Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tillie20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:35

Krijg net de post binnen die ik moet bezorgen:
13 boxen vol met postcode loterij pakketten
En 3 boxen vol met normale post.

Over de normale post doe ik een uur om te sorteren en 2 uur om te bezorgen. 3 uur in totaal zonder die postcode loterij boxen erbij. Kijk ik op het blaadje, als norm wordt 4.20 uur gehanteerd dat je hier mee bezig bent 8)7
Ja dooeeeiiii. Normaal wordt er 2 uur gehanteerd voor 3 boxen briefpost, dus dat uur sorteren wordt eigenlijk niet vergoed, maar OK.

Dus ik zou in 2 uur extra tijd 13 boxen moeten kunnen bezorgen!? Ter illustratie: 1 box past in 1 kant van de fietstas, dus ik zou in totaal 7x op en neer moeten fietsen á 30 minuten. Dát alleen al is al bijna 4 uur, en dan heb ik het niet eens bezorgd. Serieus, wie verzint zoiets? _-:( _-:(

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 20:22

Aan dat ik amper lopen kan!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 21:36

Tillie20 schreef:
Krijg net de post binnen die ik moet bezorgen:
13 boxen vol met postcode loterij pakketten
En 3 boxen vol met normale post.

Over de normale post doe ik een uur om te sorteren en 2 uur om te bezorgen. 3 uur in totaal zonder die postcode loterij boxen erbij. Kijk ik op het blaadje, als norm wordt 4.20 uur gehanteerd dat je hier mee bezig bent 8)7
Ja dooeeeiiii. Normaal wordt er 2 uur gehanteerd voor 3 boxen briefpost, dus dat uur sorteren wordt eigenlijk niet vergoed, maar OK.

Dus ik zou in 2 uur extra tijd 13 boxen moeten kunnen bezorgen!? Ter illustratie: 1 box past in 1 kant van de fietstas, dus ik zou in totaal 7x op en neer moeten fietsen á 30 minuten. Dát alleen al is al bijna 4 uur, en dan heb ik het niet eens bezorgd. Serieus, wie verzint zoiets? _-:( _-:(

Mensen op kantoor. Die niet weten hoe het echt zit. Toen ik altijd op zaterdag de post liep en ik ook HAH had werd er voor m'n wijk 2 uur gehanteerd. Ik was altijd het dubbele kwijt maar kreeg dat niet betaald.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:02

Aan het smakken op chips door m'n vriend _-:(

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:23

Aan die poedersuiker virussen op facebook..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:35

Aan een vriend waar ik me zorgen om maak [heb 'm niet meer gesproken sinds vrijdag] die geen antwoord geeft op mijn appjes [maar hij heeft ze wel gelezen].

Ik ben erg benieuwd wat hij te zeggen heeft, maar als hij het daarna nog een keer doet kan hij echt opflikkeren...

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 22:43

Aan een man die, met grote blijdschap appte en vervolgens hartstikke kortaf bleef doen. Graag of helemaal niet -O-

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:43

Aan mijn krakkende botten, aan het feit dat ik naar school moet, dat ik nog een woordenboek moet meenemen, dat mijn nagellak niet perfect is, dat ik niet thuis kan blijven, dat ik boodschappen moet doen en dan ik zo'n zeikerd ben

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 08:48

purny schreef:

Mensen op kantoor. Die niet weten hoe het echt zit. Toen ik altijd op zaterdag de post liep en ik ook HAH had werd er voor m'n wijk 2 uur gehanteerd. Ik was altijd het dubbele kwijt maar kreeg dat niet betaald.[/quote]

Zo frustrerend inderdaad, gelukkig is het maar een vakantiebaantje en is dit mijn laatste dag! Heb er wel echt geen zin in. Had ook een mailtje gestuurd gisteren waarin ik me afvroeg hoe ze aan dat aantal normuren komen aangezien ik er alleen met heen en terug fietsen al aankom. Vind het rondbrengen an sich heel leuk! Organisatie en wat je betaald krijgt echter niet. Ik denk dat ik nu ga kijken of ik 's ochtends kranten kan gaan rondbrengen. Vind het niet erg om vroeg op te staan en met 1,5 uur werk per dag verdien ik genoeg om leuke dingen te doen.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:23

Dat ik naar les kom, en dat we dan niks gaan doen uiteindelijk..

