tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:07

Ik heb geen idee. T is gewoon over voor hem maar ik zag dat niet aankomen. Heel bizar

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:08

Jeetje niet leuk nimber, sterkte :(

Is dit dan die man die je tijdens een concert had leren kennen?

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:23

Jeetje, veel sterkte Nimber! Ik duim voor je dat de studio wat wordt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:41

Nimber schreef:
Ik heb geen idee. T is gewoon over voor hem maar ik zag dat niet aankomen. Heel bizar

Dat zijn toch wel de naarste breakups ook :( Wat een ellende. Als je even je verhaal kwijt moet of je hebt behoefte aan wat leedvermaak om mijn debiele acties, pb!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:46

Dat is inderdaad echt klote Nimber :(:)
Was bij mij ook. Ene week bezig met toekomstplannen (zwanger raken) en de andere week word je gedumpt.
Het klinkt echt cliché, maar ik ben nu zelf 3 maanden verder en heb nu zoveel rust gevonden.
Als je je hart wilt luchten, gewoon pb'en!

Jungles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:42

Sterkte.... Series binge watchen helpt!

3 Maanden lijkt echt een soort grens te zijn inderdaad.... Ik ben nu 3,5 maand verder en niet zoveel meer met hem bezig. Wel nog dipdagen ertussen, maar ook die zullen ooit wel over gaan. Ook droom ik soms nog over hem en doet het me nog steeds pijn als ik eraan denk, maar het slijt allemaal echt. Zou wel eens willen weten hoe dat biologisch kan worden verklaard eigenlijk.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 15:09

Jullie mogen me ook altijd pb'en als jullie je hart willen luchten. Ik zag mijn breakup ook totaal niet aankomen, heel lastig en pijnlijk.

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:14

Ik wil ook even mijn hart luchten, al is mijn verhaal wel anders dan bij de meeste hier in dit topic geloof ik. Aangezien ik degene ben die een punt achter mijn relatie heb gezet. En voor mijn gevoel mag ik er niet kapot van zijn, omdat het mijn keuze is geweest.

Maar ik hou nog steeds van hem en ik mis hem enorm, vooral omdat hij ook echt m'n maatje is/was. Waarom ik er dan een punt achter heb gezet is omdat hij geestelijk ziek is en hiervoor geen behandeling wil. En ik trek het niet meer om op die manier met hem samen te leven.

Ik begon me wat beter te voelen, maar gisteren avond was hij bij me om wat te bespreken. En hij voelde zich goed, niet verward, geen rare buien. Hij was weer even de man waar ik verliefd op ben geworden. En het was gewoon weer hartstikke leuk en gezellig. En ik voel me gelijk weer verscheurd door m'n emoties. Ik mis hem weer meer, heb geen oog dicht gedaan vannacht en ben vandaag ook weer van slag.
Terwijl ik weet dat het niet lang duurt dat hij zijn goede periodes heeft. Maar waarom blijft het zo'n pijn doen |(

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:17

Moeilijk TT..... enige wat ik kan zeggen is sterkte .

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:26

Dank je wel

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:30

TT , soms moet je voor jezelf kiezen omdat je er anders aan onderdoor gaat, dat betekend niet dat de liefde over is. Dat maakt het juist zo moeilijk omdat er onder die ziekte iemand zit waar je ooit verliefd op bent geworden en wanneer die persoon even te voorschijn komt dan pakt het je meteen. Maar soms kun je gewoon niet anders, heel veel sterkte.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:32

TT, natuurlijk mag ook jij er kapot van zijn! Wees niet te hard voor jezelf. Je hebt jaren van iemand gehouden, maar soms werkt het gewoon niet. Dat doet pijn, maar het is ook niet eerlijk om ondanks dat gevoel toch bij iemand te blijven. Je hebt voor jezelf gekozen en om den duur zal hij ook beseffen dat het de juiste keus is geweest. HEel veel sterkte meid. Wees lief voor jezelf.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:35

Ik ga met de rest mee! Veel sterkte! :* :* :(:)

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 22:47

Dank jullie wel. Ik weet ook dat ik de juiste keuze heb gemaakt. En het is ook niet dat ik nu twijfel ofzo, daarvoor heb ik teveel met hem mee gemaakt de afgelopen jaren.
Maar op zo'n moment komt het weer even extra hard binnen. Dat hij door een ziekte zo veranderd is. En dat hij alles weg gooit omdat hij te eigenwijs is om medicatie te gebruiken. (Hij heeft 2 weken medicatie gebruikt, omdat hij anders gedwongen opgenomen zou worden. En dat deed hem zo goed, dat zei hij zelf toen ook. Maar na 2 weken vond hij het niet meer nodig. En de GGZ doet er verder niets meer mee).

