Voor de rand niet in principe, maar het begin van het midden vaak wel. Of als ik gefrustreerd ben over 1 specifiek stukje wat er te obvious uitziet, maar nergens past
Ik puzzel bijna altijd zonder voorbeeld. Tenzij ik ergens echt niet uitkom. Maar samen met mijn man moet ik ook zonder. Hij kan het namelijk niet zonder voorbeeld.
Ik heb het voorbeeld er wel altijd bij staan (zie mijn foto's), maar gebruik hem niet continu. Kijk ook heel erg naar herkenningspunten met verschillende stukjes. Als ik dan stukjes heb, dan kijk ik op het voorbeeld waar dat ongeveer moet/hoort, maar echt niet bij elk stukje!
nu ik de Gibson puzzels ontedekt heb,ben ik daar helemaal gek van, ik vind ze echt leuk. De stukjes zijn heel stevig en verschillende vormen. Vandaag wezen shoppen van mijn verjaardagsgeld en mezelf deze volgende puzzels cadeau gedaan: Zo blij mee!
Ik puzzel met voorbeeld, de deksel staat altijd rechtop op tafel.
Ghostattack
Geplaatst: 25-12-18 00:42
Oh colunder als je die met poesjes ooit kwijt wil Die wil ik heel graag dan
Ook mooie puzzels zeg die gibson. Ik puzzel altijd van voorbeeld. Als ik te lang niks kan aanleggen verlies ik mijn interesse. Heb net safari af van jan v haasteren. Hele leuke puzzel om te maken.
Ik ga nu een andere dan kan van haasteren maken.
Ben benieuwd of ik hem redelijk snel af krijg hij lijkt me lastig
Hmm lastig lijkt het , je zou zeggen het randje dan het hart en dan alles invullen
Nerwen
Geplaatst: 25-12-18 14:52
Ik doe soms met voorbeeld, soms zonder. Hangt van motivatie, zin, stemming af etc.
Hier een paar kleintjes af: 500 stukjes van Clementoni. Lag ergens in een vergeten hoekje van een winkel voor een paar euro. Ik vond de ronde vorm leuk. Dit was in 2? uurtjes gepiept.
1000 stukjes, Barcelona. Ik vind die King puzzels (waar dit er 1 van is) echt verschrikkelijk qua kwaliteit. Veel te dunne en te slappe stukjes om fijn mee te kunnen puzzelen. Afbeelding is wel leuk.
Leuk trouwens om al die dozen te zien Dit is mijn to do list: Nog een verschrikkelijke King puzzel van 1000 stukjes (ooit eens gekregen); Een oude JvH van 1000 stukjes; de brandweer; Heye's City of Pop van 3000 stukjes; De Nachtwacht van 1500 stukjes; Een Japanse puzzel van 2016 stukjes met een witte tijger. Het is de bedoeling dat die opgeplakt en ingelijst gaat worden. Puzzel heeft extra kleine stukjes; JvH 3000 stukjes; de drukkerij; JvH 5000 stukjes; USA; Educa 3000 stukjes, een hele oude kaart. Panorama; Educa 9000 stukjes Garden of Earthly Delights van Hieronymus Bosch.
Oh en bovenop liggen mijn sorteerbakjes en -zakjes
Heb van de kerstman JVH de speelgoedwinkel gekregen maar dan de Intertoys versie , heb de gewone al gemaakt maar deze nog niet . Kleine verschillen erin maar geen straf hem weer maken , en dit is een cadeau dus een blijvertje
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 26-12-18 00:23
Zoet bezig met van haasteren bierbrouwer. Lastige twee uur puzzelen nu. Kunnen twee kantjes niet vinden.
Kleine tafel in miniappartement
Anoniem
Geplaatst: 26-12-18 00:27
Jullie lopen er de kantjes dus niet vanaf
Jumbo wel :
De elfjes hadden ze al in elkaar gezet , record eruit gevist die al in elkaar zaten