproken. :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:58

Oh wat een rare tinder mannen dus weer zo te lezen!
Maar wel leuke dates gehad dus en ook een paar die wel een leuke vent aan de haak hebben geslagen!

Mijn tinder man is opeens stil op de app. ..ik zat eigenlijk te wachten tot hij mij ging appen maar dat gaat er niet komen geloof ik. ..

Maar vind ook een jongen van basketbal wel wat hebben op het moment. ..Heb hem vandaag weer in de sporthal gezien want we hadden beide wedstrijd. Heb hem zomaar op Facebook toegevoegd, hij heeft me geaccepteerd en heb hem maar een berichtje gestuurd. Weet niet eens hoe hij over mij denkt maar goed het valt te proberen hea haha.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 09:12

Wow Keny dat is best wel heftig. Aparte reactie.. Dat je het ergens 'niet mee eens' bent ok. Maar uitleg is opzich wel op zn plaats... Heel apart

Berdien toch klinkt je issueman wel gied hoor ookal is die zo afwachtend.

Nou ik ging gisterenavond naar mijn date. Hij had een pannenkoek gemaakt :')
Maargoed het was leuk want ik was pas om half 4 snachts weg, half 5 thuis en moest er vanmorgen weer om kwart over 7 uit :+