Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 23:43

Zo weinig mensen die dat weten. Ik zou me er ook totaal niet druk om maken dus.

Ik heb altijd vrij grote mond over mannen nooit op zou vallen. Nu kijk ik een serie en daarin komt een man voor die dus totaal niet mijn normale type is. En ik val als een blok voor hem... Zo verwarrend!

Tigress

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 08:44

Ik heb net weer een aantal inschrijvingen en bijschrijvingen moeten doen op werk. Kreeg ik net een collega aan de lijn van een andere afdeling met een klant die nog ingeschreven moest worden en of ik dat even wilde doen. Ik was eigenlijk best blij dat de nieuwe klant in de tussentijd al had opgehangen, dan hoefde ik niet nóg een inschrijving te doen. Ik heb even behoefte aan een paar ''gewone'' klanten aan de lijn :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:16

Ik stalk de pennymeisjes van de manege waar ik voorheen reed op facebook, heb ze niet eens als vriend. Gewoon kijken en je goed voelen als ze weer foto's plaatsen 'net weer lekker gerede met me lieverdje' *selfie en foto waar paard zn neus op de borst wordt getrokken*. Wat voel ik me dan een geweldig persoon :')

Ik heb nooit zin om de restanten te vullen op het werk, zet wel mn naam neer, maar doe het nooit. Ik heb niet getekend voor vakken vullen O:) (ik vind het ellendig werk)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:51

Renee schreef:
Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven :') )

Omg als dat waar is, dan wordt ik gestalkt door jody bernal :') Die staat vrij bovenaan met 0 gemeenschappelijke vrienden _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 10:59

_O- :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:08

Ik heb mn kapsel net helemaal verandert en niemand weet het thuis. Maar ik post niets op fb erover en dan van de week een casual fotootje met een vriendin ofzo. Omdat ik het leuk vind als iedereen dan 'geschokt' reageert O:)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:37

SpikkelFire schreef:
Ik heb mn kapsel net helemaal verandert en niemand weet het thuis. Maar ik post niets op fb erover en dan van de week een casual fotootje met een vriendin ofzo. Omdat ik het leuk vind als iedereen dan 'geschokt' reageert O:)

Same _O-

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:42

Jennifuur schreef:
SpikkelFire schreef:

Same _O-

Zo heb ik iedereen van de week laten schrikken! Haar geverfd en de papjes + verf in m'n haar waren roze, oranje en beige _O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 12:59

Haha! Zo schokkend is mijnes niet, maar ik vind t leuk als iedereen dan enthousiast reageerr op Facebook :D heerlijk oppervlakkig

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 14:55

Rytir schreef:
Renee schreef:
Op facebook kan je het ook doorkrijgen wie jou vaak bekijkt, bij potentiële vrienden en zoekopdrachten komen die mensen hoog te staan. Ben ik laatst achtergekomen doordat ik weet dat iemand mij heeft lopen checken (vaak, for a reason) en ze nu elke keer op popt wanneer ik iets op facebook zoek met een M (zelfs als ik een vriend op zoek staat ze er boven :') )

Omg als dat waar is, dan wordt ik gestalkt door jody bernal :') Die staat vrij bovenaan met 0 gemeenschappelijke vrienden _O-

Jody Bernal! Waar haal je die vandaan Is het wel een echt profiel? Misschien wordt je gestalkt door iemand die zich voordoet als jody bernal :')

Het kan ook zijn dat je zelf die gene vaak bekijkt dan komen ze ook hoog te staan.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:14

Ja, alle mensen die ik stalk komen standaard als eerste omhoog bij suggesties of als ik de eerste letter van hun naam in de zoekbalk tik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:15

Ja ik had een keer de ex van m'n vriend opgezocht op Facebook en toen wilde ik hem iets laten zien, stond zij nog bovenaan de suggesties :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 15:26

Ongemakkelijk is dat dan ja :') Ach, puur 'oprechte interesse' in de geschiedenis van je vriend toch :D

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:01

Ik ben altijd bang dat ik te laat ben voor de bus of dat ik verkeerd heb gekeken :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:04

x
Laatst bijgewerkt door Eloya op 06-09-25 05:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:07

Mijn vriend is vandaag ziek en dus thuis. Ik heb vandaag een vrije dag en zou het hele huis eens goed aanpakken en schoonmaken, want het is al langer een paasei hier. Vriendlief is echter na een hele nacht en ochtend wakker liggen net op de bank in slaap gevallen. De stofzuiger maakt zo'n herrie, dus ik vind dat die niet aan mag.

