Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(ik vind het ellendig werk) Renee schreef:Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven)
Die staat vrij bovenaan met 0 gemeenschappelijke vrienden
Jennifuur schreef:SpikkelFire schreef:Ik heb mn kapsel net helemaal verandert en niemand weet het thuis. Maar ik post niets op fb erover en dan van de week een casual fotootje met een vriendin ofzo. Omdat ik het leuk vind als iedereen dan 'geschokt' reageert
Same
heerlijk oppervlakkig Rytir schreef:Renee schreef:Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven)
Omg als dat waar is, dan wordt ik gestalkt door jody bernalDie staat vrij bovenaan met 0 gemeenschappelijke vrienden

Ach, puur 'oprechte interesse' in de geschiedenis van je vriend toch

wil het liefst m'n laptop naar z'n hoofd gooien. Traiectum schreef:Mijn collega zit al de hele dag in zichzelf te praten en te neuriën. Vooral het neuriën is erg, alsof er een mug rondvliegt. Ik ben nu zó pissig dat ik er niets van kan zeggen omdat ik dan ontplofwil het liefst m'n laptop naar z'n hoofd gooien.
Ik heb dat als mijn moeder zingt. Ze zingt helemaal niet lelijk ofzo, maar er zit iets in haar stem waar ik zó boos van word. Maarja dat kan ik natuurlijk niet tegen dr zeggen
Traiectum schreef:MarlindeRooz schreef:En waarom kan je er niks van zeggen?
Omdat ik me er al de hele dag aan erger, en ik nu zo boos ben dat ik dat echt niet meer beleefd kan vragen. Ik ben normaal heel vriendelijk, maar nu zou er alleen maar een bitch-opmerking uitkomen. Niet handig op 't werk

Amira_ schreef:Traiectum schreef:Mijn collega zit al de hele dag in zichzelf te praten en te neuriën. Vooral het neuriën is erg, alsof er een mug rondvliegt. Ik ben nu zó pissig dat ik er niets van kan zeggen omdat ik dan ontplofwil het liefst m'n laptop naar z'n hoofd gooien.
Ohh eindelijk iemand die me begrijptIk heb dat als mijn moeder zingt. Ze zingt helemaal niet lelijk ofzo, maar er zit iets in haar stem waar ik zó boos van word. Maarja dat kan ik natuurlijk niet tegen dr zeggen