Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-15 20:48

Sonja89 schreef:
O mijn god, ik heb een negatieve recensie op hun Facebook gezet (van soy-wax) en nu word ik door een man gebeld en bedreigd... Niet normaal :P

Wattttt.
Dit meen je niet, wat een debielen zeg. Ik zou dit op zoveel mogelijk fora en blogs bekend maken.

Yv, waar is dat winkeltje in Den Haag met H&H? :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:51

Alles is al verwijderd zo te zien, wat een trieste bende daar zeg :=

@Eight, ik weet niet waar jij ergens woont, maar de winkel Boer in Staphorst verkoopt een selectie van Yankee Candle. En in Zwolle zit een Yankee Candle store als ik me niet vergis. Ik ben er wel eens geweest, maar ze zouden gaan verhuizen en ben er daarna nog niet geweest. :)

friendly

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:52

Zag het inderdaad, maar mocht het nodig zijn... Ik heb print screens.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:54

friendly schreef:
Zag het inderdaad, maar mocht het nodig zijn... Ik heb print screens.

O super, ik was zelf net te laat! Kan ik die op de een of andere manier van je krijgen?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:55

Ik heb ze op mn ipad opgeslagen dus als je anders ff je email pb't stuur ik de fotos even door naar je. geloof alleen dat de laatste 1 á 2 reacties er niet bij staan maar de belangrijkste wel.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:00

Nou zeg, ik zit echt met een mond vol tanden. Wat een bizarre reacties...
Als je een webwinkel hebt en een klant is niet tevreden, dan probeer je elkaar toch tegemoed te komen lijkt mij? Althans, dat zou ik doen. Ben benieuwd of dit verder nog een staartje gaat krijgen... Vreemde vogel sowieso dat-ie je gaat bellen nav een facebookbericht :? ... Nee, zal daar niet bestellen :n.

Bij het Savorin Lohmanplein, Lusitano, zeg maar vlak bij Kijkduin. Als je toch hier met de honden gaat wandelen... <<)
http://www.hearthome.nl/?page_id=397
http://www.carlasboeken.nl/kadoartikelen

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:08

Sonja89 schreef:
O mijn god, ik heb een negatieve recensie op hun Facebook gezet (van soy-wax) en nu word ik door een man gebeld en bedreigd... Niet normaal :P

Waaaat.

Heb je reactie op je retour mail?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:13

Er staan op soy-wax ook alleen maar positieve reacties zo te zien, alles wat ook maar de schijn heeft van iets minder positieve ervaring zie ik niet en vermoedt dat die ook verwijderd zullen worden/zijn.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:20

Alwiene schreef:

@Eight, ik weet niet waar jij ergens woont, maar de winkel Boer in Staphorst verkoopt een selectie van Yankee Candle. En in Zwolle zit een Yankee Candle store als ik me niet vergis. Ik ben er wel eens geweest, maar ze zouden gaan verhuizen en ben er daarna nog niet geweest. :)

In zwolle zit die niet meer. Wou er een keer in maar mocht niet van vriendlief. En nu 2 weken terug alleen geweest in zwolle was die er niet meer {:)-:(

Edit: hij is van plek verwisseld lees ik nu. Maar hoe je nu bij die winkel moet komen vraag ik me even af XD
Laatst bijgewerkt door Iloveiswan op 16-11-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:21

Hadden er ook andere mensen op jouw berichtje op FB gereageerd? Nu ben ik wel heeeeeel erg nieuwsgierig _O-. Positief naar jou toe of ook een beetje raar?

Wat is de Yankee Candle Stamper? Een geur of een speciaal iets?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:25

Jeeeetje sonja, wat belachelijk :oo dat verwacht je ook niet zeg! (Alhoewel ik t ook eens mee hebt gemaakt met een net gekochte trailer waar vanalles aan mis bleek te zijn.. bedreigingen zowel aan mij als aan het bedrijf wat mijn trailer uiteindelijk helemaal.heeft opgeknapt). Ik vrees dat je daar geen geld meer terug van krijgt, hoewel het eigenlijk te gek voor woorden is...

Raja heel veel sterkte met je paardje! Volgens mij heb je al genoeg ellende gehad met je paardjes :(:) (als je degene bent wie ik denk dan ;) )

Wat een hoop bestellingen allemaal zeg! Iedereen heeft zich weer flink uitgeleefd hihi.
Ook mijn bestelling is verzonden van wme, echt super snel *\o/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:30

Yv_ schreef:
Hadden er ook andere mensen op jouw berichtje op FB gereageerd? Nu ben ik wel heeeeeel erg nieuwsgierig _O-. Positief naar jou toe of ook een beetje raar?

Wat is de Yankee Candle Stamper? Een geur of een speciaal iets?