Ik vind het heel fijn dat vriendje eindelijk kan slapen, maar stiekem vind ik het nog fijner dat ik nu niet kan schoonmaken :P

Edit: Karma is a bitch... hij is net wakker -O-
Laatst bijgewerkt door Flux op 18-09-15 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:07

Ik heb gister opzettelijk de wasmachine aangezet toen mijn man onder de douche stond, als wraak omdat hij áltijd naar de wc gaat als ik douche. Oftwel, waterdruk valt bijna weg dus je krijgt een pis straaltje waarvan je de tempratuur niet meer lekker kan regelen :')
Hij heeft kunnen genieten van een waardeloze douche; van begin tot eind hahaha

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:19

Mijn collega zit al de hele dag in zichzelf te praten en te neuriën. Vooral het neuriën is erg, alsof er een mug rondvliegt. Ik ben nu zó pissig dat ik er niets van kan zeggen omdat ik dan ontplof :') wil het liefst m'n laptop naar z'n hoofd gooien.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:21

En waarom kan je er niks van zeggen?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:22

Traiectum schreef:
Mijn collega zit al de hele dag in zichzelf te praten en te neuriën. Vooral het neuriën is erg, alsof er een mug rondvliegt. Ik ben nu zó pissig dat ik er niets van kan zeggen omdat ik dan ontplof :') wil het liefst m'n laptop naar z'n hoofd gooien.

Ohh eindelijk iemand die me begrijpt :') Ik heb dat als mijn moeder zingt. Ze zingt helemaal niet lelijk ofzo, maar er zit iets in haar stem waar ik zó boos van word. Maarja dat kan ik natuurlijk niet tegen dr zeggen :=

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 16:24

MarlindeRooz schreef:

Omdat ik me er al de hele dag aan erger, en ik nu zo boos ben dat ik dat echt niet meer beleefd kan vragen. Ik ben normaal heel vriendelijk, maar nu zou er alleen maar een bitch-opmerking uitkomen. Niet handig op 't werk :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 17:04

Ik ben echt gek op Britse makelaars programma's. Word ik helemaal zen van.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 17:59

Traiectum schreef:
MarlindeRooz schreef:

Omdat ik me er al de hele dag aan erger, en ik nu zo boos ben dat ik dat echt niet meer beleefd kan vragen. Ik ben normaal heel vriendelijk, maar nu zou er alleen maar een bitch-opmerking uitkomen. Niet handig op 't werk :')

haha herkenbaar :')

Heb per ongeluk naar een onbekende gesnauwd dat het klaar was met met dat geneurie :')

Ik dacht namelijk dat mijn vriend dat deed, maar die keek mij en zei 'ehhh ik was het niet....'. De man achter mij keek not amused :=

Ben toen snel een winkel ingedoken :')

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 18:12

MarlindeRooz schreef:
Ik ben echt gek op Britse makelaars programma's. Word ik helemaal zen van.

*\o/* Ik ook, Phil en Kirsty zijn geweldig leuk!! En ook die blonde vrouw met die verbouwingsprogramma's, waar ze huizen opknappen om er dik (not) geld mee te verdienen, briljant!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 20:27

Amira_ schreef:
Traiectum schreef:

Ohh eindelijk iemand die me begrijpt :') Ik heb dat als mijn moeder zingt. Ze zingt helemaal niet lelijk ofzo, maar er zit iets in haar stem waar ik zó boos van word. Maarja dat kan ik natuurlijk niet tegen dr zeggen :=

Same here :Y)

Ooh ik word dan helemaaal boossss := ~~}> :o? -:(-