Citaat:*Verwijderd*
Hou op hoor met dat gymen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Njaaa zeg. Zou inderdaad goed nadenken of je hiermee verder wilt...![]()
Vrouwen ook al? Bizar. Echt bizar![]()
Issueman komt vanavond langs, wijntjes drinken en film kijken. Netflix, that isMaar geen, ik herhaal, geen netflix&chill
imd schreef:Wauw Darah, dat is ook bizar zeg. Ik zou denken een jaar of 14, maar ik vermoed dat t een stukje hoger ligt
Vraagje: kunnen je matches zien wanneer je voor t laatst online was? Meen me te herrinneren dat dat voorheen wel zo was, maar ik kan het bij anderen nu iig niet zien..
Berdien schreef:Issue man is net weg. Hij is echt wel heel leuk, heel lief en ik kan heel gezellig met hem kletsen en wijn drinken, maar.... hij doet niets? Geen énkele toenaderingspoging. Niet eens een zoen toen ik weg ging. En dat is toch wel... Ik moet enigszins veroverd worden, ik moet wel merken dat een man mij ook ziet zitten. Hij zegt dat hij dat hij dat wel doet, maar dat hij mij tijd wil geven. Tja....
Berdien schreef:Ja, dat is ook wel wat hij zegt. En toch... Ik heb wel iemand met een bepaalde vorm van lef, ruggengraat.
Hij zegt 'ik vind je razend mooi'
Noh.