Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
adecuada schreef:Als je nog thuis woont kan ik het mij nog enigszins voorstellen, dat je ouders het een hoop geld vinden, en dat je al dat geld beter kunt opsparen voor aankoop van een woning o.i.d.
Tenzij je van plan bent om tot je 40e thuis te blijven wonen met een huuuuuge inloopkast vol designer spullen!![]()
Maar als je zelfstandig of samen woont vind ik het niet echt normaal dat zoiets verzwegen wordt.
Het is tenslotte toch gekocht van geld waar je zelf voor hebt gewerkt en gespaard. Eigen keuze dan toch?
adecuada schreef:Hmm dat is vervelend inderdaad. Zolang je het zelf financiert vind ik eigenlijk niet dat hij het recht heeft om er over te klagen.
Ik zou het een ander verhaal vinden, als het zijn of gezamelijk geld zou zijn dat aan designerspullen uitgegeven wordt, of als jij bijvoorbeeld jezelf in de schulden zou werken door zulke aankopen.
adecuada schreef:Oh, ik dacht even dat het je eigen situatie was wat betreft de partner, sorry haha!![]()
Haha ik heb zo te horen inderdaad geluk dat mijn vriend het begrijpt. Ik zou er niet aan moeten denken om aankopen te moeten verstoppen!
adecuada schreef:Haha Deijs dat ie een huis voor zijn 30e wilt hebben is in mijn ogen niet meer dan logisch. Maar de rest is toch wel behoorlijk veeleisend van hem haha! Liever kwijt dan rijk zo'n vent.![]()
Haha Furrow met de hoeveelheid mooie aankopen als jij doet heb je idd geen liefde meer over!