Http://www.yankeecandleshop.nl/

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:33

Oh sorry ik snap hem! Het was een vraag aan jou gericht!
Ik dacht dat er een product "stamper" heette, vandaar dat ik het me afvroeg.
Kwestie van zin echt helemaal verkeerd gelezen hebben :=

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:48

Yv_ schreef:
Oh sorry ik snap hem! Het was een vraag aan jou gericht!
Ik dacht dat er een product "stamper" heette, vandaar dat ik het me afvroeg.
Kwestie van zin echt helemaal verkeerd gelezen hebben :=

Ik dacht ook dat het een "stamper" als in het product zeg maar was :+
Ik zag het al helemaal voor me, zo'n stempel om je waxmelts mee aan te drukken in de brander. Ofzo. :')

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:48

Ik kan nog een waxmeltwebshop die mensen bedreigen.
Die hebben zelfs aangiften gedaan nadat een leveranier aangegeven had aan hun niet meer te leveren en toen ze op vakantie was hebben ze een bestelling gedaan en na een week aangiften gedaan negatef op facebook over hun geschreven. Ook hebben ze bij een collega meltmaakster haar klantjes benaderd om bij hun in te kopen omdat ze goedkoper zijn. ik mag ze natuurlijk niet noemen. maar er schijnen nog meer zo te zijn.

Gelukkig niet van de shops die in de o.p staan.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 21:57

Ik heb gewoon een nieuwe recensie op de pagina gezet, ietsje pittiger dan de vorige nog :P

Heb mijn lesje wel meteen geleerd! En iets heel positiefs: mijn bestelling van wme is onderweg! Ontdekte net dat schoonpapa ook een brandertje heeft, dus ben bang dat
ik nog wat meer melts kwijt ga zijn aan anderen :P

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:00

Daar zal ook wel een leuke reactie op komen gok ik. Stuur je nog ff je email als je interesse hebt in de foto's van je vorige bericht?

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:02

Wat een praktijken... Snap niet wat verkopers proberen te bereiken door zo te reageren op negatieve berichten...
Ik zit nog maar net als ondernemer in dit wereldje maar ik ken ook al enkele mensen die het niet waard zijn klanten te hebben ;)

Wat rot van je paard Raja :( hopelijk is hij/zij snel weer in orde!

Ik heb hier iets heel leuk voor mijn neus liggen... Vandaag aangekregen van Yankee Benelux :D

Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:05

Oh ja, maar ik mag hier vast wel melden dat ik via via wel eens nare dingen gehoord heb over Waxmelts Geuren, dus die moesten we ook maar ontwijken denk ik voor de zekerheid :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:06

Leuk die haat en nijd onder elkaar :/. Klinkt als het dressuurwereldje :=

Oehhhhh dat is leuk Yellomofoon!! Zitten er lekkere geuren bij, voor zover je uit de beschrijving kunt halen?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:08

Vervelende ervaringen mogen toch best uitgewisseld worden toch? Zo voorkomen we voor elkaar een hoop ellende.
Laatst bijgewerkt door friendly op 16-11-15 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:08

MuppetMayo
Dat ben ik idd :D
Thnx :)

Oh Yellomofoon! !!
De nieuwe gids met nieuwe geuren!!!!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:09

Iloveiswan schreef:
Alwiene schreef:

In zwolle zit die niet meer. Wou er een keer in maar mocht niet van vriendlief. En nu 2 weken terug alleen geweest in zwolle was die er niet meer {:)-:(

Edit: hij is van plek verwisseld lees ik nu. Maar hoe je nu bij die winkel moet komen vraag ik me even af XD

Ik heb de nieuwe locatie even opgezocht op de website, maar die moet toch goed te vinden zijn volgens mij hoor. Hij zit nu bij Waanders In De Broere in de buurt, als je die aan je linkerhand hebt en dan stukje doorloopt en dan linksaf gaat richting het bruggetje dan moet je hem aan je rechterhand tegenkomen volgens de kaart. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:10

friendly schreef:
Vervelende ervaringen mogen toch best uitgewisseld worden toch? Zo voorkomen we voor elkaar een hoop ellende.

Uit eerste hand mag gewoon gedeeld worden, ervaringen van anderen weer niet ivm evt zwartmaken, laster/smaad etc.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 22:11

Alwiene schreef:
Iloveiswan schreef:

Ik heb de nieuwe locatie even opgezocht op de website, maar die moet toch goed te vinden zijn volgens mij hoor. Hij zit nu bij Waanders In De Broere in de buurt, als je die aan je linkerhand hebt en dan stukje doorloopt en dan linksaf gaat richting het bruggetje dan moet je hem aan je rechterhand tegenkomen volgens de kaart. :)

Ja na wat zoeken op de kaart. Ben serieus tig keer langs die kerk (boekwinkel) gelopen maar dus nooit dat straatje in :)* Volgende week maar nieuwe poging moet toch winkelen voor secret santa en lootjes