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 09:36

Een stille meelezer hier even van onder haar steen kruipt.
Gister is helaas mijn relatie beëindigt. We waren nog niet lang samen, maar hij woonde al wel bij mij. Achteraf is het ook allemaal veel te snel gegaan en cijferde ik mezelf helemaal weg.
Het is dus wel beter zo, maar dat wil mijn hart nog even niet geloven. Denk dat het ook moeilijk gaat zijn om weer alleen te moeten leven.. Mannen, af en toe doen ze meer kwaad dan goed!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 20:06

Ik kan mij hier helaas ook melden.
Had het totaal niet aan zien komen maar mijn vriend wil niet samen verder.
Ik ben 2,5 jaar geleden naar hem verhuisd en zal nu weer terug moeten naar mijn ouders. -O-
Ik moet een andere baan gaan zoeken, want de afstand wordt te groot.
Hier heb ik 2 pony's aan huis lopen, die zullen naar een penionstal moeten, maar daar moet ik ook weer een keus in gaan maken.
Kan ik het straks opbrengen om ze beide te houden?
Het is lief van mijn ouders dat ik daar heen mag, maar ik zie er als een bult tegen op.
In de buurt blijven wonen van mijn vriend, of ja ex dan nu dus, is het ook niet, hij was de rede dat ik hierheen verhuisd ben. Niks houd mij nu nog hier.
Sinds gister avond ben ik al non-stop aan het huilen, en ik zie het allemaal even niet meer zitten. ;(
Ik heb geen waarschuwing gekregen, geen teken vooraf, gewoon in een keer is het over.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 20:13

Voor jullie beiden heel veel sterkte! :(:)
Wat vervelend dat je weer terug naar je ouders moet, Renske. Maar wel een okee optie voor nu toch even? Kan je rustig aan op je gemak op zoek naar een plekje voor jezelf. Hoef je daar in ieder geval niet direct stress om te hebben.
Wel vervelend van de pony's ook :(:)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 20:25

Wordt door mijn vriend gelukkig ook niet meteen op straat gezet.
En het is ook wel fijn dat ik voorlopig onder de pannen ben.
Maar ik zie zo op tegen de keuzes die ik straks wellicht moet gaan maken.
Als ik een plekje voor mezelf wil kan ik de pony's misschien niet aanhouden.
En daar zie ik heel erg tegen op.
Om en mijn vriend kwijt te raken en mijn pony's.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 23:20

Wat lastig zeg! Zeker als het zo onverwachts komt..
ik vind het ook nog steeds moeilijk. Telkens als ik thuis ben zie ik de plekken waar eerst zijn spullen stonden en nu dus niet meer..

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 19:25

Ik had gezegd morgen weer te gaan werken, maar ben echt nog een wrak.
Al 2 dagen alleen maar kunnen huilen.
Goed voor de lijn is het misschien wel, krijg amper een hap door mijn keel.
Maar dat is ook wel weer een van de redenen om morgen weer te proberen het dagelijks leven op te gaan pakken.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 20:53

Hier gaat het inmiddels weer wat beter, komend weekend is verhuis weekend dan zal het wel even zwaar worden omdat het dan echt definitief is.
Pony's op een andere stal, lopen nu aan huis.
Hopelijk nieuw werk maar daar ben ik nog druk mee bezig.
Vrijdag laatste dag bij het bedrijf waar ik nu werk.
Zie er best tegen op, het is niet een beetje wat veranderd, maar mijn hele leven wordt overhoop gegooid.

Hoe lang duurde het bij jullie eer jullie de draad weer een beetje opgepakt hadden?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:11

Renske_W schreef:
Hier gaat het inmiddels weer wat beter, komend weekend is verhuis weekend dan zal het wel even zwaar worden omdat het dan echt definitief is.
Pony's op een andere stal, lopen nu aan huis.
Hopelijk nieuw werk maar daar ben ik nog druk mee bezig.
Vrijdag laatste dag bij het bedrijf waar ik nu werk.
Zie er best tegen op, het is niet een beetje wat veranderd, maar mijn hele leven wordt overhoop gegooid.

Hoe lang duurde het bij jullie eer jullie de draad weer een beetje opgepakt hadden?

Wow moet vast hartstikke zwaar zijn voor je... Veel succes en sterkte!
Heb ooit gelezen dat het ongeveer gemiddeld 3 maanden duurt voor je je beter gaat voelen. Maar ja denk dat dat echt afhangt van hoe goed jullie band was en hoe lang jullie samen waren. Eerste vriend duurde bij mij ongeveer een 10-12 maanden, tweede amper een maand voor ik me beter voelde...

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:29

Fijn dat het wel beter gaat Renske, al zal het komend weekend niet makkelijk worden. Sterkte :(:)

Bij mijn eerste ex heb ik er echt dik een jaar last van gehad (20 maanden relatie gehad). En m'n nu ex is net 2,5 week uit en ik moet zeggen, dat ik me sinds zaterdag echt wel weer super voel. Maar dit heb ik dan ook al tijdens de relatie verwerkt, leefde er al een tijdje naar toe zeg maar. Was er al sinds halverwege juli mee bezig.
We hebben 21 maanden gehad.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:33

Wij zijn 3 jaar samen geweest, en dit kwam voor mij uit het niks.
Stomme is dat ik me nu best goed voel, maar zoals ik zei dit weekend ga ik verhuizen en dan zal de klap wel komen.
We gaan gelukkig wel als vrienden uit elkaar, wonen niet dicht bij elkaar in de buurt dus zullen elkaar niet heel vaak meer zien.
Voordeel van verhuizen is wel dat ik alles weer eens goed uit kan gaan zoeken. :+

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 22:18

Bij mij is t nu bijna een maand later en het wisselt nog elke dag.
In t begin kon ik van bepaalde dingen echt niet meer genieten, dat gaat nu langzaam beter.
Nu was dit ook mijn eerste echte relatie, dat speelt ook mee denk ik.
Heb nu vooral het gevoel: er komt nooit meer iemand :’)