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 10:54

Dat iemand gister al chocoladepepernoten had gekocht en dit op facebook had geplaatst. Ik wilde ze ook ophalen vanmorgen. Was met de hond naar het centrum gelopen, even langs bij de jumbo en de dierenwinkel voor wat lekkers.. loop ik weer naar huis, zie ik weer dat bericht staan op facebook, ben ik gewoon de chocoladepepernoten vergeten! Grrr :P

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 12:19

vanspeijk schreef:
Aan een vriend die niet antwoord op mijn berichten, ondanks dat hij ze wel gezien heeft... hoeveel moeite is een 'ik heb het druk, kan nu niet antwoorden, maar alles is goed' nou? En ik me maar zorgen maken dat ik iets verkeerd heb gedaan en hij me niet meer aardig vind [ik ben 2x eerder door destijds goede vrienden zonder opgave van reden compleet in de steek gelaten, dus ik word nogal zenuwachtig om dit soort acties]

Dit. En het duurt nou al bijna een week :=

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 14:08

Klasgenoot die luidruchtig naast me een nectarine gaat zitten eten terwijl mijn maag rammelt en knort.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:38

Dat net toen ik fanatiek bezig was met m'n thuisstudie, de buurkinderen buiten begonnen te krijsen alsof hun leven ervan afhing. En ze houden ook niet meer op geloof ik, zijn met dingen aan het gooien en geloof dat ze ook een stel van die hondenspeeltjes met piepjes erin hebben. :x
Dag concentratie. :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 15:40

Dat ik iedereen al 2 uur lang prettig weekend aan het wensen ben, en ik nog 20 min moet werken. Ik wil NU, gewoon NU weekend!!!!

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 17:06

Zitosh schreef:
vanspeijk schreef:
Aan een vriend die niet antwoord op mijn berichten, ondanks dat hij ze wel gezien heeft... hoeveel moeite is een 'ik heb het druk, kan nu niet antwoorden, maar alles is goed' nou? En ik me maar zorgen maken dat ik iets verkeerd heb gedaan en hij me niet meer aardig vind [ik ben 2x eerder door destijds goede vrienden zonder opgave van reden compleet in de steek gelaten, dus ik word nogal zenuwachtig om dit soort acties]

Dit. En het duurt nou al bijna een week :=

Ja hier dus vanaf vandaag een week. Hij mag me een heel goede uitle geven want mijn geduld is op. Als hij die niet heeft, heel jammer, maar dan kap ik het af. Als ik ergens niet tegenkan is het dit wel.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-15 19:21

Ik wacht sinds maandag op een antwoord op een mailtje. Alleen kan ik ontzettend slecht op antwoord wachten :Y)

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 15:38

Aan mijn date die niet laat weten hoe laat hij komt..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 17:53

Dat ik supermoe ben en nog moet uit eten en het gaat vanavond laat worden dus in kan niet slapen :( :O

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 19:14

Aan dat mijn wortels weinig smaak hebben :'(

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:22

Dat ik volgens mij een allergische reactie heb op het hooi. Vanmiddag op stal gevoerd. Nu ineens hoofdpijn en pijn in m'n ogen.

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:22

Dat ik net ontdekt heb dat ik een inimini klein teekje op mijn been heb. Maar dat ik hem gister eigenlijk al zag maar dacht dat het bloed was van een muggenbult ofzo dus heb er verder niet meer naar gekeken :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:20

Aan mezelf dat ik soms wat beter na mag denken voordat ik wat zeg/app. Gisteren ook weer dat ik dacht pf waarom zei ik dat nou.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:24

HorseTimeXL schreef:
Aan mezelf dat ik soms wat beter na mag denken voordat ik wat zeg/app. Gisteren ook weer dat ik dacht pf waarom zei ik dat nou.

Dat heb ik ook zo vaak, dat ik tegenwoordig maar gewoon niets zeg.

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:02

Dat ik zo moe ben maar slapen lukt niet